Vondt i magen

Takk :) men er bare 32+5, 33 uker til lørdag. Huff. Får 2 og 2 av gangen. Så en pause. Så 2 og 2. Er alene og :( samboeren måtte levere vesla i bhg.

Får håpe du ikke har rier.. Og hvis du har det så får du iallfall riedempende <3 Fikk det selv i uke 28 når jeg gikk gravid sist. Du er i trygge hender heldigvis <3

Takk for støtten :) ! Har blitt undersøkt. De fant ikke noe galt heldigvis, og jeg var hos gyn som sjekket med UL og div. Alt så bra ut :) men hun har snudd seg :o til seteleie. De mente det kunne være årsaken til smertene. Nesten så jeg Håper hun ikke snur seg igjen ;) for det var vondt.

Takk for støtten :) ! Har blitt undersøkt. De fant ikke noe galt heldigvis, og jeg var hos gyn som sjekket med UL og div. Alt så bra ut :) men hun har snudd seg :o til seteleie. De mente det kunne være årsaken til smertene. Nesten så jeg Håper hun ikke snur seg igjen ;) for det var vondt.

Godt åhøre <3
Mi har også snudd seg i seteleie, og det er vondt når hun driver å herjer sånn.. Sparker fryktelig hardt i venste side så det gjør vondt.. Gruer meg nesten til hun snur seg med hodet ned igjen :/

Godt åhøre <3
Mi har også snudd seg i seteleie, og det er vondt når hun driver å herjer sånn.. Sparker fryktelig hardt i venste side så det gjør vondt.. Gruer meg nesten til hun snur seg med hodet ned igjen :/
Ja, huff! Bare de snur seg da. Skal du på kontroller? De ville ha meg inn om 1 uke og om 3 uker.

Takk! Nei, bare å ligge og sitte rolig. Hjelper ikke, men skal undersøkes av lege snart. Har blitt trillet hit og dit i rullestol. Nettopp ligget og fått målt hjertelyd til babyen. Den var fin!
Korleis gjekk det hos legen?

Korleis gjekk det hos legen?
Fint :) alt var lukket og smertene hadde ingen påvirkning på livmorhalsen etc. Har fortsatt tidvis vondt, men ble sendt hjem siden det ikke er fare for prematur fødsel. Heldigvis!! :) var ganske redd en stund. Fikk heldigvis buss og taxi hjem så slapp å dra innom Oslo.

Men de mente smertene kom av at babyen har snudd seg. Da må hun ha forsøkt lenge før hun klarte det i så fall, for jeg hadde smerter først en time på kvelden og så 8 timer i går :o men får fokusere på at alt er bra og så får jeg heller prøve og slappe av :)

Kor bra at dei trudde det ville drøye ei stund til! Hadde jo vore stas å møtt dei små gulla no, men dei fleste har det nok best ei god stund til. Håpar du får slappa av og slepp mykje smerter/ubehag dei neste vekene.

Så bra at det ikke var fødselen som var igang. Synes det hørtes ut som vonde kynnere eller maserier, jeg. Ikke noe godt hvertfall :( Du får ta det skikkelig med ro idag!

Kor bra at dei trudde det ville drøye ei stund til! Hadde jo vore stas å møtt dei små gulla no, men dei fleste har det nok best ei god stund til. Håpar du får slappa av og slepp mykje smerter/ubehag dei neste vekene.
Takk :) håper det jeg også Ja, 4,5 uker til nå så kan hun bare komme (riktig vei :p ) for min del altså :) men fullbårent barn er helt klart det beste for barnet. Fødte førstemann dagen etter termin, da var jeg akkurat passe lei til at jeg taklet riene fint, hehe :p

Så bra at det ikke var fødselen som var igang. Synes det hørtes ut som vonde kynnere eller maserier, jeg. Ikke noe godt hvertfall :( Du får ta det skikkelig med ro idag!
Takk. Det skal jeg :) ! Skulle egentlig malt litt, men vet ikke om det er så lurt? Hadde litt vondt istad, men ga seg heldigvis. Fikk sovet endel i natt, det tror jeg var bra for meg også.

Ja, det er nok noe sånt tror jeg og, det kom takvis hvert 10 minutt omtrent, men det rare er at det var mye vondere enn "ordentlige" rier (sånn de var sist, fra 0-6 cm), kanskje fordi jeg er umoden? :)

Vel, satser på at lillegull holder seg i magen til tiden er inne før fødsel. Nå skal jeg pakke fødebag ;) greit å ha den klar kjente jeg.

Back
Topp