Vurderer veldig om vi skal bruke vugge i starten eller bare gå rett på sprinkelseng, men med babynest oppi. Samboer tenker sprinkelseng, så trenger man ikke kjøpe begge deler. Men litt usikker selv, da jeg tenker det kan være fint med en vugge i starten, men også greit med sprinkelseng også, så lenge vi har en babynest oppi har også tenkt på bedsidecrib, men usikker. Hva tenker dere å ha i starten?
kjøper en spinkel seng som vi kan ta ev en side dagen baby begynner å klatre over, som vi kan drøye litt med junior seng
Bedside criben ble solgt, men jeg ser for meg at vi kommer til å kjøpe på nytt nå, for den er jo veldig praktisk egentlig. Så får jeg se om den blir brukt denne gang. Har også lyst på vugge å ha i stuen, sprinkelseng har vi ikke plass til så det får vente 
den har hjul, så den er genial. Forrige gang hadde vi en leilighet med alt på et plan, så mini lå i babynest i vuggen mens jeg trillet henne med meg over alt. Trillet vuggen inn på soverommet på kvelden, men hun endte uansett opp i sengen med oss etterhvert, i nestet.