Skravletråd :)

Hva er middagen i dag? Her blir det suppe med nybakte horn [emoji4]
 
Vi skal pakke i dag [emoji161]. Reiser til Italia i morgen [emoji106][emoji738] skal være til fredag. Mine foreldre har hus i Sør Italia [emoji295] Gruer meg litt til flyturene, mellomlandinger og flere timer på flyplasser når man er uggen, trøtt og uten matlyst.. Frykter jeg kan bli ganske snappy mot kjæreste og barn [emoji85] er lett irritabel for tiden! [emoji26]

Snapper mye mot mann og barn selv, jaggu ikke enkelt til tider :p
God tur til Italia :D
 
Jeg har vært på nattevakt og skal på igjen i kveld. Så dagen har stort sett blitt tilbringt i senga, med en og annen løpetur til do for å kaste opp. Oh The joy
 
Jeg har vært på nattevakt og skal på igjen i kveld. Så dagen har stort sett blitt tilbringt i senga, med en og annen løpetur til do for å kaste opp. Oh The joy
Huff.. Masse god bedring [emoji172]
 
Det måtte vel komme: 3-åringen oppdager at jeg har vonde pupper og syns det er SUPERGØY å klemme og knø [emoji23][emoji23]
 
Føles ut som jeg har vært gravid en evighet allerede :p
 
Stygt å le men :smiley-bounce022 Off nei, hadde jo ALDRI trodd at de skulle bli SÅ vonde! Hvor lenge varer det vanligvis?

Jeg lo så jeg grein, så ingen fare [emoji23] Husker ikke at det kom så tidlig sist, men de er på lang nær så vonde enda. Nå kan jeg jo kle av meg bh’en og ikke dø [emoji38] Men tror det sto på et par uker og så ga det seg.
 
Jeg lo så jeg grein, så ingen fare [emoji23] Husker ikke at det kom så tidlig sist, men de er på lang nær så vonde enda. Nå kan jeg jo kle av meg bh’en og ikke dø [emoji38] Men tror det sto på et par uker og så ga det seg.

Hehehe! OK, det er bra :smiley-bounce022
 
Flere som er oppblåste? Tips til hva jeg kan gjøre[emoji5] Hørt om noe de selger på apoteket, duplolac tror jeg det heter, er dette greit når man er gravid?
 
Flere som er oppblåste? Tips til hva jeg kan gjøre[emoji5] Hørt om noe de selger på apoteket, duplolac tror jeg det heter, er dette greit når man er gravid?

Duphalac / lactulose smører vel tarmen, og vil nok ikke gjøre det mindre oppblåst. Kan fungere preventivt mot forstoppelse [emoji5]
 
Jeg håper det er greit at jeg er litt her inne [emoji5] har termin sent i desember så kan jo godt være at jeg ender i januar!!
 
Back
Topp