Og hurra for bare ei uke til TUL!
Ja, går jo nesten fort nå!
Du får ha et teppe på jobben som du har over beina. Det har jeg hele vinteren uansett hva jeg har på megEller ha ullkjole, det varmer veldig. Og nå som det begynner å bli skikkelig guffent ute kan du jo ha store skjerf som dekker magen
Det er jammen ikke lett! Jeg husker jeg tenkte mye på hva jeg skulle ha på meg frem til det var offentlig og ordentlig mage men jeg ble heldigvis aldri oppblåst så jeg gikk i vanlige klær og etter hvert litt videre t-skjorter/gensere ganske lenge.
Nå nærmer det seg TUL veldig!
Håper mageproblemene roer seg snart![]()
Har teppe ja, og i dag har jeg på meg ull, ull og ull. Her har det vært guffent lenge, og skikkelig rått og ekkelt. Jeg er skrekkelig oppblåst, så jeg har nesten like stor mage som du har nå. Veldig ubehagelig, og det ser ikke bra ut.

Men jeg ønska meg jo symptomer, så skal vel ikke klage. 
Ja, syns den siste uka har rast avgårde. Mye fordi jeg sover så mye tror jeg. *kremt*
Håper jeg også. Jeg har stor nok mage fra før om den ikke skal være så oppblåst. Kan helt greit få mage tidlig, men da skal det være babykul og ikke luft-kul.
Mageproblemene tror jeg er på vei til å rette seg, jeg har ikke like vondt i dag som i går - heldigvis. Tror nesten jeg må kjøpe noe vidundermiddel på apoteket og ha stående, var jo plaget med magen forrige svangerskap også.
).
Mye mer enn sist, og nå har jeg ikke noe å skylde på. Annet enn at jeg hadde renhold på jobb i dag og at bevegelsene kan ha irritert noen slimhinner. Forrige fredag var det ørlite da, nå syns jeg det var ganske mye - og det er friskt blod.