❤ Skravletråd oktober ❤

En tråd i 'Generelt' startet av Lilleulven, 1 Okt 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Lilleulven Forumet er livet VIP Januarlykke 2016

Da er oktober i gang :) har dere spennende planer for måneden? Håper først og fremst alle har en god natt nå :D vi snakkes:D

2. Aninee Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Januarlykke 2016

Favoritt mnd i året. Alle fargene. Høsten og utfordrings mnd

Skal minimum ta et bilde med kamera ( ikke mobil) for vær dag for å gjenopplive deviantbrukern min... savner det å ta bilder men har ikke latt meg selv ha tid til dette. Så nå skal jeg opp og ut og fotografere:p

Ellers så må jeg fokusere på å begynne å trene, og få pakka ut disse dumme kassene.

Skal ha dåp slutten av denne mnd også!

3. Lillafrosk Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017

Hei! Så var oktober her ja.
    Mamma satt barnevakt her i stad, i fire timer.. Og seriøst, babyen sov hele tiden. Våknet bare litt for mat og bleieskift.
    Før det, sov hun også.. Og jaggu, etter mating og kveldsstell osv, så sovnet hun nå også. Og små"ler" i søvne

... Også kom jeg på at pappa har bursdag nå i oktober. Ææh. Gavetips?

4. Aninee Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Januarlykke 2016

Hvor gammel blir han? Hva med en opplevelse dag på sånn klatre sted i skog og mark? Husker faktisk ikke hva det egentlig heter

5. Aninee Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Januarlykke 2016

...natta må sove * gjesp*

6. Lillafrosk Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017

51.
    I fjor fikk han et stort lerretsbilde av alle oss unga
    Bor dessverre sånn til at opplevelser ikke er noe alternativ.. Også tenker jeg heller type 'en liten oppmerksomhet', ikke noe dyrt og fancy.
    Er litt kjedelig med ei flaske vin bare.

• Liker Liker x 1
  7. Lillafrosk Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017

God natt. Skal sove selv nå

8. Aninee Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Januarlykke 2016

Jeg skal kjøpe mansjettknapper til gubben. med fødselsdato til I og forbokstaven gravert inn. I fjord fikk han slipsnål med gravering med eldstemann ( han trenger både slipsnål og mansjetter ) dette blir dog julegave fra ungene i år:)

• Liker Liker x 1
  9. Lillafrosk Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017

Hvor fikk du tak i det?

10. Sylvanas Forumet er livet Sommerfuglene 2017

Mål for måneden er å trene! Jeg vil få en annen kroppsform, synes ikke det er så kjekt å se ut som en blobb :p

• Liker Liker x 1
  11. Sylvanas Forumet er livet Sommerfuglene 2017

Det var et lurt mål å ta bilder! Jeg og elsker å ta bilder, men det blir så lite av det for tiden. Det er så lite å ta bilder av her vi bor. Lite dyreliv (kun kuer og sauer og det er begrenset hvor interessant de er å ta bilder av :p ), høyt oppe så lite spennende blomster og trær. Utsikten blir nlokkert av strømledninger/telefonlinjer, så det ødelegger litt og. Kan ta bilder av barna da, og det gjør jeg jo. Men det begrenser seg jo også hvor lenge de lar meg få holde på ^^
    Hva liker du å ta bilder av?

12. Aninee Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Januarlykke 2016

Jeg liker p ta Marco bilder og av dyr. Men jeg prøver å utvikle meg så prøver hele tiden mye ting ..

Kjenner meg igjen i det du sier . Men har nå endelig flytta ut på landet ....er så lei by bilder * ler*

Men nå prøve p få tid til det. Digger å bruke tid på redigere og kose meg på morgenen:p

13. Aninee Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Januarlykke 2016

Gullsmeden. De har mye stilig i stål som er under halve prisen på sølv:) kjøper dog sølv nå til gubben...:p

• Liker Liker x 1
  14. Aninee Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Januarlykke 2016

Skal få trent litt selv ....men må være litt forsiktig den første mnd

Så jeg begynner med å ta ned strømtråder fra beite og sette opp ny rundt Hesthagen... med den lille på magen

15. Sylvanas Forumet er livet Sommerfuglene 2017

Ja ikke overdriv I starten :)
    Formen kommer kjapt når kroppen er klar for det :D

• Liker Liker x 1
  16. Sylvanas Forumet er livet Sommerfuglene 2017

Macrobilder er råfint :D
    Skulle gjerne hatt en linse, men det har ikke blitt sånn :(

17. Aninee Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Januarlykke 2016

Aldri hatt en virkelig macrolinse så har hatt store begrensninger:) men ennå gly:p

18. Aninee Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Januarlykke 2016

Trøtt i tryne. Det er søndag....kaffe tørst. Drømmere så mye mellom ammingen....kom akkurat fra en krigssone

19. Aninee Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Januarlykke 2016

For håpe det. Nå har gubben funnet ut at han skal satse på en sunnere liv..:p

20. Musemor med tre søte små Ko-ko sa gjøken Marsmellows-15 VIP Aprilbarna`15

God morgen jenter, da var ny måned i gang :)

Del denne siden