Skravletråd :)

Ååååh, var ikke så mye fint sist jeg var gravid, må ta en titt på nett. For tidlig til å bli busta av kjente på butikken :p
 
Er tydligvis så synlig trøtt at kollegaen min kommer med kaffe til meg og sier "du trenger denne". Har egentlig holdt meg unna kaffe siden jeg fikk vite at jeg er gravid, men en halv kopp skader vel ikke? :coffee2
 
Er tydligvis så synlig trøtt at kollegaen min kommer med kaffe til meg og sier "du trenger denne". Har egentlig holdt meg unna kaffe siden jeg fikk vite at jeg er gravid, men en halv kopp skader vel ikke? :coffee2

Ha ha, det er ikke så greit. Du kan fint nyte den kaffen [emoji477]️[emoji173]️
 
Er tydligvis så synlig trøtt at kollegaen min kommer med kaffe til meg og sier "du trenger denne". Har egentlig holdt meg unna kaffe siden jeg fikk vite at jeg er gravid, men en halv kopp skader vel ikke? :coffee2
Ble en kopp på meg også i dag, var på et møte hvor jeg bruker å drikke kaffe så hadde vært rart hvis jeg sa Neitakk ;)
 
jeg smugdrikker koffeinfri kaffe på jobb, haha! men må bortom og ta en vanlig kopp fra maskinen og, sånn at jeg er synlig der!
 
jeg smugdrikker koffeinfri kaffe på jobb, haha! men må bortom og ta en vanlig kopp fra maskinen og, sånn at jeg er synlig der!

Hehe, en venninne tror jeg bare fikk for meg at vi skulle begynne å drikke koffeinfritt på jobb, så ingen spørsmål der, score[emoji23][emoji1362]
 
Jeg drikker en morgenkaffe, fast rutine her i huset før frokost [emoji4] Men etter det har jeg ikke lyst på i det hele tatt. Veldig likt forrige svangerskap og veldig ulikt meg [emoji23] Men denne perioden kuttet jeg kraftig ned på kaffen når jeg fikk mensen. Da var det maks to kopper om dagen.
 
Hva gjør dere i dag?

Er kanskje nydelig vær over hele landet for en gangs skyld :)

Holder på å bake kringle til senere. Gleder meg til den er klar :D
 
sitter ute når sola er fremme, fantaserer om røyk, og leser bok.... haha- flere som egentlig er røykere her?
 
Hva gjør dere i dag?

Er kanskje nydelig vær over hele landet for en gangs skyld :)

Holder på å bake kringle til senere. Gleder meg til den er klar :D
Her er det og strålende sol, men jeg har ikke kommet meg ut enda. Men nå må jeg vell få på litt solkrem på skuldrene og komme meg ut, har mye som må gjøres ut i hagen :)
 
Akkurat nå nyter jeg sola imens lillemann sover :happy:
 
sitter ute når sola er fremme, fantaserer om røyk, og leser bok.... haha- flere som egentlig er røykere her?
Jeg sluttet i fjor høst, har ikke kjent på det nå når kvalmen har vært til stede :)
 
Jeg sluttet i fjor høst, har ikke kjent på det nå når kvalmen har vært til stede :)
da håper jeg kvalmen snart kommer, for jeg holder på å bli gal....
 
da håper jeg kvalmen snart kommer, for jeg holder på å bli gal....
Hvis ikke får du prøve å gjøre noe når suget kommer, unngå de værste situasjonene :)
Det blir lettere og lettere for hver dag som går :)
 
Back
Topp