Cravings?

Sjokolademelk og eplejuice :happy119 Prøver å holde det på et minimum, er jo bare tomme kalorier, men fy flate så godt!
 
Har hatt eit enormt sug etter grandiosa, noko eg egentlig ikkje er så begeistra for i utgangspunktet. Men nett no smaker det himmelsk!

Har i tillegg fått totalt avsmak på pepsimax, noko eg plar drikke kvar dag. Så akuratt den siste her synst eg er grei.
 
Ikke noe cravings enda, men sist svangerskap var det appelsiner som var tingen!!:laughing002
 
Alt som smaker tacokrydder.. [emoji85]
 
Appelsinsaft, nudler med kyllingsmak, og taco :happy112

Og kalde nektariner, samt lakris, og solo-is.. :shy:
 
Last edited:
Har gått usedvanlig mye melk i det siste [emoji56]
 
Fikk snap fra ei som spist hermetisk fersken å trur kanskje æ dør om æ ikke får det veldig snart. Samboer'n jobbe te kl 19 å han bør kjør innom å kjøp om han vil slipp inn i huset.
 
Fortiden har jeg tilnærmet null matlyst grunnet kvalme. Men fikk lyst på sånne salte lakrisfisk og saftis, så spørs om ikke jeg må ut å gå litt senere!!
 
Har av alle ting skikkelig lyst på wienerpølser [emoji23] og appelsiner.
 
Har av alle ting skikkelig lyst på wienerpølser [emoji23] og appelsiner.

Forrige svangerskap hadde jeg cravings på pølser. Wiener, løkpølse, ost- og baconpølse, whatever. Og jeg orker ikke tanken på pølser når jeg ikke er gravid :yuck:
 
Har også veldig lyst på lakris.. Og generelt sulten hele(!!) tiden, men det kan like mye være abstinenser etter snus.
 
Har også veldig lyst på lakris.. Og generelt sulten hele(!!) tiden, men det kan like mye være abstinenser etter snus.
Så flink du er å holde deg borte fra snus [emoji106][emoji122][emoji4] mye bedre med ekstra mat da [emoji4]
 
Har ikke fått noen spesiell cravings, men har fått avsmak på sjokolade. Blir nesten kvalm bare av å tenke på det [emoji1]
 
Back
Topp