Vokser magen deres?

9 uker, har ikke fått noen større mage. Men til tross for at jeg er slank ellers har jeg litt ekstra akkurat på magen så vanskelig i å se :P

sendt fra mobilen via BV-appen

Har ikke mage, men merker at buksene er litt strammere i livet. Og at jeg får vondt i magen om jeg sitter for lenge uten å åpne knappen. :p

Jeg har en del ekstra fra sist svangerskap, (var litt "knubbis" i utgangspunktet også) og var overbevist om at jeg hadde allerede lagt på meg en del kilo for jeg har bare to bukser som passer nå. Men det er visst babymagen som har begynt å komme, men det er vel slik med nr 2. Også er jeg like oppblåst som et luftskip på ettermiddagen og kveldene, så jeg lurer på hvordan i all verden dette kommer til å gå, for jeg føler jeg allerede ser ut som om jeg er minst seks måneder på vei:p

Ikke baby mage akkurat, men den er ikke like flat lengre nei. Men ingen problemer selv om jeg bruker trange bukser. Blir spennende å se etterhvert. Sist gang brukte jeg buksene mine fram til fødsel, gravidklær er bare helt pyton! Hadde strikk i knappene.
Denne gangen skal vi i tillegg holde det hemmelig, så foreløpig holder jeg magen inne så godt jeg kan:D

Ikke baby mage akkurat, men den er ikke like flat lengre nei. Men ingen problemer selv om jeg bruker trange bukser. Blir spennende å se etterhvert. Sist gang brukte jeg buksene mine fram til fødsel, gravidklær er bare helt pyton! Hadde strikk i knappene.
Denne gangen skal vi i tillegg holde det hemmelig, så foreløpig holder jeg magen inne så godt jeg kan:D
Synes du gravidklær er pyton?? Jeg synes det er heeelt fantastisk å gå med gravidklær! Myke og deilige med strikk i magen!
Har nettopp pakket ut gravidklærna fra forrige svangerskap og gleder meg sånn til magen blir litt større, så den kan fylle ut klærna litt :D

Mangen av dongeribuksene er begynt å bli i strammeste laget, men rekner med jeg er ganske oppblåst og at de 2 kiloene jeg har lagt på meg sitter rundt rumpa og livet :p :p

Tenkte å vente med gravid bukse men buksene er faktisk litt stramme:o

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har så mange ekstra kg på magen at tviler på at noen vi se noe på meg på en stund.

Mye luft enda. Spesielt på ettermiddagen og kvelden :) men litt har det for får ikke igjen øverste knappen på morgenen :)

Jeg fikk mage relativt fort sist og normalbuksene var lagt bort før jeg rundet 8 uker.
Denne gangen er jeg litt mindre oppblåst men normalbuksene er allerede trange og knapp og glidelås er åpen stort sett hele tiden. Er litt undervektig, så jeg er spent på om det blir tidlig synlig pga det. Det er mer størrelse på magen nå enn for 2 uker siden, tarmene skvises vel opp fra bekkenet. Er bare 6+6 så livmora er nok godt gjemt i bekkenet enda. Gleder meg til å ta på gravidbuksene. Syntes de var hærlig behagelige sist :-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Nei ikke noe synlig babymage her heller ennå.. bare om eg e oppblåst.. sist kom vel magen rundt uke 12. Er i dag 9. Så den kjem vel plutselig ;-)
Går bare i tighs/treningsbukser så merker ikke noe i de ;-)

Tror ikke den egentlig har vokst så mye er nok mer at jeg ikke orker å holde den inne lenger:)

Jeg er 9+5 og magen synes ja!!
min tante har avslørt graviditeten forrige uke. Så det sikkert ikke lenge til alle skjønner det:-)

Min mage poppet ut tidlig. På kvelden ser jeg ut som om jeg er minst 3 mnd på vei. Jeg er 6 uker. Er så oppblåst! Hadde glemt akkurat det siden sist.

Sent from my iPad using BV Forum

Har et aldri så lite fleske lag på magen orginalt, så tror ikke jeg vil merke noe særlig sånn syns messig på at magen vokser på mange mnd.

Men syns det meste som strammer i livet av bukser er fryktelig ekkelt å gå med.

Desember 2014

Bruker App

Har et aldri så lite fleske lag på magen orginalt, så tror ikke jeg vil merke noe særlig sånn syns messig på at magen vokser på mange mnd.

Men syns det meste som strammer i livet av bukser er fryktelig ekkelt å gå med.

Desember 2014

Bruker App
Samme her:p

Her merkes det godt at livmoren øker i størrelse, for luftmagen blir presset utover og formen på magen min er veldig spesiell. Det var avslørende for svigermor, bra hun allerede visste det, hehe. Har gått ned i vekt så det er ikke vektoppgang heller, føler ikke jeg har så unormalt mye mer luft i magen enn til vanlig, litt mer er det, men ikke nok til å utgjøre så stor forskjell på magen :)

Det er bukser som blir trangere ja:-)
Men noen ordentlig babymage er jeg usikker på.. Prøver å unngå olabukser :-)

Mine bukser er dessverre blitt trange allerede.. Jeg er 9 uker i dag! det har nok en sammenheng med at jeg også har trent mindre de siste 9 ukene pga at jeg er så utrolig trøtt, synes magen vokser faretruende fort til at jeg er så tidlig i svangerskapet. Hadde jo noen kilo ekstra på magen fra før, men merker allerede at den er annerledes i fasongen enn at jeg bare legger på meg:)

Back
Topp