XuperBs vei mot familieforøkelse

e83f4a26eb6c0f3afe708556772fa397.jpg

:D Håper det dukker opp et kryss i morgen!

Enda høyere temp idag, og et vakkert kryss dukket opp. Endelig! Da regner jeg med tr kommer ca mellom 26 og 29 april. Kan jo forsåvidt ha blitt klaff og, men tror ikke det. Passer bra at eggløsningen var nå, da tror jeg nemlig at neste vindu er mens vi er på sydentur. :D Om jeg får normale sykluser fremover da.

a1f16460e499610ac7303d6030c13900.jpg

Om ikke tr er her til 29 så tester jeg. Tror ikke jeg tør før den tid. [emoji14]

Har ikke ord for hvor glad jeg er for at egget endelig slapp. Trot det låog ventet på at vi skulle droppe prevensjon. Var jo ikke direkte planlagt aksjeinnlegging. 72 dager etter fødselen slapp egget...
Hurraa!!! Du er 1 DPO bak meg[emoji5]
Så gøy da! Håper det har vært full klaff for oss begge. :D Blir noen spennende dager fremover. :)

Enda høyere temp idag, og et vakkert kryss dukket opp. Endelig! Da regner jeg med tr kommer ca mellom 26 og 29 april. Kan jo forsåvidt ha blitt klaff og, men tror ikke det. Passer bra at eggløsningen var nå, da tror jeg nemlig at neste vindu er mens vi er på sydentur. :D Om jeg får normale sykluser fremover da.

a1f16460e499610ac7303d6030c13900.jpg

Om ikke tr er her til 29 så tester jeg. Tror ikke jeg tør før den tid. [emoji14]

Hurra for krysset :D

Håper enten at TR aldri kommer eller at hun i det minste kommer punktlig! :)

Hurra for krysset :D

Håper enten at TR aldri kommer eller at hun i det minste kommer punktlig! :)
Morsomst om tr holder seg unna, men kjenner at det er helt ok om hun kommer også. Men, etter det så kan hun holde seg laaangt unna. Holder med en gang.

Nå er vi på vei hjem fra ferien. Lang kjøretur foran oss, men vi har siste rest av påskesnop (fra imorgen er det tilbake til hverdagen og de sunne vanene!). Med oss i bagasjen har vi noen greier mamma hadde kjøpt til babyen. Var litt vemodig å ta det med, men forhåpentligvis får vi bruk for det tidlig neste år. :)

Hurra for egget! :D

Måtte innom og se hvordan det stod til, og så gøy at krysset kom ! :) Nå blir det spennede dager fremover :Heartred

Ja, strålende fornøyd med at kroppen endelig fikset el!

Jeg har testeskrekk så vet ikke noe før etter 28.april. Om ikke tanta kommer før den tid. Aner, som nevnt før, ikke hvor lang lutealfase jeg har.

Har hatt stikkinger i venstre eggstokk litt nå og da siden lørdag. Men det er jo aaalt for tidlig å være på symptomjakt så er sikkert bare jeg som kjenner for godt etter. [emoji23]

Last edited:
4 dpo, og er merkelig nok ikke spesielt utålmodig enda. Er en lettelse å endelig være i DPO land, så skal nyte det uten å gruble for mye på om jeg er gravid eller ikke.

1ae455021f9fafe521451e832341ec5a.jpg

Jeg har aldri syntes at dpo dagene har gått så fort som denne gangen. Tror det har vært pga påsken :p
Krysser fingrene for at det lurer seg en liten spire inni magen din nå [emoji173][emoji173]

Hjelper på med påske, og vårdagene går jo mye raskere enn f.eks på vinteren.

Håper også på det, men har ikke noe magefølelse på det. Skal sjekke gamle mobilen for å se hvordan dpo-perioden min var da jeg ble gravid. Jeg har 3 graviditetstester fra make sure (staver) men har null testetrang. Heller testeskrekk. [emoji23][emoji23]

Skal til lege på fredagen for noe annet, men skal da samtidig høre om jeg kan få en gjennomgang av planen legen på sykehuset laget for neste graviditet. Lurer litt på når de mener jeg skal kontakte lege, og når starte på albyl-e. Vært greit å vite kjenner jeg.

Jeg går ut fra at unnfangelsen var på el dagen sist (var en mnd med mye stress og lite "kos" [emoji14]) og da har jeg notert dette: 2 dpo:en liten rosa spotblødning.
7 dpo: ømme bryst, kviser og litt humørsvingninger. Ømme bryster fortsatte til ut i 2 trimesteret. 10 dpo fikk jeg metallsmak i munnen, og hadde det ganske lenge. 11.dpo dukket kvalmen og trøttheten opp. Trøttheten varte og rakk husker jeg. 14.dpo dukket hvit kremet utflod opp. 15 dpo testet jeg, på knapt 2 timers urin, og fikk kryss før jeg rakk å legge testen flatt.

Etter det noterte jeg ikke ned noe mer. Tok bare en graviditetstest til, og det var cb digital med ukesindikator. Trooor jeg var 5+6 da, og fikk 3+.

Har ikke spottet noe denne gangen (iallefall ikke enda). Så får vi se om det dukker opp noe symptomer etterhvert. Magefølelsen sier at tr er her om en uke. Men jeg var jo overbevist om det sist også. [emoji14]

Jeg går ut fra at unnfangelsen var på el dagen sist (var en mnd med mye stress og lite "kos" [emoji14]) og da har jeg notert dette: 2 dpo:en liten rosa spotblødning.
7 dpo: ømme bryst, kviser og litt humørsvingninger. Ømme bryster fortsatte til ut i 2 trimesteret. 10 dpo fikk jeg metallsmak i munnen, og hadde det ganske lenge. 11.dpo dukket kvalmen og trøttheten opp. Trøttheten varte og rakk husker jeg. 14.dpo dukket hvit kremet utflod opp. 15 dpo testet jeg, på knapt 2 timers urin, og fikk kryss før jeg rakk å legge testen flatt.

Etter det noterte jeg ikke ned noe mer. Tok bare en graviditetstest til, og det var cb digital med ukesindikator. Trooor jeg var 5+6 da, og fikk 3+.

Har ikke spottet noe denne gangen (iallefall ikke enda). Så får vi se om det dukker opp noe symptomer etterhvert. Magefølelsen sier at tr er her om en uke. Men jeg var jo overbevist om det sist også. [emoji14]

Så vanskelig med symptomene, for alt er liksom normalt[emoji1] prøver også å sammenligne med gangen jeg ble gravid, men så vet jeg ikke om det kan være annerledes fra gang til gang?

Jeg krysser alt jeg har for deg! [emoji173]️ heia egget! [emoji8]

Heier på deg! :D

Jeg hadde ingen symptomer før uke 8 jeg.. Jeg testet kun for å sjekke hvor jeg var i syklus, så tok både el-test og g-test, siden jeg ikke fikk mensen etter utskraping :P plutselig var det to streker på begge testene.

Takk dere! [emoji4]

Her var det metallsmaken som gjorde at jeg mistenkte at det hadde klaffet. Resten er sånt jeg kan ha før mensen uansett. [emoji14] Om metallsmaken dukker opp her neste uke så tester jeg uansett hvilken dpo jeg er på.

Jeg er også usikker på om det kan variere fra gang til gang. Blir spennende å se. Om ikke får vi se om det ikke blir en Hellas-laget baby. [emoji14] Glad jeg bestemte meg for å tempe. Da vet jeg i det minste at el har vært, og ikke minst når.

5 dpo, og bortsett fra at jeg var så trøtt at jeg sov igjennom alarmen i morges (sov ikke over tempinga da, men jeg er nesten bestandig oppe på do i 5-tida :p ) og skulle ikke ha kommet meg ut av senga. Tror dog det heller har med den lange kjøreturen på mandag + at jeg var på jobb i går å gjøre, enn noe symptom. Har fortsatt testeskrekk, så har kun testetrang på andre sine vegne nå. Vi får se hva jeg føler til helga, jeg har jo tre tester liggende. Temperaturen har steget mye siden EL! Nesten en hel grad nå.

Dagens graf:
7e9cc3109afa25ee4b75e66dc24f77d2.jpg

Back
Topp