IKM UKE 20 ♡

hvilke tester bruker dere?
jeg sitter å skal bestille nå :)
vurderer å kjøpe CB denne perioden også, men det blir dyrt i lengden å betale 500 i månden bare på tester :p

Bruker de fra babyplan denne gangen, aldri brukt de før!

Da har jeg bestilt ett ekstra sett med eltester fra billigtester[emoji28] Fikk plutselig en trang for å starte testingen litt tidligere for å være på den sikre siden[emoji85] Syklusene mine ligger stabilt på 36-38 dager, men de har vært litt rare etter sa jeg hadde i november.

Greit å være på den sikre siden :)
 
Ja:) Føler man nesten er avhengig av disse testene[emoji28] Jeg var inne på tanken om å ikke teste etter el denne pp. Men det er jo umulig .... Er avhengig av det [emoji23] Når jeg vet el nærmer seg så skriker jo eltestene etter meg
 
Er bare på CD11, men fikk svaaaaak strek på EL-test i dag, så spørs om jeg ikke må bestille en ny forsyning. Tror jeg har 7 tester liggende, det burde jo holde, men merkelig hvor fort de ryker når en først blir hekta. Er så enig med deg fra2til3, testene ligger og roper i skuffa.
 
Er bare på CD11, men fikk svaaaaak strek på EL-test i dag, så spørs om jeg ikke må bestille en ny forsyning. Tror jeg har 7 tester liggende, det burde jo holde, men merkelig hvor fort de ryker når en først blir hekta. Er så enig med deg fra2til3, testene ligger og roper i skuffa.

Ja ikke sant... Jeg som tenkte jeg skulle starte med eltestingen rundt 1 mai... Testene skriker jo etter meg nå[emoji23] har 4 liggende på badet også ligger det en pakke og venter på meg på posten med cb ogsååå bestilte jeg flere i dag også som kommer ila uken. Så skal nok ikke se bort ifra at den testingen begynner en god del før 1 mai[emoji28][emoji28][emoji108]
 
Ja ikke sant... Jeg som tenkte jeg skulle starte med eltestingen rundt 1 mai... Testene skriker jo etter meg nå[emoji23] har 4 liggende på badet også ligger det en pakke og venter på meg på posten med cb ogsååå bestilte jeg flere i dag også som kommer ila uken. Så skal nok ikke se bort ifra at den testingen begynner en god del før 1 mai[emoji28][emoji28][emoji108]
Må nok bestille noen flere kjenner jeg...
 
Ja eller, bare et ark egentlig, hvor jeg teiper på el-testene under hverandre, og skriver cd og dato. For å holde styr på det selv, og for gøy.

ahaa :D Gjorde noe sånt første gang jeg brukte el tester, men runden etter ble jeg lat og de lå bare å slengte :p Får prøve igjen denne gangen :)

Skal jeg skrive deg opp på lista?
 
hvilke tester bruker dere?
jeg sitter å skal bestille nå :)
vurderer å kjøpe CB denne perioden også, men det blir dyrt i lengden å betale 500 i månden bare på tester :p

Jeg bestilte nettopp babyplan el-tester, blir spennende å prøve! Har stort sett brukt clearblue til nå, men etter 8 måneder begynner det å bli litt for dyrt ja ;) bestilte babyplan sine tidlig-graviditetstester også, så nå er jeg klar for streker altså!!

Begynner å teste fredag tenker jeg, da er jeg på CD11, vanligvis el mellom CD14 og 16. Gleder meg! Tanta har pakka sammen så nå er jeg klar for at det begynner å skje noe :D
 
Lurer på å begynne på cd 10 eller noe. Dvs om 8 dager. Har ikke noe anelse om når el kanskje kommer, så best å begynne tidlig. Blir dyrt da. [emoji23]
 
ahaa :D Gjorde noe sånt første gang jeg brukte el tester, men runden etter ble jeg lat og de lå bare å slengte :p Får prøve igjen denne gangen :)

Skal jeg skrive deg opp på lista?
Neida, trenger ikke det foreløpig ;)
 
Back
Topp