Cravings?

27cde98bc00a869620dbcf9451dc052b.jpg


Cravings NR 1 , i tillegg mangosmoothie [emoji56][emoji41]

Denne får du kjøpt i 10pk dær den ene smaken e bær å den andre denne. Å den me bær e sykt go [emoji7]
 
Er ikke en spesiell ting men masse forskjellig som æ bare MÅ ha når noen nevne det.
 
Sulten hele tiden, så jeg har lyst på alt hele tiden [emoji17] jeg kommer til å bli smell feit. Jeg er slank naturlig og spiser få måltider for dagen, men nå tar kaken [emoji17]
 
Har lyst på veldig mye, men når jeg skal spise, så blir jeg kvalm :p I forrige svangerskap knasket jeg isbiter og Mr Freeze.
 
Fikk i uke 9 (forrige uke) min første craving.. :smile Grønne epler! Sånn dønn jeg må reise meg gå hente et eple nå..
Det ekstra morsomme er at moren min spiste grønne epler gjennom hele svangerskapet med meg, hehe!
 
Jeg spiste meg ihjeeel på pulverpadde min første graviditet!! Det gikk helt fint :) Ble oppdaget av en kollega på jobb her i går. Det stod en stor skål med lakris på bordet, hvorpå en gravid kollega sa "Den kan vel bare jeg drømme om å smake på": Så spurte jeg henne om hun ikke likte lakris, da fortalte hun dette nye om at lakris kan være skadelig osv. Jeg prøvde diskreeeet og spytte lakrisen ut i søppla igjen - så da ble jeg tatt til side på gangen etterpå hvor en av mine gode kollegaer konfronterte meg med at jeg spyttet ut lakrisen og at hun var sikker på at jeg er gravid! :p

Hvorfor er det skadelig? Jeg ble anbefalt å spise litt lakris daglig av legen min for å få opp blodtrykket mitt forrige sv.skap..?[emoji849]
 
Jeg har såå lyst på pasta, blir det til middag hver dag, vurderte å ta med til lunsj i morgen også [emoji28]
 
Saftige salater med avokado, eple, pærer, ruccola, tomater og ristede solsikkekjerner :D <3
 
Har ikke noen spesielle cravings, har bare generelt lyst på det meste av mat, haha. Frister lite med junk og godteri, så det er jo bra. Akkurat nå går det i knekkebrød med ost, agurk og tomat til frokost og lunsj. Nå har vi endelig fått skikkelig vårvær og fine meldinger fremover, så jeg har handlet inn grillmat for en hel uke [emoji23]
 
Røde epler...og det må være en bestemt type. De eplene som selges i 6 pakk, husker ikke navnet akkurat nå. og Vannmelon!!! Knasket vannmelon og ananas som bare det i forrige svangerskap.
 
Back
Topp