Mine tanker på veien til en liten ICSI-spire...

I dag er vår lille A blitt 4 uker gammel❤️ Tenk at det har gått så fort, at det lille mennesket der har beriket livet vårt så lenge alt! Det føles som det bare var for noen dager siden jeg lå og fødte, men det er det altså ikke! Tør ikke tenke på hvor fort denne permisjonstiden vil fly avgårde... Det er nok best å bare nyte hver dag :)

Hverdagen består av bleieskift, pupping og masse kos. Til nå har vi hatt masse besøk, litt for mye etter min smak, men alle vil jo se. Nå tror jeg dog vi er rundt, og nå skal det ikke være så mye besøk fremover. Det orker ikke mammaen rett og slett, nå vil hun nyte litt tid alene med nurket sitt❤️

Lille A er en rolig liten baby og byr egentlig ikke på noen store problemer. Klart, noen raptuser i ny og ne er det, men det tåler vi. Vi sover godt om natten, men har slitt litt på kvelden, for da er det som i magen, masse liv og røre! Må ikke tro vi skal sove før 24, så vi jobber litt med det om dagen :)

Ellers er vi veldig klare for julen som en familie på 3. Endelig er vi det, etter å ha håpet det 3 julaftener på rad. Julen skal nytes til det ytterste❤️
 
Koselig oppdatering fra deg! Blir god og varm i hjertet av å lese det du skriver ❤️
Kos dere i adventstiden og med den første julen som en familie :)
 
Veldig koselig oppdatering! Ønsker dere en fin adventstid og en fin juletid :Heartpink
 
❤️❤️
 
Koselig oppdatering fra deg[emoji175][emoji7] håper dere får en koselig adventstid og en fin jul[emoji175][emoji318]
 
Koselig oppdatering fra deg! Blir god og varm i hjertet av å lese det du skriver ❤️
Kos dere i adventstiden og med den første julen som en familie :)
Takk det samme, gode Avocado❤️ Nyt siste julen som to, for når den er over er det ikke lenge til dere har deres lille nurk i armene og er verdens lykkeligste foreldre. Tenk så fort tiden går❤️
 
Koselig oppdatering fra deg[emoji175][emoji7] håper dere får en koselig adventstid og en fin jul[emoji175][emoji318]
Takk det samme, My❤️ Som jeg skrev til Avocado: nyt høytiden som to, for neste år er det full rulle med deres lille skatt, og om ikke så alt for lenge nå så har dere mirakelet deres i armene❤️
 
Beste julen for deg på mange år og, Victoria! Tenk så fin den blir neste år❤️❤️❤️

Bare de to kommende ultralydene før jul går fint så skal jeg nyte mer enn jeg har gjort på lenge ❤️

Tenk - første julen din også endelig som mamma :D
 
Bare de to kommende ultralydene før jul går fint så skal jeg nyte mer enn jeg har gjort på lenge ❤️

Tenk - første julen din også endelig som mamma :D
Og med de testene du har hatt denne runden er jeg overbevist om at de to ultralyden kan gjøre at du slapper mer av og nyter julen❤️

Ja, tenk! Første jul som mamma! Det er bare helt magisk❤️
 
Hvordan går det med deg og lille A? [emoji173]️
 
Hvordan går det med deg og lille A? [emoji173]️
Vi har det bra vet du! Har hatt en ukes tid med magevondt nå, så har vært litt hektisk. Ikke hatt armene mye fri fra lillemor:dummy1: Men håper det gir seg og at vi får kose oss litt nå i julen. Fikk første vaksine i går da, så mageknipen er ikke akkurat noe bedre i dag, men satser på at det bare er i dag :)
 
6 ukers kontroll

Lille A er en perfekt liten baby! Legen hadde ingenting å utsette på henne, bare på mammaen. Hun har en sterk nakke, følger godt med og responderer godt ved å smile verdens vakreste smil :joyful: Hun spiser godt, og veier nå 4920g. Altså en kg opp fra fødsel. Både lege og helsesøster var godt fornøyde!

Når det kom til mammaen; så har hun fått klarsignal til å begynne å trene igjen. Alt var bra på GU, og det ble hun veldig glad for! Dog fikk hun klar beskjed om å begynne og spise mer, siden hun har rast ned i vekt. Hva de legger merke til:rolleyes:

Ellers sliter vi med magevondten. Ikke kolikk, men litt mye mat i puppene til mamma, så A får i seg litt for mye luft og melk. Pumpe blir kjøpt etter jul :)

Det var en liten oppdatering nå i julen. Vil også benytte anledningen til å ønske alle sammen en riktig god jul❤️
 
Viktig å ta vare på mammaen også ja ;)

En strålende jul ønskes familien Mator ❤️
 
God jul kjære deg :greet008
 
Gratulerer så mye med jenta Mator[emoji173]️[emoji7] Nyt juletiden og hverdagen med nurket, og kos dere masse[emoji178]
God jul[emoji92][emoji319][emoji173]️[emoji92]
 
God Jul Mator [emoji173]
 
Godt nyttår :D
 
Godt nyttår! Kan tenke meg det var annerledes med en liten en dette året. Måtte 2018 bli magisk :Heartred
 
Gledelig jul og godt nyttår! Husk å ta vare på deg selv[emoji173]
 
Back
Topp