❤️ IKM UKE 8 ❤️

Hmm dagens test. Lurer på om d er noe her...
2117d2e7e1b2e0c46b2a5403a458001f.jpg
 
Hmm dagens test. Lurer på om d er noe her...
2117d2e7e1b2e0c46b2a5403a458001f.jpg

Har du prøvd en annen test? For jeg har og brukt disse, og de viser så vidt en strek på meg også (sånn som din er her), mens de andre jeg har brukt viser veldig tydlige streker.
 
Har du prøvd en annen test? For jeg har og brukt disse, og de viser så vidt en strek på meg også (sånn som din er her), mens de andre jeg har brukt viser veldig tydlige streker.

Har bare digital igjen. Hehe. Så svir vel kanskje av en om noen timer :D er så nyskjerrig jeg klarer ikke å spare den lenger :D må bare knipe igjen noen timer til. iiik.
Har og erfaring med at disse trenger mye HCG før den slår skikkelig ut.
 
Har bare digital igjen. Hehe. Så svir vel kanskje av en om noen timer :D er så nyskjerrig jeg klarer ikke å spare den lenger :D må bare knipe igjen noen timer til. iiik.
Har og erfaring med at disse trenger mye HCG før den slår skikkelig ut.

Hehe, skjønner at du er nysgjerrig :D den ser positiv ut den du la ut her da, men ja, som du sier så trenger den mye HCG.
Du får oppdatere oss om hvordan det går :D
 
Har bare digital igjen. Hehe. Så svir vel kanskje av en om noen timer :D er så nyskjerrig jeg klarer ikke å spare den lenger :D må bare knipe igjen noen timer til. iiik.
Har og erfaring med at disse trenger mye HCG før den slår skikkelig ut.
Vent så lenge du klarer [emoji85] Jeg fikk veldig tydelig klar og blå strek med clearblue early i går, men tok digital i dag og den var negativ. IKM var tirsdag... men så testa jeg ikke positivt før lenge over ikm forrige gang heller [emoji12]
 
Huff klarte ikke holde meg mer. Bare 2 timer siden sist do besøk. Så digital ble negativ. Får sjekke på ny i morgen tidlig :)
 
Tr :(
 
Back
Topp