❤ Skravletråd oktober ❤

I dag skal vår kjære hund til himmelen. Etter å ha fått påvist diabetes 1 og plutselig har han sluttet å spise. Ser vi dette som den beste utveien :((


Gjør vondt. Barna er for små til å forstå og kanskje like greit når gubben tar dette tungt. Når hans ti år gamle venn skal reise.

... trist dag !
klem til dere
 
Pust.

Lekser gjort. Unger spist i rekordfart. Mannen spiste vel bare en karbonade. Det var det han rakk. De to eldste sendt avsted knask eller knep sammen med naboen og ei i klassen til mellomste. 1730. Eller, 1735 var mine klare.

Eldste skal være hos en kompis 18 så mannen løp etter dem for å hanke ham hjem i tide og frakte ham dit.


Note to self, neste år er det greit om vi har avklart planene senest 30.10 så jeg kan legge logistikken deretter. Mannen har nesten ikke spist middag og det gikk litt hett for seg på et tidspunkt.

Men nå passer jeg og lillemor døra om flere skulle komme vår vei, så legger jeg henne når mannen kommer hjem etter å ha levert eldste. Han kan varme seg middagsrester eller finne noe annen mat....
 
bare 11 unger innom Her, merkelig stille til nå
De to som hentet mine to. Og tre stykket til så langt her... Det aner meg at vi har rester i år også ja.
 
Lillemor kommer ikke over at det ringte på.

Sittet het og sier "jinkte på!" gang på gang. Hun syntes nok det var noen rare folk...
 
15 til , jaja da forsvant det hvertfall litt godteri
Mye mer enn her. Her har vært et følge til. Jeg vet ikke hvor mange de var for jeg legger lillemor. Mellomste som er kommet hjem sittet ved døra og deler ut mens mannen har fått spist resten av middagen sin.
 
Vi bor jo i enden av en blindvei, men det bor da noe unger bortgjennom veien her så jeg hadde forventet lott flere. Vi har før om årene ikke vært hjemme før de fleste var ferdig å gå så jeg vet ikke om folk enten tror vi ikke er her eller ikke gidder sjekke ;-)
 
I dag skal vår kjære hund til himmelen. Etter å ha fått påvist diabetes 1 og plutselig har han sluttet å spise. Ser vi dette som den beste utveien :((


Gjør vondt. Barna er for små til å forstå og kanskje like greit når gubben tar dette tungt. Når hans ti år gamle venn skal reise.

... trist dag !

Uff så trist[emoji20]
Sender en varm klem[emoji173]️
 
Har du rispose du kan varme opp å ha rundt nakken? God bedring !

Nei, spørs om jeg trenger en massasje :p
Det pleier heldigvis å gå over etter noen dager. Kan ikke sammenlignes med hva du sliter med. Jeg bare klager likevel :oops:
 
Jeg har vondt i hodet. Nakken min er stiv som murstein, så hodepinen kommer derfra. Det er ikke ille, trenger ikke smertestillende, men det er irriterende. Og så skal jeg ut å gå nå spilles jeg er litt spent på om stigende puls vil gjøre hodet vondt. Jaja.

Håper hodet er bedre nå[emoji8]
 
Back
Topp