❤ Skravletråd oktober ❤

Og vi må tvinge henne til å drikke :(
Må vurdere om hun skal ha med seg en flaske i barnehagen i morgen, men samtidig vil vi ikke at hun skal assosiere barnehagen med tvang. Og så er det ikke barnehagens ansvar heller. Men det blir voldsomt mye å drikke på en gang ellers. Vi sprer det utover dagen så goidt vi kan, men døgnet har bare så mange timer og hun legger seg kl 19.00.
Hva gir dere det i?

Vår liker best i jus og da gikk det ganske greit selv da det gikk i før bhg. Etter bhg. Etter middag og bed legging. Mye drikke rett dør legging det ja, ikke ideelt. Men jeg tror hun ble tømt på dag 5 om jeg husker rett. Så var det bare vedlikehold. Men vi måtte starte igjen for hadde ikke holdt på lenge nok. Nå er vi forespeilet et halvt år eller noe sånn. Det blir en del bokser.
 
kan hun ha kortere dager i bhg da så hun får litt mer tid?

Ja, men det vil hun ikke. For i barnehagen får de være i gymsalen ^^
Hun skal uansett ha fri på fredag, så får vi se hva vi gjør på torsdag. I morgen blir det nok kortere dag uansett.
 
Hva gir dere det i?

Vår liker best i jus og da gikk det ganske greit selv da det gikk i før bhg. Etter bhg. Etter middag og bed legging. Mye drikke rett dør legging det ja, ikke ideelt. Men jeg tror hun ble tømt på dag 5 om jeg husker rett. Så var det bare vedlikehold. Men vi måtte starte igjen for hadde ikke holdt på lenge nok. Nå er vi forespeilet et halvt år eller noe sånn. Det blir en del bokser.

Vi kjøpte saft som hun valgte selv, men kanskje vi bør velge juice da. Men det blir jo voldtsomt mye juice og. Men om det bare er for tiden i barnehagen så kan det være en super løsning. Hvordan merket dere at det ikke var nok?
Her har hun jo bæsjet hele veien, men det var klumper i magen likevel. Ikke uvanlig ved cøliaki visstnok.
 
Vi kjøpte saft som hun valgte selv, men kanskje vi bør velge juice da. Men det blir jo voldtsomt mye juice og. Men om det bare er for tiden i barnehagen så kan det være en super løsning. Hvordan merket dere at det ikke var nok?
Her har hun jo bæsjet hele veien, men det var klumper i magen likevel. Ikke uvanlig ved cøliaki visstnok.
Det ble litt mye jus, men det er bare noen svært få dager.

Vi merket at det ikke var nok da hun en stund etter slutt igjen begynte å klage på vondt i magen, trykk-øm og lite ut i små klumper etter mye jobb. Så da ringte jeg legen igjen. Vi har ikke en annen diagnose da, bare forstoppelse.
 
Klem.

Jeg stålsetter meg for den dagen, for jeg vet jo at hun lever på lånt tid nå. Forventet for rasen er 12-14.
Her var forventingstid 14-16 år slik gikk det ikke. Nå er han begravd på gården og er i fred uten smerter. Sukk...:(
 
Det er en tømmekur,hun er forstoppet. Hun skal ta den kuren i en uke, og så vedlikeholde den i flere måneder. På det meste kommer hun til å drikke opp mot 1 liter medisin, det er helt sinnsykt! Håper å unngå det, om magen kommer igang før det har gått en uke.
Guttungen bruker movikol
 
Back
Topp