Mine tanker på veien til en liten ICSI-spire...

Ja, FOR en lykke! Du har vanvittig mye fint å se fram i mot, Anine! Kjenne på liv i magen, bli kjent med bevegelsesmønster, kjenne hikke og kunne kose med kulen, fram til du har den lille i armene dine og kan fortsette reisen med å bli kjent! Helt fantastisk[emoji173]️

Jeg gleder meg til alt sammen og det går litt mer opp for meg for hver dag som går. Tenker mye på hvor heldige vi er som får oppleve dette, endelig [emoji173]️[emoji173]️ ivf er fantastisk.
 
Satser på det går seg til innen januar og fødsel ja, blir kiropraktor snart [emoji4] Prøve det[emoji4] Håper det står bra til med dere og at du fikk en fin fødsel og at formen er bra[emoji173][emoji173] Regner med dere koser dere og nyter[emoji7]
Høres fornuftig ut! Prøv det du kan prøve for å få en bedre hverdag! For kroppen trenger den energien den kan få på slutten :)
Vi nyter!❤️ Selv om det også er slitsomt :)
 
Jeg gleder meg til alt sammen og det går litt mer opp for meg for hver dag som går. Tenker mye på hvor heldige vi er som får oppleve dette, endelig [emoji173]️[emoji173]️ ivf er fantastisk.
Ja, vet du! Jeg betaler gladelig de pengene jeg gjør i skatt, når man har et så bra velferdstilbud som kan gi oss en så stor gave! For ikke å snakke om oppfølgingen man får på sykehuset, jeg kunne ikke vært mer fornøyd med det :D
 
Ja, vet du! Jeg betaler gladelig de pengene jeg gjør i skatt, når man har et så bra velferdstilbud som kan gi oss en så stor gave! For ikke å snakke om oppfølgingen man får på sykehuset, jeg kunne ikke vært mer fornøyd med det :D

Ikke jeg heller [emoji3][emoji173]️
 
Ja. Vi koser oss ❤️ Tiden går alt for fort da :(
Åh! Det tror jeg så gjerne på! Fatter ikke hvor den siste uka har blitt av, så skjønner hva dere sier når dere sier at tiden flyr med de små❤️
 
Høres fornuftig ut! Prøv det du kan prøve for å få en bedre hverdag! For kroppen trenger den energien den kan få på slutten :)
Vi nyter![emoji173]️ Selv om det også er slitsomt :)
Var hos kiropraktor idag og bra var det[emoji16] Låsning i bekkenet i tillegg til selve bekkenløsningen, så nå blir det jevnlig behandling fram mot fødsel[emoji4][emoji106][emoji106]

Kan tenke meg det er slitsomt også ja, ikke bare bare å få en ny sjef i hverdagen[emoji7]
 
Var hos kiropraktor idag og bra var det[emoji16] Låsning i bekkenet i tillegg til selve bekkenløsningen, så nå blir det jevnlig behandling fram mot fødsel[emoji4][emoji106][emoji106]

Kan tenke meg det er slitsomt også ja, ikke bare bare å få en ny sjef i hverdagen[emoji7]
Åh! Så godt å høre at du nå kan få litt behandling som kan hjelpe deg da :D Da håper vi på en bedre hverdag fram til fødsel, og at alt av ondter forsvinner når babyen er ute ❤️
 
Åh! Så godt å høre at du nå kan få litt behandling som kan hjelpe deg da :D Da håper vi på en bedre hverdag fram til fødsel, og at alt av ondter forsvinner når babyen er ute [emoji173]️
Satser på det [emoji106][emoji4]
 
Oi! Her har det skjedd ting mens jeg har glemt å henge her! Gratulerer så mye Mator [emoji173] Håper fødselen gikk fint, og håper at alt går bra med amming, søvn osv [emoji8]
 
Åjada, her var junior 14 mnd. i går og han har det bare bra om dagen :Heartred Tiden flyr så nyt den:happy:
Herregud som tiden flyr! Sier alt om hvor lenge man har vært i dette gamet! Men godt å høre at alt er bra med dere❤️
 
Oi! Her har det skjedd ting mens jeg har glemt å henge her! Gratulerer så mye Mator [emoji173] Håper fødselen gikk fint, og håper at alt går bra med amming, søvn osv [emoji8]
Tusen takk, Poppi❤️ Her skjedde ting fortere enn jeg hadde trodd selv også :p Men veldig glad for å ha lille på brystet her og nyte både synet og kosen! Fødselen gikk fint, ammingen har vært et problem som ser ut til å løse seg nå, og søvn er vi foreløpig heldige og får en del av:joyful: Er alt bra med dere to??
 
Tusen takk, Poppi[emoji173]️ Her skjedde ting fortere enn jeg hadde trodd selv også [emoji14] Men veldig glad for å ha lille på brystet her og nyte både synet og kosen! Fødselen gikk fint, ammingen har vært et problem som ser ut til å løse seg nå, og søvn er vi foreløpig heldige og får en del av:joyful: Er alt bra med dere to??
Alt bra med oss! Men tiden flyr så alt for fort.. savner nyfødttiden allerede selv om tiden nå er skikkelig koselig! Smil hele tiden og masse kos :) ammingen her har gått seg til!
 
Alt bra med oss! Men tiden flyr så alt for fort.. savner nyfødttiden allerede selv om tiden nå er skikkelig koselig! Smil hele tiden og masse kos :) ammingen her har gått seg til!
Kjenner til det med tiden, for fortsetter det tempoet her, er hun i barnehagen og jeg på jobb før jeg vet ordet av det:eek: Men godt å høre at alt er bra ellers med dere! Hver tid har sin egen sjarm❤️
 
Back
Topp