XuperBs vei mot familieforøkelse

Dah fikk jeg endelig letta på trykket, etter å ha knepet igjen i rundt 4.5 t. Her er resultatet:

Vis vedlegget 233151

Vis vedlegget 233152
De to øverste er tatt mellom 3 og 5 minutter etter dypping. Det nederste er mellom 5 og 10 minutter.

Øverste på rekka er den som er dyppa i vann, så den tørka morgentesten og deretter kveldens. Vet ikke hva jeg skal tro...

Vis vedlegget 233153

Ææ! Jeg så streken bare ved å kaste et blikk på innlegget, uten å zoome inn og før jeg begynte å lese. Og den er jo rosa! Hallo, hvis denne er falsk mister jeg ALL tro på tester heretter.

Dør av spenning!

Jeg er så glad på dine vegne, dette er 100 prosent (og mer!) fortjent :) Gleder meg til nye tester med sterkere strek!

Ææ! Jeg så streken bare ved å kaste et blikk på innlegget, uten å zoome inn og før jeg begynte å lese. Og den er jo rosa! Hallo, hvis denne er falsk mister jeg ALL tro på tester heretter.

Dør av spenning!

Syns det er skikkeligskikkelig slemt hvis det er skyggestrek. Virkelig.

Jeg er så glad på dine vegne, dette er 100 prosent (og mer!) fortjent :) Gleder meg til nye tester med sterkere strek!

:Heartred:Heartred:Heartred

Jeg er bare så redd for at det er noe tull. :sorry:

Føles ikke sånn ut.. Litt fjernt akkurat nå. Men veldig glad for de små miraklene deres ❤️

Jeg håper så inderlig at du får en ventespire nå, selv om jeg skjønner du ikke har troen på det. :Heartred

Men ehm, tør jeg å fyre av den digitale i morgen i stedet for på onsdag? Sånn om det fortsatt er antydning til strek? Jeg tror jeg har tre digitale liggende ...

Jeg håper så inderlig at du får en ventespire nå, selv om jeg skjønner du ikke har troen på det. :Heartred

Men ehm, tør jeg å fyre av den digitale i morgen i stedet for på onsdag? Sånn om det fortsatt er antydning til strek? Jeg tror jeg har tre digitale liggende ...

❤️❤️

Jeg heier på digital! Disse er gjerne svake selv når digitalen sier 1-2 :)

❤️❤️

Jeg heier på digital! Disse er gjerne svake selv når digitalen sier 1-2 :)

Den digitale er også litt lettere å tro på, om den mot formodning skulle vise 1-2. Klarer ikke å tro på at en strek er en strek etter alle skyggene jeg har sett.

Prøv en digital siden du har noen, de er veldig sensitive (om det er de med ukeindikator du har?) og da slipper vi å spekulere mer! :)

Prøv en digital siden du har noen, de er veldig sensitive (om det er de med ukeindikator du har?) og da slipper vi å spekulere mer! :)

Det er med ukeindikator ja. Jeg hadde visst to, og ikke 3, men det er ikke så krise om jeg må kjøpe flere. Det er jo tilbud på dem hele tiden på komplettapotek så. :p

Ja, det er faktisk ikke lov! Jeg er nervøs på dine vegne, kjenner jeg :wideyed:

Skikkelig sommerfugler i magen. Satt og stirra på testene nå, selv om de nå ikke skal studeres etter fristen. Men fy så godt de strekene vises! Og jeg syns nesten den ser en anelse rosa ut den jeg tok i kveld. Herlighet, kommer til å bli det mageplasket om streken er borte i morgen, i stedet for et knepp sterkere. :confused:

Kjør på med digital i morgen, også blir du med over oss i juni forum! Jeg ser babystrek :joyful:

Tok bilde av alle 3 nå som kveldens test også har tørka:
_20170925_222345.JPG

Kun beskjært bildet litt.

Hvordan ser den ut nå som den har tørket ordentlig? Og om du tar bilde fra en annen vinkel/på skrå? :angelic:

Dette er jo såå gøy!

Åååå, nå blir det spennende. Jeg synes kveldstesten hadde mye mer rosa strek. Hvis dette er en skygge, må produsenten seriøst gjøre noe med testene sine:rolleyes:

Back
Topp