Vondt i magen

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Vet ikke hva det er jeg. Men fikk ti småvonde tak i går før jeg sovnet og det ga seg. Våknet igjen nå av vondt i magen :( :( 33 uker på lørdag og vil at snupp holder seg inne i 4 uker til. Jeg er veldig dårlig på å dra til legen, men vurderer å ringe føden for å høre hva de mener jeg burde gjøre. Kan jo ev. få riestoppende? Hvis det har påvirket noe disse takene. Men det er ikke noe morro i allefall. Det kan godt være vonde kynnere, men de er relativt vonde og kommer i bølger. Hadde ikke det med førstemann.

Oi :( det høres ikke ut som noe du bør gå med - eller se an med. Enten så er det noe, og da kan legen/føden gjøre noe med det, ellers så er det ikke noe men da får du litt ro i deg hvis du får sjekket det.

❤️

Ja, fikk beskjed om å dra inn for sjekk. Skal bare dusje og spise (instruks fra JM). Så får vi se om det er ufarlig eller om det er noe de kan stoppe. Hatt vondt halvannen time nå :/ kjennes som om jeg har løs mage, men har ikke det.

Å, så bra du skal inn å sjekke! Er spent på hvordan det går. Lykke til!:)

Greit at de sjekker opp! Masse lykke til og hold oss oppdatert :)

Tusen takk!! Har vondt fortsatt, men venter på å få komme inn. Satser på at det er ufarlig. Men gjør veldig vondt. Hadde vel 15+ tak i løpet av en time. Var kø inn mot Ahus og..ikke deilig å sitte i bil med sånt. Fikk en imens jeg skrev nå og :( håper de er raske med Å ta meg inn

Lykke til ☺

Lykke til <3 Til info så stoppes ikke fødsel etter 34+0 (riedempende). Håper alt er bra <3

Takk skal dere ha! Ligger i seng og venter på lege.

Lykke til <3 Til info så stoppes ikke fødsel etter 34+0 (riedempende). Håper alt er bra <3
Takk :) men er bare 32+5, 33 uker til lørdag. Huff. Får 2 og 2 av gangen. Så en pause. Så 2 og 2. Er alene og :( samboeren måtte levere vesla i bhg.

Mykje lykke til. Krysser for at det gjer seg. Har du prøvd å ta paracet og legge deg nedpå? Det rådet fekk eg av føden..

Mykje lykke til. Krysser for at det gjer seg. Har du prøvd å ta paracet og legge deg nedpå? Det rådet fekk eg av føden..
Takk! Nei, bare å ligge og sitte rolig. Hjelper ikke, men skal undersøkes av lege snart. Har blitt trillet hit og dit i rullestol. Nettopp ligget og fått målt hjertelyd til babyen. Den var fin!

Back
Topp