XuperBs vei mot familieforøkelse

Ja, det er godt mulig :) Håper det!

For tempen dropper både ved eggløsning og når TR er nær? Er vel lettere å se når man har coverline (det linja som går horisontalt heter? *noob*), for er vel noe med at den må under den?

Gleder meg til jeg kan begynne å vente på bekreftet eggløsning. :D

Tempen min kom seg ikke ordentlig under coverline ved tr, den er fortsatt og herjer rundt coverline når jeg fikk tr [emoji14] mange det tar skikkelig mye tid hos

For tempen dropper både ved eggløsning og når TR er nær? Er vel lettere å se når man har coverline (det linja som går horisontalt heter? *noob*), for er vel noe med at den må under den?

Gleder meg til jeg kan begynne å vente på bekreftet eggløsning. :D

Den må ikke nødvendigvis droppe før EL men det er vanlig at den er lav eller går litt ned, når TR kommer dropper den vel uansett såvidt jeg har skjønt. Du har kanskje ikke hadde EL nå ( ? ) så da er jo tempen lav i utgangspunktet og droppet blir ikke såå stort. Det er litt lettere å se med coverline og når du har hatt EL, ja :)

Håper dette er EL! :)

Den må ikke nødvendigvis droppe før EL men det er vanlig at den er lav eller går litt ned, når TR kommer dropper den vel uansett såvidt jeg har skjønt. Du har kanskje ikke hadde EL nå ( ? ) så da er jo tempen lav i utgangspunktet og droppet blir ikke såå stort. Det er litt lettere å se med coverline og når du har hatt EL, ja :)

Håper dette er EL! :)

Er vel mer temperaturstigningen og at den holder seg høy som sier noe om EL kanskje.

Jeg tror EL har vært, ut fra hvordan tilstanden er "der nede", men jeg er mer usikker på dag. Etter første runde med EL-slim etc, så sluttet det jo egentlig aldri etterpå, ikke sånn det pleier å være. Så jeg er vel egentlig alt fra 7-13 DPO. Så kan jo enda være ei uke igjen før det skjer noe. Vil jo være typisk om den kommer i påsken. Hmpf. Dustekropp. :p

Hmmm spottet bittelitt brunt nå ikveld, og har murringer/antydning til mageknip. Kan være alt jeg spiste hos svigers, magen har jo ikke fått mye sukker og søtt siste ukene. Men jeg håper virkelig det er tr som er på trappa!

Var ikke mensen nei. Gir opp altså. [emoji23] [emoji23]

Tempen var litt lavere igjen idag. Blir spennende å se hvordan den oppfører seg de neste månedene.
1e0711d19113680f69eaed3d1ba3674d.jpg

Det var da voldsomt til sykluskrøll? [emoji53] er syklusene dine alltid helt umulige?

Det var da voldsomt til sykluskrøll? [emoji53] er syklusene dine alltid helt umulige?

Nei, jeg har alltid hatt stabile sykluser, som på det meste har variert med 4 dager (skjedd et par ganger som jeg vet om, stort sett bare variert med et par dager). Men det er første mensen etter fødselen i februar, og jeg hadde utskraping i tillegg uka etterpå + hadde full melkeproduksjon i to uker etter fødselen, så er nok det som gjør at det drøyer. Hjalp nok heller ikke med sykdom og en veldig stressa periode for kroppen med virus og greier nå i mars. Den røde L-en har jeg lagt inn bare for å få et skjema til grafen, da jeg ikke har hatt mensen siden august. :p

Var ikke mensen nei. Gir opp altså. [emoji23] [emoji23]

Tempen var litt lavere igjen idag. Blir spennende å se hvordan den oppfører seg de neste månedene.
1e0711d19113680f69eaed3d1ba3674d.jpg

Nei, så kjedelig! Du får blitt litt kjent med kroppen og sett hvor tempen din pleier å ligge på veien da i det minste :)

Nei, så kjedelig! Du får blitt litt kjent med kroppen og sett hvor tempen din pleier å ligge på veien da i det minste :)

Om ikke annet så gjør jeg jo det. :) Nå når det har drøyd så lenge syns jeg nesten det kan drøye litt til, sånn at neste EL kommer på Hellas-turen. :D

6f6272b62821618ff150b441db4af9ed.jpg

Har ikke droppet noe mer. Trodde dog det da jeg først leste av temperaturmålet uten briller. 9 tallet så ut som et 4 tall. [emoji23] Brillene kom fort på da ja. Så får vi se hva som skjer i dagene fremover.

6f6272b62821618ff150b441db4af9ed.jpg

Har ikke droppet noe mer. Trodde dog det da jeg først leste av temperaturmålet uten briller. 9 tallet så ut som et 4 tall. [emoji23] Brillene kom fort på da ja. Så får vi se hva som skjer i dagene fremover.

Oij. Dette var lavt. Du begynner ikke å bli dårlig?
Hvor ligger din normalt temp?
Blir spennende å se hvordan det utvikler seg :)

Oij. Dette var lavt. Du begynner ikke å bli dårlig?
Hvor ligger din normalt temp?
Blir spennende å se hvordan det utvikler seg :)

Temper oralt, så sikkert derfor de virker så lave. Håper ikke jeg begynner å bli dårlig, jeg har nettopp begynt å bli bedre jo. :p Litt usikker på normaltemperaturen min egentlig, men jeg ligger litt lavt vet jeg (mamma og søsteren min gjør også det).

Da var denne dagen gått og ingen TR. Har tørka helt opp tror jeg. :knegg:

Temper oralt, så sikkert derfor de virker så lave. Håper ikke jeg begynner å bli dårlig, jeg har nettopp begynt å bli bedre jo. :p Litt usikker på normaltemperaturen min egentlig, men jeg ligger litt lavt vet jeg (mamma og søsteren min gjør også det).

Da var denne dagen gått og ingen TR. Har tørka helt opp tror jeg. :knegg:

Jeg ligger på rett over 36 under TR og før EL så jeg synes ikke den var spesielt lav :)

Nå må tanta komme da!

8090f9b85df45e849b037681eee4d78a.jpg

Ikke så mye å tilføye. Lik temperatur idag som igår, og ingenting som har skjedd.

Ehm, nå ser det ut som jeg holder på å få eggløsningsslim igjen! Hva skjer?

Jeg som aldri har tafset på livmortappen måtte sjekke, og den er myk og åpen. Og med lav temperatur, kan det være et tredje forsøk på eggløsning??

Jeg trenger ei krystallkule.

Ehm, nå ser det ut som jeg holder på å få eggløsningsslim igjen! Hva skjer?

Jeg som aldri har tafset på livmortappen måtte sjekke, og den er myk og åpen. Og med lav temperatur, kan det være et tredje forsøk på eggløsning??

Jeg trenger ei krystallkule.

Hmm.. Det kan jo være, selvfølgelig. Du har ikke noen EL-tester i hus, da? Hvis ikke vil du jo se det på tempen om noen dager.

Men jeg håper da virkelig ikke at det er det!

Jo, så skal teste når jeg kommer hjem fra jobb.

Gjør egentlig ikke noe så lenge kroppen faktisk får til å slippe egget, sånn at jeg vet ting funker. Er ikke like stressa over å bli gravid raskest mulig da jeg helst vil mer ned i vekt før jeg blir gravid igjen. Men vil heller ha tr enn eggløsning da, selvsagt!

Bare det skjer noe snart er jeg fornøyd egentlig! Enten eggløsning eller tr. Lei av limboland!

Back
Topp