Skravletråd April

Hvordan går det med deg sånn ellers da?[emoji4]
Det går greit [emoji4] Nettopp vært 2 uker i Spania, noe som var helt magisk. Er på sykehuset igjen nå, men håper på å dra hjem raskt. Sliter med hodet og syn enda, men vender meg mer og mer til det. Jeg og lillemor koser oss [emoji173]️ Hardt å være alene med en liten, men du og du så fint allikevel! Det er en egen verden det også, men vi klarer oss så bra til tross for utfordringer. Så alt i alt er det bra, med de opp og nedturer det innebærer. Hva med deg og dere da, Ronja? Og "poden"? Hjelper ting noe på?
 
Godt å høre at det går i rett retning nå. Det er jo ikke bra å miste så mye av synet
Nei, men sånn er det og pr nå får jeg ikke gjort annet enn å maaaase hvis jeg er dårlig [emoji4] Mistet enda mer syn igjen. Har vært 2 deilige uker i Spania da [emoji3] Selvom sommeren kom hit omtrent samtidig, så var det helt fantastisk. Har du fått glede av godværet da?
 
Nei, men sånn er det og pr nå får jeg ikke gjort annet enn å maaaase hvis jeg er dårlig [emoji4] Mistet enda mer syn igjen. Har vært 2 deilige uker i Spania da [emoji3] Selvom sommeren kom hit omtrent samtidig, så var det helt fantastisk. Har du fått glede av godværet da?

Ikke så kjekt å høre!!

Vi koser oss med finværet når der er her.
 
Back
Topp