Skravletråd April

Trøtt
Hodepine
Prestert å reise uten paracet
Vet at andre har. Men holder ut, så håper jeg å sove det over .ellers må jeg gjøre noe i morgen.

Venter på desserten og diverse underholdning gjenstår før "festmiddagen" er over. Så etter den tid føler jeg det snart er senga

Sto tross alt opp 4.30
 
Holder på med legging av yngste nå, og etter det skal jeg lage pannekaker :D
Må bare finne en oppskrift. Jeg fant en for en tid tilbake som var uten sukker, og den var kjempegod :D

Ingrid espelid hovig har en god en du bare sløyfer sukkeret på:) lagde den selv i dag.
 
Så reklame for gjær til søte deiger. Prøver å finne ut hvilken dag jeg skal bare kanelruller og hvilken unnskyldning jeg skal bruke ovenfor mannen :hilarious:
 
Jeg prøver å bestille bursdagsgave til mitt tantebarn, men jeg aner ikke hva jeg skal få tak i. Kjenner jo ikke ungen :(
Hun er 7 år, og det virker som om hun har alt. Det er kjipt å skulle kjøpe noe til en unge jeg sannsynligvis ikke kommer til å ha et forhold til, men jeg er redd for at det er dette som er det eneste som gjør at det er en liten kontakt mellom min mann og hans bror.
 
I seng. Definitivt lang dag .
Men vekking på 7 i morgen, håper jeg får sove godt i natt. 7 er optimistisk lenge. Men lov å håpe...
 
Så reklame for gjær til søte deiger. Prøver å finne ut hvilken dag jeg skal bare kanelruller og hvilken unnskyldning jeg skal bruke ovenfor mannen :hilarious:

I dag er det lillelørdag (onsdag). Må ha litt lørdagskos da
 
Jeg prøver å bestille bursdagsgave til mitt tantebarn, men jeg aner ikke hva jeg skal få tak i. Kjenner jo ikke ungen :(
Hun er 7 år, og det virker som om hun har alt. Det er kjipt å skulle kjøpe noe til en unge jeg sannsynligvis ikke kommer til å ha et forhold til, men jeg er redd for at det er dette som er det eneste som gjør at det er en liten kontakt mellom min mann og hans bror.
Så trist når det er sånn
 
Back
Topp