Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy da! Håper det har vært full klaff for oss begge.Hurraa!!! Du er 1 DPO bak meg[emoji5]
Enda høyere temp idag, og et vakkert kryss dukket opp. Endelig! Da regner jeg med tr kommer ca mellom 26 og 29 april. Kan jo forsåvidt ha blitt klaff og, men tror ikke det. Passer bra at eggløsningen var nå, da tror jeg nemlig at neste vindu er mens vi er på sydentur.Om jeg får normale sykluser fremover da.
![]()
Om ikke tr er her til 29 så tester jeg. Tror ikke jeg tør før den tid. [emoji14]
Morsomst om tr holder seg unna, men kjenner at det er helt ok om hun kommer også. Men, etter det så kan hun holde seg laaangt unna. Holder med en gang.Hurra for krysset
Håper enten at TR aldri kommer eller at hun i det minste kommer punktlig!![]()
Jeg går ut fra at unnfangelsen var på el dagen sist (var en mnd med mye stress og lite "kos" [emoji14]) og da har jeg notert dette: 2 dpo:en liten rosa spotblødning.
7 dpo: ømme bryst, kviser og litt humørsvingninger. Ømme bryster fortsatte til ut i 2 trimesteret. 10 dpo fikk jeg metallsmak i munnen, og hadde det ganske lenge. 11.dpo dukket kvalmen og trøttheten opp. Trøttheten varte og rakk husker jeg. 14.dpo dukket hvit kremet utflod opp. 15 dpo testet jeg, på knapt 2 timers urin, og fikk kryss før jeg rakk å legge testen flatt.
Etter det noterte jeg ikke ned noe mer. Tok bare en graviditetstest til, og det var cb digital med ukesindikator. Trooor jeg var 5+6 da, og fikk 3+.
Har ikke spottet noe denne gangen (iallefall ikke enda). Så får vi se om det dukker opp noe symptomer etterhvert. Magefølelsen sier at tr er her om en uke. Men jeg var jo overbevist om det sist også. [emoji14]