IKM uke 16 ~2018

Denne testen er rfsu, tok også en Lloyd nå, men samme streken.. herregud, klarer ikke bare å la de testene ligge, ingen av testene er morgenurin da, rfsu tok jeg kl 14:30 og 3 timer siden dobesøk og den andre tok jeg nå kl 18 med 3 og en halv time etter dobesøk. Uten noe voldsomt med drikke begge ganger[emoji4] og VET jeg kommer til å svi av en i morra tidlig, så håper på sterkere strek da siden det er morgenurin..
Jeg har bare digital igjen hjemme, så tror den ryker i morgen tidlig!
 
Holder pusten til torsdag, jeg :p Har så sykt lyst til å teste nå, men orker ikke å få flere negative tester uten å være sikker på om de virkelig er negative... Kanskje jeg skal vente til fredag, for da kommer mannen min hjem. Lovte å ikke si noe til han mens han er på jobb, men hvordan i alle dager skulle jeg klart å holde på et positivt resultat?:hilarious:

Hvis det ikke går denne gangen, så snakkes vi vel kanskje i neste IKM-gruppe. Lykke til :happy:

Er sykt kjipt å se på alle disse negative testene, hadde vært mye bedre å være like flink som deg å ventet:p Er ikke så lett å holde seg hvis man skulle fått positiv test nei:D
Lykke til:happy:
 
Har fortsatt ikke fått noen tester i posten:yuck: Så blir å kjøpe en test i morgen tidlig. Skal på MR med kontrast i morgen, og det kan jeg vel ikke gjennomføre hvis jeg får en positiv test??:stop: Har ømme pupper og mye murring, så kan like godt være tanta som er på vei:meh: Time will show..
 
Fant plutselig ut at jeg skulle teste, selvom jeg egentlig hadde tenkt til å vente til torsdag:rolleyes: 10 dpo basert på el-test (12 dpo basert på el-kalkulator). Hva tror dere?

Ble usikker på om jeg ser noe, derfor tok jeg to tester på samme urin. Begge er vanlig make sure-tester med sensitivitet 25 mIU/ml. 4 timer siden sist jeg tissa.
 

Vedlegg

  • 9E438C59-1D70-4C8D-A165-356C9B39C1A2.jpeg
    9E438C59-1D70-4C8D-A165-356C9B39C1A2.jpeg
    324,3 KB · Visninger: 91
  • 70DC89A5-CCE0-4771-8823-73EA10A154C4.jpeg
    70DC89A5-CCE0-4771-8823-73EA10A154C4.jpeg
    347,9 KB · Visninger: 110
Fant plutselig ut at jeg skulle teste, selvom jeg egentlig hadde tenkt til å vente til torsdag:rolleyes: 10 dpo basert på el-test (12 dpo basert på el-kalkulator). Hva tror dere?

Ble usikker på om jeg ser noe, derfor tok jeg to tester på samme urin. Begge er vanlig make sure-tester med sensitivitet 25 mIU/ml. 4 timer siden sist jeg tissa.

De strekene var ikke vonde å se [emoji7][emoji1319]
 
Fant plutselig ut at jeg skulle teste, selvom jeg egentlig hadde tenkt til å vente til torsdag:rolleyes: 10 dpo basert på el-test (12 dpo basert på el-kalkulator). Hva tror dere?

Ble usikker på om jeg ser noe, derfor tok jeg to tester på samme urin. Begge er vanlig make sure-tester med sensitivitet 25 mIU/ml. 4 timer siden sist jeg tissa.

Ser strekene lett iallefall!
 
Har fortsatt ikke fått noen tester i posten:yuck: Så blir å kjøpe en test i morgen tidlig. Skal på MR med kontrast i morgen, og det kan jeg vel ikke gjennomføre hvis jeg får en positiv test??:stop: Har ømme pupper og mye murring, så kan like godt være tanta som er på vei:meh: Time will show..
Lurt å ta ein test før MR-en, ja. Ingen gravide kan ta MR eller røntgen. Lykke til med begge deler :)
 
Gratulerer til alle med positive tester, håper spirene klamrer seg fast og blir til desember:D her fikk jeg besøk av tanta i dag:banghead: så melder meg ut herfra og inn i ikm 20 gruppa:D
 
Gratulerer til alle med positive tester, håper spirene klamrer seg fast og blir til desember:D her fikk jeg besøk av tanta i dag:banghead: så melder meg ut herfra og inn i ikm 20 gruppa:D
Lykke til i uke 20!
 
En svak svak strek på testen i dag på IKM, vet jeg har litt treg utskillelse av hcg. Håper spiren endelig sitter etter godt over 1 år som prøver. Symptomene mine er helt anderledes denne pp. Ømme og såre bryster som jeg har hatt i over 1 uke nå. Mens lignende smerter som jeg har hatt like lenge. Litt småkramper nederst i magen. Trøtt og hormonell. Har hatt litt kvalmebyer innimellom de siste dagene. Masse luft i magen og oppblåst. Visst jeg ikke er gravid nå så er det definitivt noe riv ruskende gale med kroppen min [emoji38] håper håper!!
 
Back
Topp