❤️ IKM UKE 8 ❤️

SMD

Gift med forumet
Himmelbarn
Desemberlykke2017
La oss håpe TR ikke kommer til oss denne runden og at alle får positive tester. [emoji173]️ Ha gjerne med ekstra info om pp, barn nr osv.

Mandag 20/2
Frk.Fiskarkona - pp7 og barn nr.3, hans første
Mille03 - pp11


Tirsdag 21/2
Ønsker en liten en - pp 10 (11 mnd) på barn nr 1.
Masjfiretilfem :) - Pp6. Prøver på nr 3
Tusta - Pp 2, prøver på vår første
Rosedama - 12.pp. Tidlig SA pp11 så første EL etter.
Nille86 - Første prøveperiode og første barn
Babynr2 - Prøvd i 1,5 år og prøver nå for første gang inseminering.


Onsdag 22/2
MallaMo - pp15
K.L# - prøver på nr 4
Mammalykke - PP4 (pp1 etter SA i desember), B4
Ønskerenlitentil - Pp1 etter SA. Barn 2


Torsdag 23/2
Nøttelita - pp 19. Går nå i gang med 2.runde med dobbel pergokur.
LetsTry - pp2 etter SA i november!


Fredag 24/2
AnneS, pp5, barn nr 2. El ?
Snorkfrøken1984 - pp2- b3- EL 10 februar
AneLanel - PP2 for å få barn nr 4
Remy - pp5 etter MA - B2 - EL ca 09.02
Phi93 - Pp 4, 2. barnet


Lørdag 25/2
MiniMe80 - pp13 - B1 - EL ca 12.02
September16mirakel - pp3 barn nr 2
Miss K - 10mnd siden pilleslutt, - Første pp med hormontabl og skikkelig prøving.


Søndag 26/2
SMD - pp2 - barn nr 2 etter dødfødsel - hormon stimulert med femar denne syklusen - EL ca 13.02
Febbaby
Jolanda - B1, PP5
 
Last edited:
Hei SMD :)
Har ventet på uke 8, så flott at du setter i gang :)
Så veldig leit å lese at du har opplevd dødfødsel <3

Min Ikm er 23.feb, pp 19. Går nå i gang med 2.runde med dobbel pergokur.

Pergo og femar er noe av det samme eller?
 
TR kom så da er det bare å forberede seg på ny pp.

MiniMe80 - pp13 - B1 - EL ca 12.02 - IKM ca 25.02
 
Hei SMD :)
Har ventet på uke 8, så flott at du setter i gang :)
Så veldig leit å lese at du har opplevd dødfødsel <3

Min Ikm er 23.feb, pp 19. Går nå i gang med 2.runde med dobbel pergokur.

Pergo og femar er noe av det samme eller?

Ja, vi må komme oss igang vettu :D Ja, det var ikke noe kjekt å oppleve det, satser på en spire som sitter hele veien og at vi kan få våres første levende barn. <3

Krysser fingrene for at den sitter for dere nå. :)
Pergo og Femar er begge medisiner som gir follicle vekst og eggløsning. Bare Femar går fortere ut av kroppen og tørker ikke ut slimhinnene slik som Pergo kan gjøre. Noen kvinner reagerer bra på Pergo, noen på Femar. Femar er ganske nytt og ikke alle gyn/spesialister gir det til pasientene.
 
TR kom så da er det bare å forberede seg på ny pp.

MiniMe80 - pp13 - B1 - EL ca 12.02 - IKM ca 25.02

Vi er ganske like vi nå. Krysser fingrene for positive tester på oss begge denne runden. :)
 
Hiver meg på her! :D IKM den 23/2, pp2 etter SA i november! :)
Så jeg et det blir mange flotte positive tester her i uke 8! Lykke til! :)
 
Remy - pp5 etter MA - B2 - EL ca 09.02 - IKM 22.02

Strengt tatt kan vi vel si at det bare er pp3, siden de to første syklusene etter aborten var helt på tur. Trøster meg litt med det. Har tidligere blitt gravid i pp3 og pp1, så jeg hadde jo nærmest forventet å bli like raskt gravid nå, men det lar visst vente på seg.
 
Hiver meg på her! :D IKM den 23/2, pp2 etter SA i november! :)
Så jeg et det blir mange flotte positive tester her i uke 8! Lykke til! :)

Lykke til. :D Krysser fingrene for oss alle. :)
 
Remy - pp5 etter MA - B2 - EL ca 09.02 - IKM 22.02

Strengt tatt kan vi vel si at det bare er pp3, siden de to første syklusene etter aborten var helt på tur. Trøster meg litt med det. Har tidligere blitt gravid i pp3 og pp1, så jeg hadde jo nærmest forventet å bli like raskt gravid nå, men det lar visst vente på seg.

Satser på at spiren sitter denne runden. :)
 
Da ser det ut som tr er kommet, da ble syklus på 26 dager. Forrige pp endte den på 31, så aaaner ikke når ikm egentlig blir. Hvis jeg følger denne syklusen, så havner den på 24/2 så satser på det :)
AnneS, pp5, barn nr 2. El?, ikm 24/2:)
 
Vi er ganske like vi nå. Krysser fingrene for positive tester på oss begge denne runden. :)
Håper på det :) det fortjener vi nå :)
 
Da ser det ut som tr er kommet, da ble syklus på 26 dager. Forrige pp endte den på 31, så aaaner ikke når ikm egentlig blir. Hvis jeg følger denne syklusen, så havner den på 24/2 så satser på det :)
AnneS, pp5, barn nr 2. El?, ikm 24/2:)

Fører deg opp på 24, så krysser vi for at du aldri får tr denne runden og heller får en spire som sitter. :D
 
Hei:) Siden syklusen min forandret seg litt denne mnd pga pilleslutt så kom Tr noen dager før så da havner jeg i uke 8 gitt

IKM fredag 24 februar- pp2- b3- EL 10 februar
 
Jeg synes nesten det å vente på EL er det verste. [emoji23] Ca 10 dager igjen for min del ...
 
Jeg synes nesten det å vente på EL er det verste. [emoji23] Ca 10 dager igjen for min del ...

Det tar tid ja, siden jeg går på femar denne runden så blir det ul cd 12 og da vil de kunne se ca når el blir. :)

Jeg synes dagene fra el til man kan teste er værst. Men jeg er en testtøs :p
 
Sniker meg inn her jeg. El kommer til litt ulik tid hver mnd, men tror jeg har ikm rundt 22. feb :) Dette er pp 10 (11 mnd) på barn nr 1. Vi er såååå klare for en spire! Krysser det jeg har for klaff snart. Skal ringe gyn om det ikke klaffer denne pp, da har han lovet meg pergo :)
 
Back
Topp