❤ Skravletråd oktober ❤

Syns det er ett veldig greit alternativ ja :D Og koselig. Men de kunne godt spart seg for alt det kristelige snakket. Ble litt mye og Gud gitt. Unga ble jo shitleie [emoji38]
Var du på Hallovenn?
 
Syns det er ett veldig greit alternativ ja :D Og koselig. Men de kunne godt spart seg for alt det kristelige snakket. Ble litt mye og Gud gitt. Unga ble jo shitleie [emoji38]
Det er vel et helt klart tydelig kristent alternativ.
 
Det er vel et helt klart tydelig kristent alternativ.
Det er det altså. Men før inneholdt det kristelig kor og noen ord pluss noe underholdning ala tryllekunster først.

Nå var det kun kristelig kor og en hel haug kristelig salve :)

Syns det blir litt ensformig jeg da
 
76 000 totalt skal bli litt hardt i kveld, det er 80 igjen.
 
Vi gikk bare ut imens da. Unga ville ut å leke. Så da gikk jeg og faren til hu andre og setta oss ved ett bord.

Kunne godt spart oss for hallo venn. Men unga elsker det.

Mine kjenner ikke til alternativet. Men de elsker halloween da og har hatt nedtelling i et par uker, om ikke hele oktober pga det helt klat halloween-bldet på donaldkalenderen vi har i spisestua (donald i skummelt kostyme med en skål med snop som blir skremt av sitt eget speilbilde)

Jeg har ikke sett behovet for et alternativ. Vi feirer ikke akkurat med blod og gørr da.
Mellomste har gått knaks eller knep i veien her, eldste var med et lite stykke før han blr kjørt til en i klassen hvor de spiste pizza og spiste snop og så film, ikke akkurat skumle greier (madagaskar sier han de så, var det pingvninene tro?) Jeg visste det ikke ville bli en skummel film (han var redd den ville være for skummel) for jeg vet at kompisen er en skikkelig film-pingle så jeg følte meg trygg på den :)

Begge ungene synes de har hatt en fin dag og de er det viktigste, nå er de i seng og har godteri til langt uti november i bøttene sine

Og i morgen ER det november:Heartred
 
Det er det altså. Men før inneholdt det kristelig kor og noen ord pluss noe underholdning ala tryllekunster først.

Nå var det kun kristelig kor og en hel haug kristelig salve :)

Syns det blir litt ensformig jeg da

Mulig det

Jeg ser på det som et opplegg for dem som ønsker den kristelige delen, men det er kanskje fordi det eneste slike jeg vet om er i misjonssalen og dit går vel ikke så mange andre enn de som pleier gå i misjonsalen på søndagene liksom. (Jeg har kollegaer som går på hallo venn da, men det er altså fordi de går i hhv misjonssalen og frikirka på søndagene og heller vil ha den krisne varianten enn den hedenske halloween som er syndig. Jepp, jeg omgås over snittet kristne folk på jobb da, firmaet jeg jobber i er eid av en kristen organisasjon)
 
kom noen til hit , nå håper jeg u grunn det er over

Her kom et par etterslengerne fem på åtte, da hadde det vært stilt i en halvtime.

Fortsatt godt med snop i skåla men det forsvinner nok umerkelig etterhvert...
 
orker ikke prøve

Pleier jp ikke bry meg om slikt uansett
Har kommet meg på PC'n nå og ser jeg har 30 innlegg igjen, det burde jeg klare.
Er egentlig ikke like nøye på det nå som jeg var før.
Var mye viktigere den gang jeg var med og konkurrerte om topp premiene og man måtte over et høyt antall innlegg for å være med.
Var en grei måte å ha statistikk på hvordan man lå an uten å sjekke listen
 
Back
Topp