....en liten en til - kanskje?

Ser jo uten tvil noe på den testen altså! Men ja, jeg signerer, savner pergo!
 
Ser jo uten tvil noe på den testen altså! Men ja, jeg signerer, savner pergo!
Får håpe det ikke er lurestrek nå da [emoji13]
Pergo. Det fungerte så bra!! En dobbel dose og 41 uker senere satt jeg og så på at mannen fikk hilse på lillegutt for første gang!
Jeg synes ikke så mye om letrozol. I alle fall ikke enn så lenge! [emoji13]
 
CD 20 - pp2.

Litt sånn halv kjapt innom for å oppdatere. Tok en g.test idag tidlig. Den ligner faktisk litt på den testen jeg fikk når jeg ble gravid med lillegutt Men jeg ser ikke om det er farge på den eller ikke. Besto mannetesten med glans og vi ble enige om å begynne på Albyl-e. Det kan jeg slutte med igjen om det viser seg å ikke være noe annet enn tullestrek [emoji4] Ikveld kommer mamma for å hjelpe til med lillegutt. Jeg fungerer nesten ikke på kvelden og jeg nærmest dør av dårlig samvittighet ovenfor mini [emoji22] Idag er det hakket verre igjen. Klarte å være oppe i 1 time, så nå ligger jeg kvalm og uvel i senga igjen.. [emoji85] Godt mannen jobber sent!!

Streken synes ikke så godt på bildene da, men den er der!
a5918d71f72dcd5e95731efce90c8e41.jpg

7d67a6a67fc86cd1389f60821754b7b3.jpg


Og et litt redigert
1444067cbe4e567d2057e190d31f749b.jpg
 
Klarte jo ikke å la være da! CB+ ble tatt istad. Ingen tvil om plusstegn i virkeligheten, men igjen føler jeg ikke bildet rettferdiggjør streken [emoji85]
617a1eed5df95f6cf646eee86ed63a9c.jpg

fd9fe533629fa69b3d90f1ac93986401.jpg

Fortsatt svak da... Spørs om dette går
 
Jaaaa, jeg er fortsatt skeptisk. Enda jeg ser streken. Redd for å glede meg på forhånd [emoji87] Aner ikke hvor mange dpo jeg er engang [emoji23]
Jeg har troa :D Det blir vel en digital etterhvert? Blir det mars eller april? ;)
 
CD 21 - pp2.

Det gikk galt denne gangen. Embryoet overlevde ikke og testene har gått fra å bli svakere til helt kritt hvite [emoji37] Jeg er så vanvittig skuffet over kroppen min nå. Møkka lei av at den ikke kan fungere slik den i utgangspunktet er laget for å fungere! Så nå går jeg rundt og venter på å få blø. Det hadde blitt mars baby [emoji173][emoji170]
Men med en såpass kort syklus som jeg fikk med femar rekker vi en pp til [emoji16] Da blir det aprilbaby i så fall!
Har sendt mail til gynekologen min og hørt om jeg kan få resept på crinone eller annen progesteronstøtte, slik jeg fikk når jeg ble gravid med lillegutt [emoji170] Så driter jeg i pausemåned og kjører på med ny dose med letrozol! [emoji13] Sa jeg ikke skulle gjøre det igjen, men søren heller!! Nå har jeg fått blod på tann [emoji23]

Ny pp. Alle gode ting er 3. Så pp3 DA skjer det forhåpentligvis noe mer hyggelig [emoji7][emoji173][emoji170]
 
Så trist å høre :( Sender deg en god klem :Heartred
Lykke til i neste pp og håper spiren sitter snart igjen, hele veien :Heartred
 
Back
Topp