Skravletråd April

God morgen alle sammen [emoji134]
Vil ønske alle sammen en strålende dag [emoji5]
I dag skal jeg på nok en ultralyd (27+4) også en tur til Sverige for å handle litt [emoji4]
 
Absolutt :D Er bestevenninna si hu er usikker på. Men jeg tror bare hu er ekstra glad i hu, ikke forelska i hu. Men det er vanskelig og forklare slikt da. Så hu må nesten kjenne på det selv. Men vi har prata masse om det da. :)

Selv liker jeg begge kjønn da [emoji169] Så om hu liker jenter eller gutter eller begge. Null problem :D
Bør ikke spille noen rolle uansett synes jeg da. Utrolig at det fortsatt finnes så mange fordommer rundt det.
 
Er så trøtt at jeg vurderer nesten å legge meg nå :eek: Lang og hektisk jobb dag var ikke mitt i blinken, med kvalme og trøtthet. Har nesten bare levd i sofaen etter jeg kom hjem :') er 6+4 i dag, så kjenner jeg gleder meg til 2. trimester og håper at ting blir litt bedre da :)

Noen som stjeler energien din[emoji38]
 
Jada, det er jo det på sitt vis.

Litt slitsomt for sånne som meg, både introvert og sær på mat, å ha Minglelunsj hvor det er stands fra alle mulige samarbeidspartnere også skal man smake på det de har med ett og hitt og slikt og sånn. Og mye rart. Og ikke minst kom jeg derfra med 3-4 poser med... Alt mulig rart av vareprøver og reklamer og sånn.

Høres jo spennende ut synes jeg[emoji1] men skjønner dette med sær og mat[emoji28] er slik selv..
 
Trøtt
Hodepine
Prestert å reise uten paracet
Vet at andre har. Men holder ut, så håper jeg å sove det over .ellers må jeg gjøre noe i morgen.

Venter på desserten og diverse underholdning gjenstår før "festmiddagen" er over. Så etter den tid føler jeg det snart er senga

Sto tross alt opp 4.30

Håper hodet er bedre nå[emoji173]️
 
Bør ikke spille noen rolle uansett synes jeg da. Utrolig at det fortsatt finnes så mange fordommer rundt det.
Det gjør det ikke da :) Hu snakker med oss om det. Både meg, eller mest meg, men også pappaen i hus, og har private samtaler i ny og ne med hs om hu ønsker der hu kan ta opp hva enn hu ønsker. Men tenker at akkurat de følelsene må hu nesten finne ut selv. Vi kan ikke begynne å blande oss for å mye inn i de ved å fortelle for mye. Da kan det gjerne høres ut som vi prøver å lede hu inn på en vei.

Mannen liker vel best tanken på at hu skal like en gutt så.
Mens jeg bryr meg egentlig ikke om det er gutt eller jente jeg da [emoji14] Så lenge de er glade i hverandre.

Så hu snakker ut om det hu føler da, for det er bra å få det ut. Og jeg kan da hvertfall fortelle at alt er helt normalt med det. Og at følelser er vanskelige og finne utav.

Menmen. Hu er jo bare 12 år. Så tenker at det går seg enda til de følelsene. Med hormoner som løper løpsk er det sikkert mye inni den kroppen som skjer [emoji16]
 
Awww. Eldstejenta mi har fått seg kjæreste gitt. Hu ble visst spurt på speideren i går. Men jeg la meg før hu kom hjem fra der. Så da fikk hu ikke sagt det da. Så nå bare smilte hu fra øre til øre gitt [emoji23] Jojo. Også med speiderlederens sønn og greier [emoji12][emoji23]
Så herlig da
 
Høres jo spennende ut synes jeg[emoji1] men skjønner dette med sær og mat[emoji28] er slik selv..
Morsomt og slitsomt på en og samme gang. Man må liksom være litt frempå for å få mat, på en måte. Og da snakker man litt med dem og ender med en pose, og sikkert reklame på epost etter å ha deltatt i noen konkurranser ;-)

Men helt greit og samtidig slitsomt.
 
Jeg prøver å bestille bursdagsgave til mitt tantebarn, men jeg aner ikke hva jeg skal få tak i. Kjenner jo ikke ungen :(
Hun er 7 år, og det virker som om hun har alt. Det er kjipt å skulle kjøpe noe til en unge jeg sannsynligvis ikke kommer til å ha et forhold til, men jeg er redd for at det er dette som er det eneste som gjør at det er en liten kontakt mellom min mann og hans bror.
Gavekort på kino ? :happy: det var en hit hos mine tantebarn som vi heller ikke har så mye med.
 
Back
Topp