du vet du er gravid når...

Du står opp morgen og kjenner at du faktisk gruer deg skikkelig til å ta på deg sokker..
 
Når du har mobil alarm som står på vær dag og det står * husk knipe øvelsene*
 
Når du skal ha "bare brød" på butikken.....
Baaare det, ja, gitt.
 
Når du irriterer deg over absolutt alt mannen gjør [emoji51]

Hahaha ja :hilarious: Har ei venninne som fortalte at hun begynte å grine for at gubben hennes pusta så høyt da de så film :hilarious: Må jo bare elske hormoner :D:laughing002
 
Hahaha ja :hilarious: Har ei venninne som fortalte at hun begynte å grine for at gubben hennes pusta så høyt da de så film :hilarious: Må jo bare elske hormoner :D:laughing002
Jeg ble gal av at han lå ved siden av meg og tok plass i senga i går [emoji23]
 
Jeg ble gal av at han lå ved siden av meg og tok plass i senga i går [emoji23]
Haha! Jeg også i natt! Viser ingen forståelse for at han har hatt ei forferdelig natt med ørebetennelse og katta lå i fotenden hans så han ikke kunne flytte seg... jeg trenger plass!! [emoji28]
 
Jeg gråter ofte av glede når jeg ser på samboeren min. Er så takknamlig for at jeg har akkurat HAN. Stakkars han som må bo sammen med et slikt hormontroll[emoji6]
 
Når du skal legge 4åringen, sovner før henne, sover en time, prøver å stå opp, men ender med å drikke et glass saft, kaste opp og går å legger deg igjen 30 min etter at du sto opp!!
 
Nååår du setter deg på do, og spør deg selv: "tisset jeg ikke oppe på do, RETT før jeg gikk på badet nede?"

Hurra for blærespark og sånt [emoji14]
 
Jeg ble gal av at han lå ved siden av meg og tok plass i senga i går [emoji23]

Haha! Jeg også i natt! Viser ingen forståelse for at han har hatt ei forferdelig natt med ørebetennelse og katta lå i fotenden hans så han ikke kunne flytte seg... jeg trenger plass!! [emoji28]
*knis*
Min tar ikke plass i det hele tatt. Type, 80% av sengens flate er min. Han får ligge på de resterende 20% [emoji28]

Also, jeg var sur på samboer i går fordi han ikke ville holde meg på magen. Klokken var to, og han SOV/var i zombiemodus. Hallo, liksom..
 
Når du er sykt kvalm, men bare må ha den skolebolla som ligger på kjøkkenbenken. Vi vet alle hvordan det ender 10 minutter etterpå..
 
*knis*
Min tar ikke plass i det hele tatt. Type, 80% av sengens flate er min. Han får ligge på de resterende 20% [emoji28]

Also, jeg var sur på samboer i går fordi han ikke ville holde meg på magen. Klokken var to, og han SOV/var i zombiemodus. Hallo, liksom..
Hehe [emoji23] jeg er ikke noe gretten til vanlig men nå kan det meste tirre meg [emoji14] [emoji14]
 
*knis*
Min tar ikke plass i det hele tatt. Type, 80% av sengens flate er min. Han får ligge på de resterende 20% [emoji28]

Also, jeg var sur på samboer i går fordi han ikke ville holde meg på magen. Klokken var to, og han SOV/var i zombiemodus. Hallo, liksom..
Hehe.. det går an å angre seg for at vi bytta til 150-seng, meen så gjorde vi det jo for å få god plass til sprinkelseng ved siden av da [emoji56]

Kjenner meg sååå igjen.. han er lei av å høre på gravidpraten, så da er jeg glad jeg har venninner og familie som mer enn gjerne vil skravle med meg! Resten får jeg utløp for gjennom forumet her [emoji28]
 
Hehe.. det går an å angre seg for at vi bytta til 150-seng, meen så gjorde vi det jo for å få god plass til sprinkelseng ved siden av da [emoji56]

Kjenner meg sååå igjen.. han er lei av å høre på gravidpraten, så da er jeg glad jeg har venninner og familie som mer enn gjerne vil skravle med meg! Resten får jeg utløp for gjennom forumet her [emoji28]
Haha... 180 er så digg [emoji173]️ får plass til gubbe, dyr og barn [emoji28][emoji28]

Vel..min sov. Og var derfor uinteressert. [emoji14] sjeldent man er gira i søvne [emoji28] men jeg ble fornærmet likevel [emoji14]
 
Back
Topp