IKM uke 16 ~2018

6 dpo, å testetrangen tok over [emoji23] fikk en skygge som ikke ble med på bilde [emoji14]Vis vedlegget 252071
jeg tok også test 5 eller 6 dpo...kom antydning til skyggestrek:meh: hadde egentlig en indre avtale med meg selv å vente til 8 dpo:wacky: men har hatt masse stikkinger, murringer og er skikkelig oppblåst..har egentlig helt flat mage, men ser ut som jeg er 4 mnd på vei nå:knegg: håper det er pga en spire:love7
 
Hvordan går det damer? Noen som har begynt og teste?
Hadde en antydning til noe på testen idag, 9 dpo. Så håper det er et klart svar i morgen på testen, ellers gir jeg litt opp.
 
Hvordan går det damer? Noen som har begynt og teste?
Hadde en antydning til noe på testen idag, 9 dpo. Så håper det er et klart svar i morgen på testen, ellers gir jeg litt opp.

Ikke enda. Kun 5DPO. Men temperaturen stemmer over at vi har truffet rett på inseminasjonsdag. Så da er det ikke mer å gjøre enn å håpe at noe utvikler seg i riktig retning [emoji18]
 
Ikke enda. Kun 5DPO. Men temperaturen stemmer over at vi har truffet rett på inseminasjonsdag. Så da er det ikke mer å gjøre enn å håpe at noe utvikler seg i riktig retning [emoji18]
5 dpo er vell litt tidlig å teste ja, når skal du begynne å teste?
Jeg håper med deg. Må være ekstra tungt å måtte reise så langt vær pp.
 
Siden EL kom 2 dager senere enn antatt, kan jeg flyttes til IKM lørdag 21.04. Dvs:

Blåfugl - PP3 etter MA - B2 - EL 07.04 - IKM 21.04
 
Hvordan går det damer? Noen som har begynt og teste?
Hadde en antydning til noe på testen idag, 9 dpo. Så håper det er et klart svar i morgen på testen, ellers gir jeg litt opp.

Ååh, så spennende! Krysser fingrene for deg:)

Vet ikke når EL er da jeg ikke tester, men i følge appen min er jeg 6 dpo. Hvis jeg skal skal tippe, så er jeg nok kanskje et par dager til over, da jeg har brukt å ha EL ganske tidlig. Det var i hvert fall slik sykkusen min var før nummer én kom til verden.

Har ingen planer om å teste før etter IKM, så krysser fingrene for at TR ikke dukker opp:)
 
jeg testet i dag..men den var blenda:wtf: 7 dager til IKM så enda tidlig:rolleyes:
 
Ååh, så spennende! Krysser fingrene for deg:)

Vet ikke når EL er da jeg ikke tester, men i følge appen min er jeg 6 dpo. Hvis jeg skal skal tippe, så er jeg nok kanskje et par dager til over, da jeg har brukt å ha EL ganske tidlig. Det var i hvert fall slik sykkusen min var før nummer én kom til verden.

Har ingen planer om å teste før etter IKM, så krysser fingrene for at TR ikke dukker opp:)
Åh, så flink du er som ikke tester!
 
10 dpo,og ser ingenting på testene...
20180410_062749.jpg
 
Hopper inn her! :)

Sølvstjerne - B2 - Uttak/innsett ? - IKM slutten av uke 16 [emoji16]

Skal inn i første IVF forsøk nå, har startet med stimulering og skal på UL på fredag. Da vet jeg forhåpentligvis mer [emoji16]
 
Hopper inn her! :)

Sølvstjerne - B2 - Uttak/innsett ? - IKM slutten av uke 16 [emoji16]

Skal inn i første IVF forsøk nå, har startet med stimulering og skal på UL på fredag. Da vet jeg forhåpentligvis mer [emoji16]
Lykke til!!
 
Back
Topp