Mine tanker på veien til en liten ICSI-spire...

Den 7/11 fikk livet en helt ny mening[emoji173]️ Vi elsker det lille mirakelet vårt høyere enn noe annet og nyter hvert eneste sekund [emoji173]️
[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] så fantastisk Mator, gratulerer så mye med lille mirakelet [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Så fantastisk!! :DGratulerer så mye :Heartred
 
Så fantastisk[emoji7][emoji7][emoji173][emoji173] Gratulerer så mye kjære du, nyt tiden med mann og barn[emoji173][emoji173][emoji173]
 
HURRA HURRA HURRA!! Gratulerer så mye. For en lykke <3
 
Åh Mator!!! Så fantastisk :love7
Nå grater jeg en liten skvett for dere som endelig har blitt mamma og pappa!
GRATULERER så mye! :Heartred:Heartblue:Heartpink
Tusen takk! Dette er enda mer fantastisk enn jeg kunne forestilt meg❤️ At man kan elske et menneske så intenst mye på så kort tid, er ufattelig! Du har så vanvittig mye følelser og glede i vente❤️❤️ Hvordan er formen din ??
 
[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] så fantastisk Mator, gratulerer så mye med lille mirakelet [emoji173][emoji173][emoji173]
Tusen hjertelig, Liz!:joyful: Det er bare å glede seg til denne tilværelsen, for den er enda bedre enn man ser for seg❤️
 
Så fantastisk[emoji7][emoji7][emoji173][emoji173] Gratulerer så mye kjære du, nyt tiden med mann og barn[emoji173][emoji173][emoji173]
Tusen hjertelig, My❤️ Er formen din bra? Går fort fram til fødsel for både deg og Avocado nå også! :D
 
HURRA HURRA HURRA!! Gratulerer så mye. For en lykke <3
Ja, FOR en lykke! Du har vanvittig mye fint å se fram i mot, Anine! Kjenne på liv i magen, bli kjent med bevegelsesmønster, kjenne hikke og kunne kose med kulen, fram til du har den lille i armene dine og kan fortsette reisen med å bli kjent! Helt fantastisk❤️
 
Tusen hjertelig, My[emoji173]️ Er formen din bra? Går fort fram til fødsel for både deg og Avocado nå også! :D
Det går kjapt nå ja, gleder meg[emoji177][emoji7] Har heftig bekkenløsning men ellers så er formen grei[emoji8]
 
Tusen takk! Dette er enda mer fantastisk enn jeg kunne forestilt meg❤️ At man kan elske et menneske så intenst mye på så kort tid, er ufattelig! Du har så vanvittig mye følelser og glede i vente❤️❤️ Hvordan er formen din ??

Så herlig å høre at du koser deg nå og at du er lykkelig forelsket i det lille mennesket ❤️
Her er formen ok om man ser bort fra bekkenet :)
Er formen din bra da? Og gikk fødselen greit?
 
Så herlig å høre at du koser deg nå og at du er lykkelig forelsket i det lille mennesket ❤️
Her er formen ok om man ser bort fra bekkenet :)
Er formen din bra da? Og gikk fødselen greit?
Åh! Bekkenet har ikke blitt noe bedre, på tross av fysiobesøk? Det er kjipt :( Men hold ut! Her forsvant alt av vondter så fort ungen var ute, sett bort i fra nye vondter da :p
Formen min er faktisk veldig bra! Er opplagt og rydder her hjemme, overraskende mye energi :)

Fødselen gikk greit ja! Pustet meg igjennom åpningsfasen med lystgass, men fikk meg en smell ved full åpning. Hodet var ikke kommet ned og festet seg, i tillegg til at vannet ikke var gått ordentlig, så det ble mye styr. Trengte pause og fikk epidural. Glad jeg tok det, for det tok enda 3,5 timer før hun var ute fra full åpning. Men sitter igjen med en god opplevelse, og gjør det mer enn gjerne en gang til om vi får æren av det❤️
 
Det går kjapt nå ja, gleder meg[emoji177][emoji7] Har heftig bekkenløsning men ellers så er formen grei[emoji8]
Off! Håper virkelig den slipper og at du ikke får noe varig etter fødselen! Viktig å lytte til kroppen nå, men det regner jeg med at du gjør❤️
 
Ååå, gratulerer så mye mator ❤️❤️ Nyt tiden, den går alt for fort ❤️
Tusen takk❤️❤️ Vi nyter hele tiden! Regner med at dere gjør det også?
 
Off! Håper virkelig den slipper og at du ikke får noe varig etter fødselen! Viktig å lytte til kroppen nå, men det regner jeg med at du gjør[emoji173]️
Satser på det går seg til innen januar og fødsel ja, blir kiropraktor snart [emoji4] Prøve det[emoji4] Håper det står bra til med dere og at du fikk en fin fødsel og at formen er bra[emoji173][emoji173] Regner med dere koser dere og nyter[emoji7]
 
Gratulerer så mye :)
 
Åh! Bekkenet har ikke blitt noe bedre, på tross av fysiobesøk? Det er kjipt :( Men hold ut! Her forsvant alt av vondter så fort ungen var ute, sett bort i fra nye vondter da :p
Formen min er faktisk veldig bra! Er opplagt og rydder her hjemme, overraskende mye energi :)

Fødselen gikk greit ja! Pustet meg igjennom åpningsfasen med lystgass, men fikk meg en smell ved full åpning. Hodet var ikke kommet ned og festet seg, i tillegg til at vannet ikke var gått ordentlig, så det ble mye styr. Trengte pause og fikk epidural. Glad jeg tok det, for det tok enda 3,5 timer før hun var ute fra full åpning. Men sitter igjen med en god opplevelse, og gjør det mer enn gjerne en gang til om vi får æren av det❤️

Ikke noe bedre i bekkenet nei, men holder det i sjakk med ukentlig time hos fysio og minimal belastning :)
Han har «lovet» meg at jeg også vil bli helt bra rett etter fødsel, så teller ned nå ;)

Du er ei tøff dame! Det var jo ikke lenge siden du fikk beskjed om at vaginal fødsel ikke nødvendigvis skulle gå, men du har gjort jobben og det ga resultater! :D Det skal du være stolt over!
Glad for å høre at formen er god og at du har overskudd til sveive rundt hjemme :)

Kos deg med den nye tilværelsen ❤️
 
Back
Topp