❤️ IKM uke 21 ❤️

13 dpo og negativ test. Da går jeg sakte over til IKM uke 25. Håper ingen av dere som er uvitende havner der :)
 
Det kan være det ene eller det andre. Ikke så skarpe kanter på linjene, men samtidig har jeg aldri opplevd skyggestreker, så jeg hadde hatt troa oppe.

Sant, jeg har nok konkludert med at dette bare er ‘tullestreker’. Vet ikke om jeg orker å teste mer, for tror tr kommer når som helst. Hun hadde ikke kommet i løpet av natten heller, lurer på hva som skjer med syklusen min jeg :confused005
 
Ingen tvil om strek, trenger ikke å zoome engang[emoji4]
:happy093wææ, kan nesten ikke tro det! Det blir min første (forhåpentligvis)! Jeg hadde virkelig ikke trua etter at el-testen var negativ dagen etter det jeg trodde var EL. Men jeg kjenner nok min egen kropp ja! :happy090

Håper på positiv for alle dere andre og :Heartblue
 
Ble enda en test på morningen. De er da så rare?!
Virker som lim på toppen der, i tillegg til at det var et hakk i den en plass. Blir ikke klok.
 

Vedlegg

  • 41487F04-6C64-47CE-AB5D-78C67D0D5EA1.jpeg
    41487F04-6C64-47CE-AB5D-78C67D0D5EA1.jpeg
    585,9 KB · Visninger: 89
Ble enda en test på morningen. De er da så rare?!
Virker som lim på toppen der, i tillegg til at det var et hakk i den en plass. Blir ikke klok.
Her ser jeg to streker!!! En til rosa strek til høyre for hakket.
 

Vedlegg

  • Снимок.JPG
    Снимок.JPG
    17,3 KB · Visninger: 77
Ikm i mårra og jeg har ikke svidd en eneste test. Og ikke har jeg lyst heller... rart! Hjernen min hyler høylytt at det er ingen vits i å ta tester. Byr meg nesten i mot [emoji23]
Får heller nyte noen iskalde coronaer i solveggen til helgen også [emoji4]
 
Ikm i dag. Ingen mensen eller tegn på at den kommer Måtte jo teste i dag også. Negativ. Håper den kommer snart. Tenker litt på den merkelige blødningen jeg hadde i 5/6dager som startet for litt over en uke siden også.
 
I morgen er første legetime etter positiv test[emoji1] Kjenner jeg gleder meg! Skulle egentlig være en time med start av utredning, men det slapp vi! Siden vi har 2 SA’er bak oss så får vi ekstra oppfølging. Det kjenner jeg er en trygghet:)
 
Back
Topp