❤️ IKM uke 21 ❤️

Har tatt g-test idag var negativ opddaga nå tidligere (beklager detaljer) slimete lyse rosa blod/utflod. Pleier aldri få det. Kan dette være tegn på graviditet? Eller bare tanta som er på vei? Har IKM 23 mai.
 
Tok denne nå, noen andre som ser hva jeg ser?:shy:
 

Vedlegg

  • 7A63C8E9-79C9-44B6-81A4-7BAF98D6E701.jpeg
    7A63C8E9-79C9-44B6-81A4-7BAF98D6E701.jpeg
    841,9 KB · Visninger: 86
Melder meg inn litt sent, men har tenkt mye på om jeg orker dette prøverkjøret igjen. 2 MA på rappen i desember 17 og mars 18 så sitter det langt inne. Men her er jeg da, IKM 25/5 og tester klar i skapet. Håper masse streker, spirer og bebiser på alle!!! :Heartred

Å, så utrolig trist å lese...
Håper du får ei spire som holder hele veien nå :Heartred
 
Ja, men har heldigvis en liten en på 2 år som hver dag viser at vi kan få det til. Og det hjelper på :)

Absolutt! Har selv et lite knøtt på 2 år, og det hjalp veldig under MAen vi gikk gjennom i januar :Heartred
 
Melder meg inn litt sent, men har tenkt mye på om jeg orker dette prøverkjøret igjen. 2 MA på rappen i desember 17 og mars 18 så sitter det langt inne. Men her er jeg da, IKM 25/5 og tester klar i skapet. Håper masse streker, spirer og bebiser på alle!!! [emoji813]red
Høres ut som vi har mykje likt.
Eg har også en på 2,5 år.
Har prøvd på småsøsken i over et år.
Opplevde en MA i mars 18. Fikk påvist BO på privat UL i veke 12.
Dette er første pp etter en vanlig mens. IKM 24/5.
Har prøvd å ikkje stresse, har f.eks ikkje testa etter EL. Men det har i grunnen gjort meg tidvis meir frustrert, så neste pp vil eg teste for å finne EL.

Håpar det snart klaffar! [emoji173]
 
Dette er vel skyggestreker?
Øverste fra i dag tidlig, nederste fra i kveld. 12DPO
 

Vedlegg

  • E624E480-2CB4-4A2E-8FC8-C810A5A97BA9.jpeg
    E624E480-2CB4-4A2E-8FC8-C810A5A97BA9.jpeg
    594,4 KB · Visninger: 75
Har tatt g-test idag var negativ opddaga nå tidligere (beklager detaljer) slimete lyse rosa blod/utflod. Pleier aldri få det. Kan dette være tegn på graviditet? Eller bare tanta som er på vei? Har IKM 23 mai.
Tanta som er på vei. Typisk for meg.
 
Dette er vel skyggestreker?
Øverste fra i dag tidlig, nederste fra i kveld. 12DPO
Det kan være det ene eller det andre. Ikke så skarpe kanter på linjene, men samtidig har jeg aldri opplevd skyggestreker, så jeg hadde hatt troa oppe.
 
Back
Topp