❤️ IKM uke 21 ❤️

Ja krysser alt som kan krysses[emoji119][emoji173]️ Hvordan går det med deg?:)

Jeg venter og venter:) 10 dpo i dag, evt 9 kanskje. Helt blenda test i går, prøver å ikke gi opp denne pp, vet jo det er tidlig.. vi har alt ordnet for oppstart IVF i slutten av juli, så har jo håp der fremme, men vil såå gjerne få det til selv heller!
 
Jeg venter og venter:) 10 dpo i dag, evt 9 kanskje. Helt blenda test i går, prøver å ikke gi opp denne pp, vet jo det er tidlig.. vi har alt ordnet for oppstart IVF i slutten av juli, så har jo håp der fremme, men vil såå gjerne få det til selv heller!

Håper for dere![emoji4]
Vil ha deg med inn i februar-forumet[emoji173]️
 
Jeg hører vel egentlig til i denne IKMgruppen, men har vært inne på uke 22:)
Jeg har hatt rare sykluser etter SA i slutten av januar. Skulle begynne med eltesting, men så fikk jeg plutselig så mange symptomer som jeg kjente igjen fra sist jeg var gravid. Så jeg tok en graviditetstest samtidig som eltesten og den var jammen meg svak positiv[emoji1] Vis vedlegget 258999Vis vedlegget 259000
Den digitale slo ut 10 dpo:)
Gratulerer så mye[emoji7] [emoji173] [emoji92]
 
Nå har jeg fått så mange positive strimler og nå i dag også en digital, så da må jeg bare tro på det og håpe at det går bra! [emoji813]red Kan altså i all ydmykhet settes på gravid. :joyful: Jeg heier på dere jenter som fortsatt er i uvisse i dpo-land, håper vi får mange positive tester utover i uka vår!! :wav
Og til dere som har fått tr eller vet hun er rett rundt hjørnet, masse lykke til i neste pp![emoji813]pink[emoji813]pink[emoji813]pink
Vis vedlegget 259016
Gratulerer så mye [emoji1] [emoji92] [emoji173]
 
Jeg hører vel egentlig til i denne IKMgruppen, men har vært inne på uke 22:)
Jeg har hatt rare sykluser etter SA i slutten av januar. Skulle begynne med eltesting, men så fikk jeg plutselig så mange symptomer som jeg kjente igjen fra sist jeg var gravid. Så jeg tok en graviditetstest samtidig som eltesten og den var jammen meg svak positiv[emoji1] Vis vedlegget 258999Vis vedlegget 259000
Den digitale slo ut 10 dpo:)

Gratulerer såå masse!! [emoji173]️
 
Åhh, stakkars deg!! Blø i 10 uker?!? Høres helt forferdelig ut, og at du ikke fikk oppfølging.... Da skjønner jeg godt dere ventet litt. Håper det går bra med deg tross alt, og at det snart sitter en terminspire hos deg! Masse lykke til! ❤️

Ja, det føltes helt pyton.. Heldigvis er jeg ved godt mot, og mulig jeg får overtalt gubben til å prøve enda en runde før vi venter til september :angel7

Tuuusen takk :Heartred Venter fortsatt på tr! Har hatt litt kort lutealfase etter MA’en, men nå ser det ut til at den har rettet på seg. Hadde 10-11 dager de to første syklusene etter aborten, men nå er jeg på 12 dager, og ingen tegn til at tr kommer i løpet av dagen heller. Godt at det finnes noe bra :hello2
 
Nå har jeg fått så mange positive strimler og nå i dag også en digital, så da må jeg bare tro på det og håpe at det går bra! :Heartred Kan altså i all ydmykhet settes på gravid. :joyful: Jeg heier på dere jenter som fortsatt er i uvisse i dpo-land, håper vi får mange positive tester utover i uka vår!! :wav
Og til dere som har fått tr eller vet hun er rett rundt hjørnet, masse lykke til i neste pp!:Heartpink:Heartpink:Heartpink
Vis vedlegget 259016

Åååå, denne var fin! Gratulerer sååå mye! :Heartred
 
Jeg hører vel egentlig til i denne IKMgruppen, men har vært inne på uke 22:)
Jeg har hatt rare sykluser etter SA i slutten av januar. Skulle begynne med eltesting, men så fikk jeg plutselig så mange symptomer som jeg kjente igjen fra sist jeg var gravid. Så jeg tok en graviditetstest samtidig som eltesten og den var jammen meg svak positiv[emoji1] Vis vedlegget 258999Vis vedlegget 259000
Den digitale slo ut 10 dpo:)

Gratulerer :love7
 
Nå har jeg fått så mange positive strimler og nå i dag også en digital, så da må jeg bare tro på det og håpe at det går bra! :Heartred Kan altså i all ydmykhet settes på gravid. :joyful: Jeg heier på dere jenter som fortsatt er i uvisse i dpo-land, håper vi får mange positive tester utover i uka vår!! :wav
Og til dere som har fått tr eller vet hun er rett rundt hjørnet, masse lykke til i neste pp!:Heartpink:Heartpink:Heartpink
Vis vedlegget 259016

Gratulerer :love7
 
Venter spent på tr her! Lurer på hvor lang lutealfase jeg plutselig har fått! :scratch
12DPO i dag, og tr var ventet i går egentlig. Blenda test.
 
Melder meg inn litt sent, men har tenkt mye på om jeg orker dette prøverkjøret igjen. 2 MA på rappen i desember 17 og mars 18 så sitter det langt inne. Men her er jeg da, IKM 25/5 og tester klar i skapet. Håper masse streker, spirer og bebiser på alle!!! :Heartred
 
Melder meg inn litt sent, men har tenkt mye på om jeg orker dette prøverkjøret igjen. 2 MA på rappen i desember 17 og mars 18 så sitter det langt inne. Men her er jeg da, IKM 25/5 og tester klar i skapet. Håper masse streker, spirer og bebiser på alle!!! :Heartred

[emoji174][emoji173]️[emoji257]
 
Back
Topp