Mine tanker på veien til en liten ICSI-spire...

72,4% av graviditeten er fullført, og i dag oppgraderes jeg selv til versjon 3.0 :p Hadde noen sagt til meg at jeg skulle være 30 før jeg fikk mitt første barn når jeg var 20, så hadde jeg fnyst av dem og sagt jeg skulle ha to før den tid. Sånn ville det seg altså ikke, heldigvis! For nå sitter jeg her med kula mi og er en lykkelig og spent førstegangsfødende på 30 med verdens beste mann som jeg har tilbragt de siste 4,5 årene med :D ❤️
 
Hipp hipp og hurramegrundt!! ✌✨ Gratulerer med versjon 3.0 :D
 
Hurra for versjon 3.0[emoji8][emoji8][emoji8][emoji8] Håper du får en fantastisk dag[emoji173][emoji324]
 
Ååå, Mator!! 30 år, bare ungjenta du jo :p 30-årene anbefales altså, mitt favorittiår så langt :)
 
Last edited:
Hurra [emoji173] [emoji173] ikke lenge igjen nå [emoji7]
 
Gratulerer med dagen, Mator! Og med 3. trimester og en helt fantastisk babymage[emoji7] Har ikke vært innom her på en stund, men nå måtte jeg inn å se hvordan det gikk med deg[emoji4]
30 år er en perfekt alder å bli mamma! Trodde jeg skulle ha et par unger innen jeg den tid når jeg var yngre jeg også, men rakk akkurat den milepælen og fikk 16 dager i 30-åra før fødsel jeg også[emoji847] Nå er jeg glad jeg hadde rast fra meg før jeg ble mamma[emoji1303]
Masse lykke til med resten av svangerskapet! Nå er det ikke lenge igjen!!!
 
Hipp hipp og hurramegrundt!! ✌✨ Gratulerer med versjon 3.0 :D
Hurra [emoji173] [emoji173] ikke lenge igjen nå [emoji7]
Ååå, Mator!! 30 år, bare ungjenta du jo :p 30-årene anbefales altså, mitt favorittiår så langt :)
Hurra for versjon 3.0[emoji8][emoji8][emoji8][emoji8] Håper du får en fantastisk dag[emoji173][emoji324]
Tusen takk, jenter! Tror 30 årene blir de beste hittil❤️
 
Gratulerer med dagen, Mator! Og med 3. trimester og en helt fantastisk babymage[emoji7] Har ikke vært innom her på en stund, men nå måtte jeg inn å se hvordan det gikk med deg[emoji4]
30 år er en perfekt alder å bli mamma! Trodde jeg skulle ha et par unger innen jeg den tid når jeg var yngre jeg også, men rakk akkurat den milepælen og fikk 16 dager i 30-åra før fødsel jeg også[emoji847] Nå er jeg glad jeg hadde rast fra meg før jeg ble mamma[emoji1303]
Masse lykke til med resten av svangerskapet! Nå er det ikke lenge igjen!!!
Tusen takk, bolla❤️ Jeg og tenker at 30åra er en fin tid å bli mamma! Jeg, som deg, har fått rast fra meg og gjort alt jeg har trengt å gjøre og er veldig klar for det nye tiåret og den nye epoken som står foran oss :D Snart er lykken komplett❤️
Er alt bra med dere??
 
Gratulerer så mye :) ❤️
 
I dag fikk jeg litt ånden over meg og gikk over det Baby har av klær til nå. Det er blitt litt, spesielt etter at venninnene mine overrasket meg med babyshower!❤️

Til nå har vi følgende:
Strl 50: 2 bodyer og 2 bukser
Strl 56: 4 bodyer (1 ull) og 4 bukser
Strl 62: 6 bodyer (2 ull) og 3 bukser, 1 heklet jakke og penplagg, samt en ulldress og 6 pyjamaser.

Jeg får også hentesett av mamma, i tillegg til at hun har strikket en ullbukse og ulljakke, men til baby er 3-4 mnd..

En ting jeg helt sikkert ser at jeg må kjøpe, er pyjamaser i 56. Jeg tror jeg dropper strl 50, for jeg ser for meg at det passer i en ukes tid og at det da funker fint med en strl større. Men jeg trenger kanskje mer i strl 56? Hvor lenge passer den strl sånn ca? Vet det kommer an på altså, men liker å ha sånn ca oversikt! Dette må jeg finne ut av :)

Ellers har jeg hentet ut gratispakke hos Rema og Apotek1, så nå har vi 3 stk flasker, 4 stk smokker, en haug med bleier fra bleiekaka, og diverse til stellebordet. Barnerommet er snart oppe og står det også, mangler bare listverk og gulv, før jeg kan handle inn og innrede :)

Ting begynner med andre ord og falle på plass, og det er vel på tide nå når jeg har 8 uker igjen til termin. Som vi gleder oss❤️❤️
 
8 uker igjen! Helt sykt hvor raskt tiden har gått siden positive testen i mars! Lykke til med innspurten :)
 
Høres ut som du har det du trenger! [emoji173]️ Vil bare si: Ull er gull! I begynnelsen vaska jeg klær og måtte skifte på han hele tiden da jeg brukte bomull, men så gikk jeg bare over til ull. Trenger ikke vaskes så ofte og baby blir ikke kald hvis han gulper, bare å tørke av med en klut og så tørker det med en gang. Med bomull må du skifte med en gang hvis det blir litt vått. Bedre med noen få gode ullplagg enn en haug av bomull. Ull kan også brukes over flere størrelser siden det strekker seg. Bare fordeler! [emoji3]

Lykke til i innspurten, Mator, så fort det har gått! [emoji92][emoji173]️
 
Hos oss har ingenting i 50 passet.. Vi har 8 pysjer i 56 men må vaske ofte pga gulp. Det gjelder også bodyer. I går gikk det tre bodyer på en dag. Bukser går det ikke mye av for de blir ikke så skitne..gulpekluter går det derimot veldig mye av, flere om dagen for de starter å lukte sur melk fort [emoji85]

Signerer Mjau angående ull da, blir ikke kald på samme måten..

Ikke lenge igjen nå [emoji173][emoji173]
 
34+5❤️

Det har vært stille på denne fronten en stund, rett og slett fordi jeg er litt lei forumet og har gjort andre ting.. Har tilbragt mine timer her inne, så det er godt med en pause i ny og ne :)

I dag er det 40 dager igjen til termin og jeg er å anse som høygravid! Tenk det, høygravid! Hvor ble ukene av?? Jeg blir redd over hvor fort tiden faktisk går, og blir nesten bekymret for at babyen skal være konfirmant før jeg rekker å blunke :p

Uansett, vi gleder oss veldig nå og barnerommet begynner endelig å ta form. I dag skal jeg sette sammen bedsidecriben, godt med alt som er gjort før permisjonen, så jeg kan slappe av med småtterier i de ukene :)

Til fredag er det ny kontroll hos jordmor med informasjon om fødsel, da vi har valgt å ikke dra på fødselsforberedende kurs. Blir spennende å høre om baby har festet seg også, mtp at hodet har lagt ned siden uke 28. Kjenner jeg er veldig usikker på om hodet er ned lenger i det hele tatt, for makan til aktiv unge skal man lete lenge etter! :p

Bekkenet er i hvert fall i rute, endelig! Og osteopaten er fornøyd med jobben jeg har gjort, selv om det har vært vanskelig å gjennomføre hver dag. Siste behandling blir om to uker, da skal kroppen få slappe av fram til fødsel :)
 
34+5❤️

Det har vært stille på denne fronten en stund, rett og slett fordi jeg er litt lei forumet og har gjort andre ting.. Har tilbragt mine timer her inne, så det er godt med en pause i ny og ne :)

I dag er det 40 dager igjen til termin og jeg er å anse som høygravid! Tenk det, høygravid! Hvor ble ukene av?? Jeg blir redd over hvor fort tiden faktisk går, og blir nesten bekymret for at babyen skal være konfirmant før jeg rekker å blunke :p

Uansett, vi gleder oss veldig nå og barnerommet begynner endelig å ta form. I dag skal jeg sette sammen bedsidecriben, godt med alt som er gjort før permisjonen, så jeg kan slappe av med småtterier i de ukene :)

Til fredag er det ny kontroll hos jordmor med informasjon om fødsel, da vi har valgt å ikke dra på fødselsforberedende kurs. Blir spennende å høre om baby har festet seg også, mtp at hodet har lagt ned siden uke 28. Kjenner jeg er veldig usikker på om hodet er ned lenger i det hele tatt, for makan til aktiv unge skal man lete lenge etter! :p

Bekkenet er i hvert fall i rute, endelig! Og osteopaten er fornøyd med jobben jeg har gjort, selv om det har vært vanskelig å gjennomføre hver dag. Siste behandling blir om to uker, da skal kroppen få slappe av fram til fødsel :)

Gratulerer som høygravid! :D
40 dager går så aldeles fort og vipps så er du mamma ❤️
Lykke til med sjarmøretappen!
 
Gratulerer som høygravid! [emoji1376][emoji3][emoji322]
 
Gratulerer som høygravid! :D
40 dager går så aldeles fort og vipps så er du mamma ❤️
Lykke til med sjarmøretappen!
Ja, huff! Blir rent stresset av alt som står igjen og må gjøres, selv om det meste nå er på stell. Så lenge klær, seng og vogn er på plass får en vel si seg fornøyd ;)

Men tusen takk, snuppa! Du kommer raskt etter❤️
 
Takk takk[emoji173]️ Du er ikke så langt bak meg, og vips så føder vi på likt vet du ;)

Kan brått skje det vettu [emoji1][emoji92]
 
Så herlig at du er så nærme! [emoji173]️
 
Back
Topp