Stor klem ♡Går greit, synes det er vanskelig men koser meg de to fine barna jeg har Skrev feil, terminen var 14.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stor klem ♡Går greit, synes det er vanskelig men koser meg de to fine barna jeg har Skrev feil, terminen var 14.
Stor klem ♡
Hehe nei min også er litt nervøs på dette hvor gamle er dine da ? Mine to er jo ikke tette de skiller 3,5 år men om dette svangerskapet går bra blir det ca. 15 mnd mellom tror jeg er ikke sikker på når eggløsningen har vært ! Bare og henge seg påJeg vil også! Men jeg greier ikke å overtale mannen på 3 tette!!
Hehe nei min også er litt nervøs på dette hvor gamle er dine da ? Mine to er jo ikke tette de skiller 3,5 år men om dette svangerskapet går bra blir det ca. 15 mnd mellom tror jeg er ikke sikker på når eggløsningen har vært ! Bare og henge seg på
Hehe ja ... jeg også ville vente et par år egentlig, ville helst at elste i det minste skulle begynne på skole og kanskje minsta i bhg først sånn når ho var 2-3 eller noe å elste går i 2 klasse du får han sikkert med etterhvert (Y)Minsten på 7 mnd og eldste på 2,5 år. Vi har nok å gjøre, så skjønner deg er greit å vente litt til. Får håpe jeg får han med på en til om noen år.
Ånei! det var trist å høre! Stor klem til degHadde termin 24 april, men oppdaget at det var MA forrige uke
Tror terminen bli rundt 10 maiNår kommer neste ?
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Bare og henge seg påHeldig du er <3 jeg vil og
HeheBare og henge seg på
Lær han og gå Haha er vell ikke så lenge til det da, tenker jegHehe
Sambo vil at minsten skal gå først
Han vår er nok treg vært det hittil gammel er din ?Lær han og gå Haha er vell ikke så lenge til det da, tenker jeg
Ho er 7,5mnd født den 16.feb.. Ho går nok ikke enda ho Heller altså litt for tidelig .. men plutselig så skjer det jo ho mi går i krabbe stilling også driver ho å tar litt push up (ser det ut som ) åsså har ho nettopp lært seg å reise seg, når ho holder seg så plutselig skjer der masseHan vår er nok treg vært det hittil gammel er din ?