Whaaaaat ????

Ho er 7,5mnd født den 16.feb.. Ho går nok ikke enda ho Heller altså litt for tidelig .. men plutselig så skjer det jo ;) ho mi går i krabbe stilling også driver ho å tar litt push up (ser det ut som :p ) åsså har ho nettopp lært seg å reise seg, når ho holder seg så plutselig skjer der masse :p
Da er de akkurat like gamle :)
Gutten min er også født 16 februar :) blir dette nr 2 eller har du fler ?
Får se om jeg kan få overtalt sambo ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Da er de akkurat like gamle :)
Gutten min er også født 16 februar :) blir dette nr 2 eller har du fler ?
Får se om jeg kan få overtalt sambo ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Åh så morsomt :p jeg har én gutt som nettopp ble 4år også ;) regner med du har tre barn grunnet nicker ditt ? :p si at om det ikke er deilig og få fler barn nå nå som dere er så godt i gang og er vant til våken netter o.l ;) hehe istedenfor når dere er "ute av trening" og bare bli ferdige :p
 
Åh så morsomt :p jeg har én gutt som nettopp ble 4år også ;) regner med du har tre barn grunnet nicker ditt ? :p si at om det ikke er deilig og få fler barn nå nå som dere er så godt i gang og er vant til våken netter o.l ;) hehe istedenfor når dere er "ute av trening" og bare bli ferdige :p
Ja, jeg har to jenter og han har ei jente ogsp har vi en gutt samnen ;) jentene mine bor mest her, jenta hans er her annen hver helg. Ja, fpr prøce meg på no sånt ;) uansett så går han jo antagligvis innen neste blir født :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Ja, jeg har to jenter og han har ei jente ogsp har vi en gutt samnen ;) jentene mine bor mest her, jenta hans er her annen hver helg. Ja, fpr prøce meg på no sånt ;) uansett så går han jo antagligvis innen neste blir født :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Ja ikke sant ? Tenker at det er en fordel om snuppa Mi har lært seg og gå til neste kommer i mai.. første gikk ihvertfall når han var 10-11 mnd :p så om du blir gravid nå går går sikkert innen neste blir født ja ;) bruker du prevensjon da ?
 
Ja ikke sant ? Tenker at det er en fordel om snuppa Mi har lært seg og gå til neste kommer i mai.. første gikk ihvertfall når han var 10-11 mnd :p så om du blir gravid nå går går sikkert innen neste blir født ja ;) bruker du prevensjon da ?
Har brukt det egentlig, men så glemte jeg å kjøpe så nå har jeg ikke tatt på ei uke. Men har ikke hatt sex ;) han vil ikke så lenge jeg ikke tar pilla ;) ikke forløpig hvertfall ;)
Mine gikk ved 1 år så jeg tenker at 1 års alderen da burde han gå ;)
 
Da har vi blitt enige om at vi sjal blu gravide ighen når jeg er klar ;) lille vil jo antagligvis gå uansett når babyen kommer om jeg hadde blitt gravid nå. Men har ikke bestemt meg enda, finner liksom fordelet og ulemper ;) hehe

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp