Mine tanker på veien til en liten ICSI-spire...

Kun 40 fine dager igjen nå ❤️
 
34+5[emoji173]️

Det har vært stille på denne fronten en stund, rett og slett fordi jeg er litt lei forumet og har gjort andre ting.. Har tilbragt mine timer her inne, så det er godt med en pause i ny og ne :)

I dag er det 40 dager igjen til termin og jeg er å anse som høygravid! Tenk det, høygravid! Hvor ble ukene av?? Jeg blir redd over hvor fort tiden faktisk går, og blir nesten bekymret for at babyen skal være konfirmant før jeg rekker å blunke [emoji14]

Uansett, vi gleder oss veldig nå og barnerommet begynner endelig å ta form. I dag skal jeg sette sammen bedsidecriben, godt med alt som er gjort før permisjonen, så jeg kan slappe av med småtterier i de ukene :)

Til fredag er det ny kontroll hos jordmor med informasjon om fødsel, da vi har valgt å ikke dra på fødselsforberedende kurs. Blir spennende å høre om baby har festet seg også, mtp at hodet har lagt ned siden uke 28. Kjenner jeg er veldig usikker på om hodet er ned lenger i det hele tatt, for makan til aktiv unge skal man lete lenge etter! [emoji14]

Bekkenet er i hvert fall i rute, endelig! Og osteopaten er fornøyd med jobben jeg har gjort, selv om det har vært vanskelig å gjennomføre hver dag. Siste behandling blir om to uker, da skal kroppen få slappe av fram til fødsel :)
Gratulerer så mye som høygravid[emoji173][emoji173][emoji173] Nå er det bare siste ventetia igjen[emoji7][emoji7][emoji6]

Masse lykke til på kontroll på fredag, blir spennende å se om lille har festet seg nå[emoji7] Så bra at bekkenet samarbeider[emoji108][emoji1]
 
Så herlig at du er så nærme! [emoji173]️
Ja, vet du.. Jeg synes tiden har gått veldig fort, i motsetning til mange som sier tiden går så seint. De første 12 ukene var seige, men så har jaggu ukene fløyet forbi altså:joyful:
 
Gratulerer så mye som høygravid[emoji173][emoji173][emoji173] Nå er det bare siste ventetia igjen[emoji7][emoji7][emoji6]

Masse lykke til på kontroll på fredag, blir spennende å se om lille har festet seg nå[emoji7] Så bra at bekkenet samarbeider[emoji108][emoji1]
Tusen takk, My❤️ Nå er det bare å sele på for siste innspurt! Tror ikke jeg helt klarer å ta det innover meg, skal jeg være ærlig. Ligger her og ser rett på bedsidecriben, men føles fortsatt veldig uvirkelig at vi snart har et lite menneske i den sengen❤️
 
Kun 40 fine dager igjen nå ❤️
Jaa❤️ Og forhåpentligvis kan du også snart telle ned dager til fødsel og ikke forsøk, Victoria! Unner deg virkelig et vellykket forsøk nå❤️
 
Ikke lenge nå ❤️
 
Hvordan går det? :smug:
Jo, takk som spør, her går det bra vet du :) I dag var siste arbeidsdag og permisjonen er endelig et faktum! Nå skal dagene nytes fram til fødsel. Blir å vaske og gjøre klar klær og utstyr, samt få på plass de siste tingene som mangler
Hvordan går det med deg?
 
Ikke lenge nå ❤️
Nei, nå er det bare 3 uker igjen til termin❤️ Synes fortsatt det er utrolig trist at du ikke er med oss, men krysser alt jeg kan og håper av hele mitt hjerte at forsøket du nå er i gang med blir ditt siste og at julen bringer med seg en liten spire i magen din❤️
 
OMG! Tenk at du har perm allerede :woot:
Lykke til med sjarmøretappen vennen ❤️
 
Jo, takk som spør, her går det bra vet du :) I dag var siste arbeidsdag og permisjonen er endelig et faktum! Nå skal dagene nytes fram til fødsel. Blir å vaske og gjøre klar klær og utstyr, samt få på plass de siste tingene som mangler
Hvordan går det med deg?
så gøy å ha nådd så langt! gratulerer :) Nyt dagene, snart endrer livet seg drastisk :) (endelig :) )
Joda, jeg er faktiskt sykemeldt nå,og nyter det. Har de siste 3-4 dagene hatt mye smerter i skjelettet rundt rompa og underlivet, om det gir noen mening.. Slik at jeg sliter med gangen. Vet ikke hva det er, men får se om det går seg til med hvile og aktivitet porsjonert ut. Ellers har jeg det fint, små prosjekt i huset og planlegger siste rest som skal kjøpes inn, og pakkes :)

Da er du 37 uker riktig ?
 
OMG! Tenk at du har perm allerede :woot:
Lykke til med sjarmøretappen vennen ❤️
Ja, tenk det! Har vært en effektiv første dag i perm med gåtur unnagjort før kl 11, vasket huset og dynene våre, så skal bli godt å krype nydusjet ned i ren dyne og sengetøy i kveld:joyful:

Og tusen takk for lykkeønskninger, snuppa! Det kommer nok veldig godt med❤️
 
så gøy å ha nådd så langt! gratulerer :) Nyt dagene, snart endrer livet seg drastisk :) (endelig :) )
Joda, jeg er faktiskt sykemeldt nå,og nyter det. Har de siste 3-4 dagene hatt mye smerter i skjelettet rundt rompa og underlivet, om det gir noen mening.. Slik at jeg sliter med gangen. Vet ikke hva det er, men får se om det går seg til med hvile og aktivitet porsjonert ut. Ellers har jeg det fint, små prosjekt i huset og planlegger siste rest som skal kjøpes inn, og pakkes :)

Da er du 37 uker riktig ?
Jeg er 37+3 i dag, akkurat 3 uker til termin:wideyed::joyful: så veldig spent og klar for en ny hverdag om ikke så lenge!

Så forferdelig at du har fått sånne smerter da! Har du vært og Sjekket det? Jeg og slet mye med vondt i underlivet, spesielt foran i symfysen og behandling har hjulpet meg. Men det er fordi det skjer mye i det området nå da, og de sier det går over så fort ungen er ute, så du får bare lytte til kroppen og holde ut :) Hvor mange uker har du igjen!?
 
Jeg er 37+3 i dag, akkurat 3 uker til termin:wideyed::joyful: så veldig spent og klar for en ny hverdag om ikke så lenge!

Så forferdelig at du har fått sånne smerter da! Har du vært og Sjekket det? Jeg og slet mye med vondt i underlivet, spesielt foran i symfysen og behandling har hjulpet meg. Men det er fordi det skjer mye i det området nå da, og de sier det går over så fort ungen er ute, så du får bare lytte til kroppen og holde ut :) Hvor mange uker har du igjen!?
Wow!Så sykt fort det går! NYT tiden, det endrer seg nok enormt fort! Jeg tror det er symfysesmerter, så får høre med jordmor/lege neste uke. Det roer seg så lenge jeg tar det med ro så det er egentlig litt opp til meg selv da.
Jeg er 34+2 så godt 6 uker igjen ;):wtf:
 
Husk å kjenne godt på magen og sparkene nå på slutten, jeg savner det skikkelig! Selv om de var vonde [emoji14] tenk nå er lillegull snart i armene dine[emoji7][emoji7]
 
Den 7/11 fikk livet en helt ny mening❤️ Vi elsker det lille mirakelet vårt høyere enn noe annet og nyter hvert eneste sekund ❤️
 
Den 7/11 fikk livet en helt ny mening❤️ Vi elsker det lille mirakelet vårt høyere enn noe annet og nyter hvert eneste sekund ❤️

Åh Mator!!! Så fantastisk :love7
Nå grater jeg en liten skvett for dere som endelig har blitt mamma og pappa!
GRATULERER så mye! :Heartred:Heartblue:Heartpink
 
Hurra hurra!! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Back
Topp