❤️ IKM uke 21 ❤️

Gratulerer[emoji173]️ regner med jeg bare skal sette deg opp på gravid?[emoji2]

Ææh, litt skummelt- men kan vel kanskje det [emoji51] Skal ta blodprøver og lever urinprøve på tirsdag også inn på time på torsdag [emoji28] Spent!
 
Begynner å bli gal tror jeg. Synes jeg ser en slags strek, skyggestrek bare 1 minutt etter testen er tatt:hungover:
Jeg er usikker her og. Tror jeg ser noe hvis jeg ser i vinkelen på skjermen.
 
De testene som reagerer på 25...hvor mange dager vil ha å si i forhold til de på 10? Mine er på 25
 
De testene som reagerer på 25...hvor mange dager vil ha å si i forhold til de på 10? Mine er på 25
Det varierer vel litt fra person til person hvor mye HCG en produserer. Fikk tydelig positiv test på mine strimler med følsomhet på 25 mlU/ml fra 10dpo denne pp, svaaaak strek allerede 8dpo. :rolleyes:
 
Det varierer vel litt fra person til person hvor mye HCG en produserer. Fikk tydelig positiv test på mine strimler med følsomhet på 25 mlU/ml fra 10dpo denne pp, svaaaak strek allerede 8dpo. :rolleyes:
Bah[emoji57] Håper også på strek[emoji87] Jaja vi prøver igjen i morgen[emoji16]
 
9 dpo i dag, og testetrangen er meget stigende! Skulle vente til IKM denne gang pga en ganske nylig kjemisk, men får se hva jeg klarer! Blir så gira av de positive testene her inne, gratulerer alle dere:Heartred foreløpig er vi på pinse-tur, så venter i hvertfall til i morgen/tirsdag, hvis det går.. ;) masse lykke til dere andre som ikke har fått to streker enda!
 
De testene som reagerer på 25...hvor mange dager vil ha å si i forhold til de på 10? Mine er på 25
Jeg vil tro at 25-testene reagerer på eller etter IKM, mens 10-ere reagerer et par dager før.

Har selv tatt hcg måling 12 dpo og da var den på 20. Alt over 5 betyr man er gravid.
upload_2018-5-20_14-15-3.png
 
Først i dag du har fått bekreftet det? Er selv 11dpo, og har null håp igjen.. Skulle vel ha hatt tr i dag i følge forrige syklus, men ingen tegn til at hun kommer.

Nei, jeg hadde svaak strek på strimmel 9 dpo! Men gikk tom for tidligtester, hadde bare et par liggende! Svei av en stav på 25mlu på 17.mai, den var positiv også en digital idag[emoji5]

Men!! Jeg må si en ting, jeg hadd bestilt billige tester fra Ebay med den tanken at jeg kunne bruke de for å sjekke stigning. De slår ikke ut! Bare norske tester som har slått ut positivt til meg, både tidligtester og vanlige 25mlu! Prøvde å dobbeltsjekke i mårres med digital og ebay-strimmel på samme urin! Digital slo ut, den såkalte One Step 10mlu testen har ikke antydning en gang! Så det er det mest ubrukelige jeg noen gang har kjøpt [emoji15] Bestilte på billigtester.no i går istedet, håper de kommer nå ila uka som kommer! For de syns jeg er kjempeflotte å bruke!! [emoji1] Så altså, lite OBS OBS fra meg ang. Ebay-tester.

(Ja jeg vet at det er ulike merker og noen er sikkert pålitelig! Men så lenge man ikke har peiling fra hvilken selger man bør kjøpe av så har jeg ville brukt liiitt ekstra penger på noe jeg VET funker og som faktisk gir utslag [emoji6])
 
Så gøøøy, gratulerer!! :happy093Alltid betryggende å få bekreftelsen med digital. :love017 Tenker jeg tar en selv i morgen også, bare for å få det med teskje. :hilarious::joyful:

Hihi, ja det er noe med det! I mangel på ordentlige tester måtte jeg bare svi av en digital Lettere for samboer også å se på tekst enn å tolke streker! Det er lite som kan tolkes på en digital [emoji23][emoji1417]
 
Du sier noe der. Kan det være noe med at kroppen ikke er mottakelig for en graviditet etter en MA også? Blæh, overanalyserer alt for tiden!
Så leit at du har mistet..! Var du langt på vei? Man hører/leser så mye forskjellig rundt det å bli gravid igjen etter å ha mistet; Noen sier slimhinner kan være tynne (særlig hvis man har hatt utskrapning) og må få tid på seg til å normaliseres, mens andre sier kroppen er svært mottakelig for å bli gravid raskt etter en abort. Jeg har lest meg blå på dette, mistet selv i påsken, 9+3. Ble til at vi ventet til mensen var tilbake før vi prøvde igjen, fordi mannen var vekkreist da EL plutselig dukket opp til normal tid ca 12 dager etter aborten startet. Dette er altså vår første pp etter MA’en, og jeg har altså testet positivt med strimmel i tre dager på rad..! Skal ta en digital i morgen for å få det helt svart på hvitt, slik at jeg tør tro på det. Så min kropp var tydeligvis klar med en gang. Håper du får samme opplevelsen!! ❤️
 
Her kom TR i dag, to dager for tidlig. [emoji31] bare å vente på neste pp i juli da...
 
Back
Topp