IKM UKE 20 ♡

Trooor jeg joiner dere. Det er usikkert men får se! Skal vi see, ikm 19. Mai, pp9, men har vært gravid to ganger inni der: sa tidlig i jula, ma 11+3 i mars. Første mensen nå, så blir vel pp1 i så forstand etter ma..

Oppsummert: juristmamma - pp9 (pp1 etter ma) -b1 - el ca. 4-5.05 - ikm 19.05
 
Da er vi to. Egentlig akkurat kommet ppp igjen fra "kjelleren" etter forje pp.. Like tungt og trist hver gang tr kommer.. Skal krysse alt jeg kan for oss alle sammen denne pp![emoji1] Nå måå det klaffe[emoji169]

Ja, akkurat som ikke det er fælt nok å ha tr på besøk fra før, så ligger skuffelsen og tristheten der i tillegg. Nei fysj, nå håper jeg det er siste besøk på en laaaaang stund! :) Tenk så koselig å få positiv test i mai, men sommeren rett rundt hjørnet :D
 
Ja, akkurat som ikke det er fælt nok å ha tr på besøk fra før, så ligger skuffelsen og tristheten der i tillegg. Nei fysj, nå håper jeg det er siste besøk på en laaaaang stund! :) Tenk så koselig å få positiv test i mai, men sommeren rett rundt hjørnet :D

Det hadde vært en drøm[emoji173]️
Jeg har IKM på 17 mai, så å få en positiv test den dagen hadde jo vært helt fantastisk[emoji7]
 
Da var tr endelig borte og håper at den forblir borte nå [emoji1] i morgen starter jeg med grapefruktjuice, 1 glass om morgenen til CD9, er CD4 nå, etter det blir det 1 glass morgen og kveld til ca el. Når det blir vet jeg ikke, så vi får se [emoji4]
 
Da var tr endelig borte og håper at den forblir borte nå [emoji1] i morgen starter jeg med grapefruktjuice, 1 glass om morgenen til CD9, er CD4 nå, etter det blir det 1 glass morgen og kveld til ca el. Når det blir vet jeg ikke, så vi får se [emoji4]

Hurraaa for at tr er borte[emoji322] Masse masse lykke til[emoji1][emoji1]
 
Ca 1 uke til eggløsning for de fleste av oss nå! Her går det i mye grapefruktjuice og grønn te om dagen :D Krysser fingrene for at kroppene er i gang med produksjon av sterke egg for oss alle :) :)
Det blir en spennende uke fremover :D
 
Det er rart hvor sakte tiden går som prøver :nailbiting: Kunne godt gått litt fortere, ja! xsmile9
 
Det er rart hvor sakte tiden går som prøver :nailbiting: Kunne godt gått litt fortere, ja! xsmile9

Helt enig!!

CD 3 og det virker som ukesvis siden tanta kom ... Det er jo ikke annet enn venting. Først venter man på el, så venter man på at tanta ikke skal komme. Og om hun kommer så venter man på at hun skal dra, og at el skal komme igjen. Og til syvende og sist så har man kun kontroll over hvor ofte man legger inn aksjer (og der er man avhengig av mannen også så ikke helt kontroll der heller!).
 
Gleder meg til å gå på posten i dag[emoji1] Bestilte med conceive plus også denne gangen. Noen som har vært borti det?[emoji5]
 
Trooor jeg joiner dere. Det er usikkert men får se! Skal vi see, ikm 19. Mai, pp9, men har vært gravid to ganger inni der: sa tidlig i jula, ma 11+3 i mars. Første mensen nå, så blir vel pp1 i så forstand etter ma..

Oppsummert: juristmamma - pp9 (pp1 etter ma) -b1 - el ca. 4-5.05 - ikm 19.05

Trist å høre om at du har vært igjennom både sa og ma :( Håper kroppen spiller på lag og at det klaffer denne runden :)

skriver deg opp nå :)
 
Jeg begynner eltesting på onsdag :) Når begynner dere? Jeg tar billigstrimmel fra onsdag til fredag. Etter det begynner jeg på cb eltestene[emoji4]
 
Jeg begynner eltesting på onsdag :) Når begynner dere? Jeg tar billigstrimmel fra onsdag til fredag. Etter det begynner jeg på cb eltestene[emoji4]
Begynner på lørdag eller søndag tenker jeg med strimmeltest. Bruker monitor også og den begynner jeg med på onsdag. (Ikke nødvendig å teste begge deler men er i begynnerfasen på monitor, så må være sikker på at jeg ikke går glipp av EL de første pp med monitor)
 
Begynner på lørdag eller søndag tenker jeg med strimmeltest. Bruker monitor også og den begynner jeg med på onsdag. (Ikke nødvendig å teste begge deler men er i begynnerfasen på monitor, så må være sikker på at jeg ikke går glipp av EL de første pp med monitor)

Spennende med monitor!:) Har vært inne på tanken å skaffe meg en. Men får klare meg med strimler inntil videre:)
Dele bilder da[emoji1]
 
Back
Topp