❤️ IKM uke 21 ❤️

Nei, jeg hadde svaak strek på strimmel 9 dpo! Men gikk tom for tidligtester, hadde bare et par liggende! Svei av en stav på 25mlu på 17.mai, den var positiv også en digital idag[emoji5]

Men!! Jeg må si en ting, jeg hadd bestilt billige tester fra Ebay med den tanken at jeg kunne bruke de for å sjekke stigning. De slår ikke ut! Bare norske tester som har slått ut positivt til meg, både tidligtester og vanlige 25mlu! Prøvde å dobbeltsjekke i mårres med digital og ebay-strimmel på samme urin! Digital slo ut, den såkalte One Step 10mlu testen har ikke antydning en gang! Så det er det mest ubrukelige jeg noen gang har kjøpt [emoji15] Bestilte på billigtester.no i går istedet, håper de kommer nå ila uka som kommer! For de syns jeg er kjempeflotte å bruke!! [emoji1] Så altså, lite OBS OBS fra meg ang. Ebay-tester.

(Ja jeg vet at det er ulike merker og noen er sikkert pålitelig! Men så lenge man ikke har peiling fra hvilken selger man bør kjøpe av så har jeg ville brukt liiitt ekstra penger på noe jeg VET funker og som faktisk gir utslag [emoji6])

Whaat! Jeg har kun brukt onestep fra Ebay nå. Våknet med ømme pupper i dag, men bruker egentlig ikke å ha det verken når jeg har vært gravid eller før tr..
Kanskje jeg må innom apoteket å kjøpe en annen test, just to be sure.
 
Så leit at du har mistet..! Var du langt på vei? Man hører/leser så mye forskjellig rundt det å bli gravid igjen etter å ha mistet; Noen sier slimhinner kan være tynne (særlig hvis man har hatt utskrapning) og må få tid på seg til å normaliseres, mens andre sier kroppen er svært mottakelig for å bli gravid raskt etter en abort. Jeg har lest meg blå på dette, mistet selv i påsken, 9+3. Ble til at vi ventet til mensen var tilbake før vi prøvde igjen, fordi mannen var vekkreist da EL plutselig dukket opp til normal tid ca 12 dager etter aborten startet. Dette er altså vår første pp etter MA’en, og jeg har altså testet positivt med strimmel i tre dager på rad..! Skal ta en digital i morgen for å få det helt svart på hvitt, slik at jeg tør tro på det. Så min kropp var tydeligvis klar med en gang. Håper du får samme opplevelsen!! ❤️

Ble uplanlagt gravid i november, fikk påvist MA i uke 11+3, men bamsemumsen hadde sluttet å vokse 8+5.. Fant ut av dette første helga på januar under privat ul. Jeg blødde i 10(!!!) uker, fikk ingen oppfølging selv om jeg ringte til gynpol 3 ganger. Vi har med hensikt ventet 2 sykluser før vi prøvde. Mye på grunn av psyken, men også på grunn av jobbsituasjon og når evt. termin blir.

Gratulerer så mye :Heartred Håper denne vokser seg stor og fin! Unner ingen å gå gjennom en ufrivillig abort! :Heartpink
 
12 dpo og negativ test.
 
13Dpo og ser ikke ut til at den blir positiv i dag heller.
Stopper testinga nå. Håper tr kommer fort[emoji17]
 
Hvorfor gir dere opp ventinga så tilig? Sånn i utg.punktet ønsker legene at vi bare sitter å venter en uke over Ikm med å teste.. det er ikke over før tanta fra hønefoss kommer inn døra [emoji6]
 
Hvorfor gir dere opp ventinga så tilig? Sånn i utg.punktet ønsker legene at vi bare sitter å venter en uke over Ikm med å teste.. det er ikke over før tanta fra hønefoss kommer inn døra [emoji6]
Når jeg vet at syklusene mine er på 28-33 dager og denne blir på 33 dager, så ser jeg ingen vits med å vente 1 uke over IKM. Den uka bare finnes ikke ;) Så jeg kan vente til senest IKM og så gir jeg opp og forventer mens samme/neste dag.
 
Når jeg vet at syklusene mine er på 28-33 dager og denne blir på 33 dager, så ser jeg ingen vits med å vente 1 uke over IKM. Den uka bare finnes ikke ;) Så jeg kan vente til senest IKM og så gir jeg opp og forventer mens samme/neste dag.

Jojo ser den [emoji6] tenker bare at det er jo ikke over før tanta kommer[emoji8] tihi..prøver å være like optimistisk hver eneste mnd... håp i hengende snøre så lenge det ikke står ob på [emoji85]
Den uka finnes [emoji6] bare vent å se [emoji7]
 
Jojo ser den [emoji6] tenker bare at det er jo ikke over før tanta kommer[emoji8] tihi..prøver å være like optimistisk hver eneste mnd... håp i hengende snøre så lenge det ikke står ob på [emoji85]
Den uka finnes [emoji6] bare vent å se [emoji7]
Jeg har vært gravid 3 ganger, men nei, den uka der jeg venter 7 dager over IKM med å teste finnes ikke. Så nyskjerrig som jeg er :)
 
Jeg hører vel egentlig til i denne IKMgruppen, men har vært inne på uke 22:)
Jeg har hatt rare sykluser etter SA i slutten av januar. Skulle begynne med eltesting, men så fikk jeg plutselig så mange symptomer som jeg kjente igjen fra sist jeg var gravid. Så jeg tok en graviditetstest samtidig som eltesten og den var jammen meg svak positiv[emoji1]
Image1526889119.714814.jpg
IMG_1545.JPG

Den digitale slo ut 10 dpo:)
 
Jeg har vært gravid 3 ganger, men nei, den uka der jeg venter 7 dager over IKM med å teste finnes ikke. Så nyskjerrig som jeg er :)

Hehehe [emoji23] missforsto helt [emoji85] nei den finnes nok ikke her heller... mulig det var noe sånt første gang... men da hadde jeg ingen plan om å bli gravid.. tok litt tid for jeg forsto
 
12DPO, og gidder ikke teste i dag. Venter tr når som helst. Kan se ut som lutealfasen min har strekt seg noen dager. Ikm var i går, men ingen tegn til tr eller positiv test.
 
Hvorfor gir dere opp ventinga så tilig? Sånn i utg.punktet ønsker legene at vi bare sitter å venter en uke over Ikm med å teste.. det er ikke over før tanta fra hønefoss kommer inn døra [emoji6]
Jeg har blødd av å på siden 7dpo så jeg tenker at syklusen ikke er helt i orden enda. Så jeg tar tanta godt imot så vi får ting på stell snart. Alt håp er ikke ute, det er fortsatt ingen tante her. Men jeg tester ikke mer i dag eller i morgen. Har vært gravid noen ganger, å bært fram to barn. Alltid fått tidlig symptomer og testet pos. før ikm på de planlagte svangerskapene.
 
Ble uplanlagt gravid i november, fikk påvist MA i uke 11+3, men bamsemumsen hadde sluttet å vokse 8+5.. Fant ut av dette første helga på januar under privat ul. Jeg blødde i 10(!!!) uker, fikk ingen oppfølging selv om jeg ringte til gynpol 3 ganger. Vi har med hensikt ventet 2 sykluser før vi prøvde. Mye på grunn av psyken, men også på grunn av jobbsituasjon og når evt. termin blir.

Gratulerer så mye :Heartred Håper denne vokser seg stor og fin! Unner ingen å gå gjennom en ufrivillig abort! :Heartpink
Åhh, stakkars deg!! Blø i 10 uker?!? Høres helt forferdelig ut, og at du ikke fikk oppfølging.... Da skjønner jeg godt dere ventet litt. Håper det går bra med deg tross alt, og at det snart sitter en terminspire hos deg! Masse lykke til! ❤️
 
Nå har jeg fått så mange positive strimler og nå i dag også en digital, så da må jeg bare tro på det og håpe at det går bra! :Heartred Kan altså i all ydmykhet settes på gravid. :joyful: Jeg heier på dere jenter som fortsatt er i uvisse i dpo-land, håper vi får mange positive tester utover i uka vår!! :wav
Og til dere som har fått tr eller vet hun er rett rundt hjørnet, masse lykke til i neste pp!:Heartpink:Heartpink:Heartpink
50A3065F-B0C6-44A2-AE60-F54BEB5CFB67.jpeg
 
Nå har jeg fått så mange positive strimler og nå i dag også en digital, så da må jeg bare tro på det og håpe at det går bra! :Heartred Kan altså i all ydmykhet settes på gravid. :joyful: Jeg heier på dere jenter som fortsatt er i uvisse i dpo-land, håper vi får mange positive tester utover i uka vår!! :wav
Og til dere som har fått tr eller vet hun er rett rundt hjørnet, masse lykke til i neste pp!:Heartpink:Heartpink:Heartpink
Vis vedlegget 259016

Gratulerer[emoji173]️ Setter deg på gravid[emoji4]
 
Jeg hører vel egentlig til i denne IKMgruppen, men har vært inne på uke 22:)
Jeg har hatt rare sykluser etter SA i slutten av januar. Skulle begynne med eltesting, men så fikk jeg plutselig så mange symptomer som jeg kjente igjen fra sist jeg var gravid. Så jeg tok en graviditetstest samtidig som eltesten og den var jammen meg svak positiv[emoji1] Vis vedlegget 258999Vis vedlegget 259000
Den digitale slo ut 10 dpo:)

Ojojoj, gratulerer såååå mye!!!! For en herlig overraskelse:Heartred
 
Tusen takk[emoji1] Ja det kan du trygt si! Klarer nesten ikke tro det er sant! Skulle begynne utredning på onsdag[emoji28] Nå blir det heller en legetime for å bekrefte graviditeten[emoji1][emoji173]️

Så fantastisk deilig:Heartred og endelig etter så lang venting. Nå skal den sitte til termin altså!
 
Back
Topp