Whaaaaat ????

Gratulerer så masse! Det klarer dere helt strålende :)
 
Jeg vil også! Men jeg greier ikke å overtale mannen på 3 tette!!
 
Jeg vil også! Men jeg greier ikke å overtale mannen på 3 tette!!
Hehe ;) nei min også er litt nervøs på dette hvor gamle er dine da ? Mine to er jo ikke tette de skiller 3,5 år men om dette svangerskapet går bra blir det ca. 15 mnd mellom tror jeg er ikke sikker på når eggløsningen har vært ! Bare og henge seg på :p
 
Hehe ;) nei min også er litt nervøs på dette hvor gamle er dine da ? Mine to er jo ikke tette de skiller 3,5 år men om dette svangerskapet går bra blir det ca. 15 mnd mellom tror jeg er ikke sikker på når eggløsningen har vært ! Bare og henge seg på :p

Minsten på 7 mnd og eldste på 2,5 år. Vi har nok å gjøre, så skjønner deg er greit å vente litt til. Får håpe jeg får han med på en til om noen år.
 
Minsten på 7 mnd og eldste på 2,5 år. Vi har nok å gjøre, så skjønner deg er greit å vente litt til. Får håpe jeg får han med på en til om noen år.
Hehe ja ... jeg også ville vente et par år egentlig, ville helst at elste i det minste skulle begynne på skole og kanskje minsta i bhg først :p sånn når ho var 2-3 eller noe å elste går i 2 klasse ;) du får han sikkert med etterhvert (Y)
 
Gratulerer så masse Dette går kjempefint! :) Frøkna er syv måneder her og jeg er ganske verpesjuk igjen. ;) Masse lykke til!
 
Gratulerer så mye :) du klarer det :) selv har jeg ei på 6 og ei på 8. Det kan nok bli noen tøffe perioder men detta fikser du :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Han vår er nok treg ;) vært det hittil ;) gammel er din ?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Ho er 7,5mnd født den 16.feb.. Ho går nok ikke enda ho Heller altså litt for tidelig .. men plutselig så skjer det jo ;) ho mi går i krabbe stilling også driver ho å tar litt push up (ser det ut som :p ) åsså har ho nettopp lært seg å reise seg, når ho holder seg så plutselig skjer der masse :p
 
Back
Topp