XuperBs vei mot familieforøkelse

Hei XuperB

Har lest litt i dagboka di. Heier på deg, og håper kroppen snart avslører hva den planlegger :) Er forresten Gnomemor som er tilbake med ny bruker etter forumpause (klarte visst ikke å holde meg helt borte, og fint å være tilbake nå i prøveperiode i hvertfall).
God påske og stor klem [emoji214][emoji169]
Åh så bra du er tilbake! Har tenkt på deg nemlig. Hvordan går det der nå?

Jeg håper også kroppen avslører hva den holder på med snart. Blir jo helt svimmel av å ikke vite om syklusen er igang igjen eller ikke. [emoji14]

Og god påske til deg også! <3

Åh så bra du er tilbake! Har tenkt på deg nemlig. Hvordan går det der nå?

Jeg håper også kroppen avslører hva den holder på med snart. Blir jo helt svimmel av å ikke vite om syklusen er igang igjen eller ikke. [emoji14]

Og god påske til deg også! <3

Så koselig. Har tenkt på deg også!
Det går absolutt fremover, og synes det har vært lettere siste par ukene, men sorgen er jo innom av og til. Så regner med at det fortsatt vil gå litt i bølgedaler. Hjalp også å få konklusjon på etterkontrollen. Det var morkaka slik de mistenkte. Har dere fått noen svar enda?

Skjønner utrolig godt at det er fortvilende å ikke vite hvordan syklusen ligger an!!! Man vil jo også gjerne ha noe å forholde seg mtp på å prøve igjen. Jeg var veldig heldig og fikk tr 4 uker og 5 dager etter fødsel.
Hvordan går det ellers med deg om dagen?

Så koselig. Har tenkt på deg også!
Det går absolutt fremover, og synes det har vært lettere siste par ukene, men sorgen er jo innom av og til. Så regner med at det fortsatt vil gå litt i bølgedaler. Hjalp også å få konklusjon på etterkontrollen. Det var morkaka slik de mistenkte. Har dere fått noen svar enda?

Skjønner utrolig godt at det er fortvilende å ikke vite hvordan syklusen ligger an!!! Man vil jo også gjerne ha noe å forholde seg mtp på å prøve igjen. Jeg var veldig heldig og fikk tr 4 uker og 5 dager etter fødsel.
Hvordan går det ellers med deg om dagen?
Godt det går fremover. Her går det også i bølger, men bedre for hver dag.

Var morkakesvikt her også, så neste gang blir det tett oppfølging og blodfortynnende.

Lav temp idag også. Nå er jeg lei av tull fra kroppen altså!

Godt det går fremover. Her går det også i bølger, men bedre for hver dag.

Var morkakesvikt her også, så neste gang blir det tett oppfølging og blodfortynnende.

Lav temp idag også. Nå er jeg lei av tull fra kroppen altså!

Æsj så kjedelig, unner deg ikke å gå rundt å lure på hva kroppen holder på med altså. Håper endelig det skjer noe snart [emoji4][emoji1303]

Takk dere!

Nå er vi en snartur innom sivilisasjon. Koser oss på hytta da, og idag kommer to til. :D

Jeg skjønner fortsatt fint lite og ingenting av kroppen min da. Og tempen. Igår målte jeg to ganger på rad, da jeg syns den var fryktelig lav (glemte å varme målet før jeg stappa det i munnen). Var en forskjell på 0.4 grader (og jeg bevegde meg fint lite mellom målingene). Jeg har målt to ganger på rad et par ganger uten å få så stort utslag. Tror jeg bruker temp nr 2, men noterer den første. Og så velger jeg å discarde lørdagens høye temp. Den må ha vært så høy pga varmen og at jeg sov så dårlig. Da blir grafen sånn:
ae07cbee4b1dd64e6e5c33fbb2a38524.jpg

Så tja. Blir spennende å se. [emoji23]

Så bra at dere koser dere! :)

Håper inderlig kroppen bestemmer seg for å samarbeide snart, altså!

Takk dere!

Nå er vi en snartur innom sivilisasjon. Koser oss på hytta da, og idag kommer to til. :D

Jeg skjønner fortsatt fint lite og ingenting av kroppen min da. Og tempen. Igår målte jeg to ganger på rad, da jeg syns den var fryktelig lav (glemte å varme målet før jeg stappa det i munnen). Var en forskjell på 0.4 grader (og jeg bevegde meg fint lite mellom målingene). Jeg har målt to ganger på rad et par ganger uten å få så stort utslag. Tror jeg bruker temp nr 2, men noterer den første. Og så velger jeg å discarde lørdagens høye temp. Den må ha vært så høy pga varmen og at jeg sov så dårlig. Da blir grafen sånn:
ae07cbee4b1dd64e6e5c33fbb2a38524.jpg

Så tja. Blir spennende å se. [emoji23]
Deilig med hyttetur! Håper kroppen begynner å gi mening fortere enn svint [emoji106][emoji170]

Tempen ligger stabilt under 36 (bortsett fra en dag med 36.02). Og Idag har jeg i tillegg mye el slim. [emoji23][emoji23] Med det fjerde skal det skje eller?

Nå kommer jeg ikke til å bry meg med å vente lenger med prøving. Det har gått såpass lang tid at nå får det som skjer skje. Er ikke kroppen klar blir jeg neppe gravid, tenker jeg. :)

Hadde bare lyst til å legge inn en liten hilsen til deg. Var inne og snoket her på forumet (jeg vurderte for noen år side å skrive litt her selv), og da kjente jeg deg igjen fra mai-gruppa. Det var så utrolig trist når dere mistet i vinter[emoji22] Glad for å se deg her inne, at dere straks er i gang igjen, jeg unner dere alt det beste! Har lyst til å følge oppdateringene dine, masse lykke til og gode tanker fra meg! [emoji173]️

Hadde bare lyst til å legge inn en liten hilsen til deg. Var inne og snoket her på forumet (jeg vurderte for noen år side å skrive litt her selv), og da kjente jeg deg igjen fra mai-gruppa. Det var så utrolig trist når dere mistet i vinter[emoji22] Glad for å se deg her inne, at dere straks er i gang igjen, jeg unner dere alt det beste! Har lyst til å følge oppdateringene dine, masse lykke til og gode tanker fra meg! [emoji173]️
Takk for hilsen. Vi prøver igjen, og håper på bedre lykke neste gang. Får iallefall god oppfølging fra sykehuset.

Ingen tvil nå, kroppen prøver seg på el igjen. Jeg har jo vært endel syk siste ukene så tror det har spilt inn. Grafen fra ff ser sånn ut nå:
f28f9a1e506d2bf05975bde8a88cad66.jpg

Jeg valgte å bruke den første (og veldig lave) tempen på søndag. Har testet ut å kjøle ned målet før jeg brukte det og det var en forskjell på 0.01 grad fra om jeg varmet det først. Tror den var så lav fordi jeg sov som en stein og var knapt våken før jeg tempet. [emoji14] Utgjør ikke noe forskjell uansett.

Har hatt et kjempehopp i temperatur nå! Over en halv grad fra i går til idag, og jeg har sovet som en stein så kan ikke skylde den høye tempen på dårlig søvn.
e7cd83d98105da03ee0b8bbdbf9b8c57.jpg

Fikk ikke sove igjen etter å ha tempet. Spent på om den holder seg høy nå!! Og om egget bare lå og ventet på at vi skulle droppe prevensjon igjen. [emoji23] [emoji23]

Last edited:
Har hatt et kjempehopp i temperatur nå! Over en halv grad fra i går til idag, og jeg har sovet som en stein så kan ikke skylde den høye tempen på dårlig søvn.
e7cd83d98105da03ee0b8bbdbf9b8c57.jpg

Fikk ikke sove igjen etter å ha tempet. Spent på om den holder seg høy nå!! Og om egget bare lå og ventet på at vi skulle droppe prevensjon igjen. [emoji23] [emoji23]

Spennende! Håper det i hvert fall skjer noe:)

Har dere lagt inn aksjer så det kan bli klaff?

Spennende! Håper det i hvert fall skjer noe:)

Har dere lagt inn aksjer så det kan bli klaff?
Det håper virkelig jeg også!

Vi gjorde visdt det. Spørs om vi fikk rista løs det gjenstridige egget. [emoji23] [emoji23] [emoji23]

Kan ikke så mye om temping, men høy temp er vel bra? [emoji16]

God lørdag til deg[emoji214][emoji5]
Jepp, om den holder seg høy. Håper det!

God lørdag til deg også. :)

Alt for spennende! Vet ikke om jeg tør å kikke på termometeret imorgen. [emoji14]

Back
Topp