Klagetråd

Hadde planer om å være supereffektiv i dag. Få tatt en del husarbeid etc, men etter jeg kom hjem fra butikken og fikk på plass varene var jeg ferdig. Så nå ligger jeg her på sofaen da... får satse på at energien kommer seg utover kvelden [emoji4]
 
Bekkenet gjør så vondt at jeg griner, og som svigermor påpekte; "du går jo som en påkjørt pingvin"...
 
Pappa har sagt at han kan ha bikkja når vi skal på sykehuset og sånn. I dag fortalte han at han skal reise bort 25-28.mai. Jeg har ikke termin før 31, men kjente at jeg blir litt stresset over ikke å ha en lettvint løsning med hunden. Planen er å få plass på barselhotellet, så både jeg og samboer er sammen hele tiden. Vi har jo andre som kan lufte henne, men ikke ha henne hos seg, og vi bor i blokk, og er redd for at hun kan bli bjeffete om hun blir alt for lenge alene uten selskap (hun kan være alene en hel arbeidsdag uten problem, men hele dager med bare litt lufting er jo ikke optimalt). Bare så dumt når han hadde lovet det... [emoji53]
 
Pappa har sagt at han kan ha bikkja når vi skal på sykehuset og sånn. I dag fortalte han at han skal reise bort 25-28.mai. Jeg har ikke termin før 31, men kjente at jeg blir litt stresset over ikke å ha en lettvint løsning med hunden. Planen er å få plass på barselhotellet, så både jeg og samboer er sammen hele tiden. Vi har jo andre som kan lufte henne, men ikke ha henne hos seg, og vi bor i blokk, og er redd for at hun kan bli bjeffete om hun blir alt for lenge alene uten selskap (hun kan være alene en hel arbeidsdag uten problem, men hele dager med bare litt lufting er jo ikke optimalt). Bare så dumt når han hadde lovet det... [emoji53]

Har samme problemet med barnevakt. Har jo en nødløsning men ikke optimalt. Skulle gjerne sluppet å bekymre seg for noen man er glad i, og kun fokusere på fødselen. Håper det ordner seg for oss begge!
 
Pappa har sagt at han kan ha bikkja når vi skal på sykehuset og sånn. I dag fortalte han at han skal reise bort 25-28.mai. Jeg har ikke termin før 31, men kjente at jeg blir litt stresset over ikke å ha en lettvint løsning med hunden. Planen er å få plass på barselhotellet, så både jeg og samboer er sammen hele tiden. Vi har jo andre som kan lufte henne, men ikke ha henne hos seg, og vi bor i blokk, og er redd for at hun kan bli bjeffete om hun blir alt for lenge alene uten selskap (hun kan være alene en hel arbeidsdag uten problem, men hele dager med bare litt lufting er jo ikke optimalt). Bare så dumt når han hadde lovet det... [emoji53]
Føler med deg.
Har hund selv og er usikker på om hundevakten kan ta han når ting skjer. Grunnen til det er helsemessige årsaker da, vet aldri når han plutselig blir dårlig og må på sykehuset selv. Ikke noe han kan noe for selvfølgelig, men det er litt nervepirrende å ha i bakhodet.
 
Føler med deg.
Har hund selv og er usikker på om hundevakten kan ta han når ting skjer. Grunnen til det er helsemessige årsaker da, vet aldri når han plutselig blir dårlig og må på sykehuset selv. Ikke noe han kan noe for selvfølgelig, men det er litt nervepirrende å ha i bakhodet.

Ja, det beste hadde vært om man kunne ha fullt fokus på fødsel, og ikke ha andre ting som skal bekymre oss i tillegg.
 
Vondt i ryggen i dag og føler meg ikke bra. føler meg kjempeøm oppi der etter kos i går kveld( håpet at det ville sette i gang noe :)), og går egentlig og håper at dagen må bli bedre med mindre vondt i kroppen eller verre for å få ut babyen. Akkurat nå har jeg ingen tro på at babyen kommer i dag heller og at det bare blir en dag med mye vondter..:wtf:
 
Verdens teiteste ting å klage over, men sambo glemte å kjøpe noe godt på butikken og nå har jeg spist opp kjekspakken som skulle med på føden [emoji58]
 
Verdens teiteste ting å klage over, men sambo glemte å kjøpe noe godt på butikken og nå har jeg spist opp kjekspakken som skulle med på føden [emoji58]

[emoji5][emoji5] Ingen bagatell det altså, i hvert fall ikke så nærme termin![emoji6]
 
Klager over at stingene etter klipping ikke vil gro[emoji20] 8 dager etter fødsel og det har blitt et åpent sår, legen var i tvil om det skulle åpnes og sys på nytt, men ville prøve en stund med grønnsåpeskylling og salve først.
 
Klager over at stingene etter klipping ikke vil gro[emoji20] 8 dager etter fødsel og det har blitt et åpent sår, legen var i tvil om det skulle åpnes og sys på nytt, men ville prøve en stund med grønnsåpeskylling og salve først.
Huff høres ikke godt ut:( håper du slipper og åpne å sy på nytt.. god bedring❤
 
9 dager igjen til termin.... Og jeg kjenner på alt av kropp og sjel at jeg vil bli ferdig! Jeg vil kunne fungere ordentlig, spise ordentlig (svangerskapsdiabetes), få ha babyen min i armene, se storebror være storebror, få handleddene og fingrene mine tilbake uten konstante smerter....
Har hatt en følelse på at baby skulle ha kommet forrige uke eller denne uken pga at kroppen min har jobbet sånn..... Denne uken er ennå ung, men nå begynner jeg å se mørkt på det....
Storebror kom 15 dager før termin, så i mitt hode er jeg på overtid. Selv om det høres helt teit ut....
Folk er begynt å spørre og med humøret mitt om dagene, så er det nummeret før jeg kaldkveler samtlige..... La meg være liksom.... Sukk, dagens utblåsning....
 
Var på modingsakupunktur igår for 2. Gang... merker ingenting idag... lurer på om jeg skal bestille en ny time nå til fredag, el om jeg skal spare de pengene:confused005
Termin 18.mai......
 
Termin i morgen, men superlei nå! Hvordan skal de neste dagene bli? [emoji24] Jeg bare sutrer og klager... stakkars samboer. Tenker denne babyen sikkert blir så stor at jeg ikke får den ut uansett.
 
Termin i morgen, men superlei nå! Hvordan skal de neste dagene bli? [emoji24] Jeg bare sutrer og klager... stakkars samboer. Tenker denne babyen sikkert blir så stor at jeg ikke får den ut uansett.
Da er vi 2 men jeg har ikke termin før om 10 dager:( tror jeg går på veggen snart:wacky: hun styrer og sparker så jeg er sikker på at jeg er både gul og blå innvendig:eek: tenk om man må gå lenge over termin liksom!? Vi får håpe og tro at det skjer noe snart:rolleyes:
 
Da er vi 2 men jeg har ikke termin før om 10 dager:( tror jeg går på veggen snart:wacky: hun styrer og sparker så jeg er sikker på at jeg er både gul og blå innvendig:eek: tenk om man må gå lenge over termin liksom!? Vi får håpe og tro at det skjer noe snart:rolleyes:

Ja det håper jeg virkelig! Gleder oss sånn til å ha ham på utsiden nå [emoji170]
 
Termin i morgen, men superlei nå! Hvordan skal de neste dagene bli? [emoji24] Jeg bare sutrer og klager... stakkars samboer. Tenker denne babyen sikkert blir så stor at jeg ikke får den ut uansett.

Da er vi 2 men jeg har ikke termin før om 10 dager:( tror jeg går på veggen snart:wacky: hun styrer og sparker så jeg er sikker på at jeg er både gul og blå innvendig:eek: tenk om man må gå lenge over termin liksom!? Vi får håpe og tro at det skjer noe snart:rolleyes:

Da er vi 3 [emoji14] jeg er sååå lei! Har termin 24. og håååper det skjer noe snart! Var i 17.mai frokost i går, og alle ba meg hele tiden sitte og slappe av. Verten ba meg sitte i lenestolen og hive beina på fotskammelen, men ble nesten sur når jeg sa at jeg ikke hadde behov for å sitte i den, jeg satt helt fint i sofaen [emoji14] når vi gikk ut på terrassen, så syntes jeg det var deilig å stå litt og få luft, men da var det tre stykker som reiste seg og ba meg sitte [emoji23] Jeg er gravid, ikke invalid [emoji23] koselig at folk vil det beste, men av og til blir det litt vel mye..
 
Back
Topp