IKM UKE 20 ♡

Jeg er overrasket over hvor lite jeg blør denne gangen. TR kom på torsdag morgen og nå blør jeg nesten ingenting. Skal sies at etter p-pille bruk i noen år og SA så husker jeg vel kanskje ikke hvordan det vanligvis var :wtf:

Man kan jo håpe på at det er sånn TR har tenkt å oppføre seg framover, men forhåpentligvis er dette siste besøk på en god stund hihi :D
 
Tror jeg begynner mandag 1 mai eller tirsdag 2 mai:) Hva med deg?[emoji1]

Jeg har tenkt til å starte nå på mandag, selvom jeg sikkert ikke hadde trengt å begynne før i slutten av neste uke :p Føler bare jeg må gjøre noe produktivt!
 
Jeg har tenkt til å starte nå på mandag, selvom jeg sikkert ikke hadde trengt å begynne før i slutten av neste uke :p Føler bare jeg må gjøre noe produktivt!

Spennende:D Jeg har 10 tester igjen. Hadde jeg hatt flere hadde jeg begynt tidligere selv sikkert[emoji28]
Du må dele bilder da[emoji1]
 
Ikm 17.mai, Pp 22 :dead:
 
Mange som el-tester? Kanskje vi skal dele bilder, slik at vi kan synse sammen? [emoji28]
 
Vil gjerne være med her :) ble litt glad da jeg oppdaget at IKM er selveste 17. mai, tenk så stas det hadde vært med positiv test akkurat da!! håper på det ;-)

pp 5, b3, el ca 3.5, IKM 17.5
 
Mange som el-tester? Kanskje vi skal dele bilder, slik at vi kan synse sammen? [emoji28]
Jeg skal el teste.

Cd 2 bare, kommer til å gå treigt fram til el altså...
 
Mange som el-tester? Kanskje vi skal dele bilder, slik at vi kan synse sammen? [emoji28]

Jeg tenkte også elteste, så kommer nok til å dele bildene her ja[emoji1] Jeg har eltesten fra CB nå denne pp. Så blir ikke strektyding på meg. Tenkte prøve en runde med den og se hvordan den er [emoji4]
 
hvilke tester bruker dere?
jeg sitter å skal bestille nå :)
vurderer å kjøpe CB denne perioden også, men det blir dyrt i lengden å betale 500 i månden bare på tester :p
 
Skal ikke teste for el denne pp'en heller [emoji4] men skal prøve grapefruktjuice denne gangen [emoji4]
 
hvilke tester bruker dere?
jeg sitter å skal bestille nå :)
vurderer å kjøpe CB denne perioden også, men det blir dyrt i lengden å betale 500 i månden bare på tester :p
Bruker de grønne strimmeltestene fra Helm på tostreker.no
 
Last edited:
Jeg tenkte også elteste, så kommer nok til å dele bildene her ja[emoji1] Jeg har eltesten fra CB nå denne pp. Så blir ikke strektyding på meg. Tenkte prøve en runde med den og se hvordan den er [emoji4]

Jeg skal el teste.

Cd 2 bare, kommer til å gå treigt fram til el altså...

Jeg tester! Blir med å dele bilder om en ukes tid :D

Hvilken dag begynner dere testingen? Vurderer å begynne allerede på cd10 som er i morgen, siden forrige syklus bare var på 26dager [emoji849]
 
hvilke tester bruker dere?
jeg sitter å skal bestille nå :)
vurderer å kjøpe CB denne perioden også, men det blir dyrt i lengden å betale 500 i månden bare på tester :p

jeg bruker One Step fra Ebay, fungerer greit syns jeg og er billig :D
 
Hvilken dag begynner dere testingen? Vurderer å begynne allerede på cd10 som er i morgen, siden forrige syklus bare var på 26dager [emoji849]

Dette blir første syklus etter sa (etter 1 mens), så er ikke sikker om eggløsning kommer som vanlig (cd 17). Begynner nok derfor ca på cd 12, altså om 4 dager :)
 
Da har jeg bestilt ett ekstra sett med eltester fra billigtester[emoji28] Fikk plutselig en trang for å starte testingen litt tidligere for å være på den sikre siden[emoji85] Syklusene mine ligger stabilt på 36-38 dager, men de har vært litt rare etter sa jeg hadde i november.
 
Back
Topp