Vokser magen deres?

Jeg synes ikke jeg har mage enda. Iallfall ikke mer enn det som henger igjen fra forrige gang. Er 10-11 uker nå. Trives ikke med knappen igjen, da blir jeg kvalm og kjenner livmora godt nå og da, mn som sagt er det bare restemagen som synes ;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Noen som er 8+ uten antydning til mage? Blir nesten litt bekymret jeg, magen er like padde flat, buksene strammer ikke noe sted. Ser så mange som har STOR mage ved 8 uker... Håper alt er bra med huleboer <3
Forrige svangerskap fikk jeg ikke mage før ca. 2 mnd før termin. Mange som aldri så at jeg var gravid i det hele tatt

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Har plutselig fått kjempestor mage, da jeg gikk med første syntes ikke magen min før uke 20, men nå ( 11 + 5 ) passer jeg ikke buksene mine lenger! Men for de som ikke vet at jeg er gravid ser jeg kanskje bare tykk ut..

Har store sjanser for å bære utover, for det vises godt 8+5 uten vektoppgang. Bra jeg er mye hjemme slik at jeg ikke blir avslørt :p

Her er magen blitt litt mindre igjen så tenker det må bety at det var mye luft der før! Haha:)

Nei bare oppblåst inni mellom. Magen kom ikke før jeg var ca 5mnd på vei sist gang. Blir spennede å se denne gangen :) Men klarer ikke å gå med stramme klær, det er så ubehagelig :/

Jeg er 8+6 og første gangs gravid. Men jeg har måtte gått til innkjøp av mammabukse.. Men mest fordi buksene strammer slik at jeg blir så kvalm og uvel :-/
Jeg kjenner godt at buksene er for stramme, så begynner nok å komme mage nå ja :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tja, det er mest flesk og luft:P Forrige gang fikk jeg ikke antydning til mage før i slutten 6. måned. Helt fram til to uker før ungen kom kunne jeg godt gått for å ikke være gravid. Gubben var såskuffa:P Blir ike sånn denne gangen tror jeg:P

Ja.. prøvde på en kjole

mor til to gull, 05 og 12

Ikkje lett å skrive me en liten på handa;-) prøvde på en kjole og det såg ut som ej va 4-5 måna på vei.. e no 9+3. Fekk klar beskjed me pappa om at ej burde virkelig bjønde å trene magen. .. ja han veit ej e gravid. .

mor til to gull, 05 og 12

Back
Topp