Skravletråd April

God morgen.

Sovet urolig, våknet tidlig. Lest en time på sengs nå. Går i dusjen, så frokost før kurs fra 8,30

Skal bli godt å komme hjem til familien min o kveld
 
Awww. Eldstejenta mi har fått seg kjæreste gitt. Hu ble visst spurt på speideren i går. Men jeg la meg før hu kom hjem fra der. Så da fikk hu ikke sagt det da. Så nå bare smilte hu fra øre til øre gitt [emoji23] Jojo. Også med speiderlederens sønn og greier [emoji12][emoji23]
 
God morgen! Hva bringer dagen?

God morgen :)
Her er planen å komme meg til Molde til fysioterapi for bekkenet. Og før den tid bare slappe av og kose meg med sønnen min [emoji173]️
 
Awww. Eldstejenta mi har fått seg kjæreste gitt. Hu ble visst spurt på speideren i går. Men jeg la meg før hu kom hjem fra der. Så da fikk hu ikke sagt det da. Så nå bare smilte hu fra øre til øre gitt [emoji23] Jojo. Også med speiderlederens sønn og greier [emoji12][emoji23]
He he koselig da
 
Awww. Eldstejenta mi har fått seg kjæreste gitt. Hu ble visst spurt på speideren i går. Men jeg la meg før hu kom hjem fra der. Så da fikk hu ikke sagt det da. Så nå bare smilte hu fra øre til øre gitt [emoji23] Jojo. Også med speiderlederens sønn og greier [emoji12][emoji23]
Herlig[emoji4][emoji177]
 
Hvor gammel er hun igjen?[emoji4]
Hu er 12 år [emoji14] Og har nylig vært i svær tvil om hu liker jenter eller gutter. Men nå tenker jeg gutter trumfa gjennom for øyeblikket da [emoji23] Så hvertfall slik ut med det ansiktsuttrykket gitt
 
Hu er 12 år [emoji14] Og har nylig vært i svær tvil om hu liker jenter eller gutter. Men nå tenker jeg gutter trumfa gjennom for øyeblikket da [emoji23] Så hvertfall slik ut med det ansiktsuttrykket gitt
Hehe[emoji23] det kan jo fort variere gjennom hele livet det[emoji6] kommer jo ann på personen man faller for. Men så bra at hun tørr å være åpen om det allerede. Og så godt for deg å ha ei jente som kan åpne seg slik for deg[emoji173]
 
Hehe[emoji23] det kan jo fort variere gjennom hele livet det[emoji6] kommer jo ann på personen man faller for. Men så bra at hun tørr å være åpen om det allerede. Og så godt for deg å ha ei jente som kan åpne seg slik for deg[emoji173]
Absolutt :D Er bestevenninna si hu er usikker på. Men jeg tror bare hu er ekstra glad i hu, ikke forelska i hu. Men det er vanskelig og forklare slikt da. Så hu må nesten kjenne på det selv. Men vi har prata masse om det da. :)

Selv liker jeg begge kjønn da [emoji169] Så om hu liker jenter eller gutter eller begge. Null problem :D
 
Back
Topp