Vokser magen deres?

Jeg og ei venninne ser en liten baby bump

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Merkelig nok ingen mage her ennå...
Dette er nr 4, og minste er 7 mnd, så hadde regnet med at buksene skulle bli trange nå, men passer heldigvis ennå :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

På kveldene er den giga! Klarer ikke å holde den inne heller. 8 uker i morgen.

7+1 her og jeg får ikke på meg de vanlige olabuksene mine, så blir mest joggebukse når jeg er hjemme :)

Sent from my iPad using BV Forum

Begynner å bli en bump nå ja, spesielt tudelig på kveldene. Er i uke 7+3. Har vært under normalvekt før jeg ble gravid og fryder meg over formene som kommer på en ellers litt for beinete kropp. Var samme greia sist, fikk fort en bump, spesielt på kvelden når jeg er litt oppblåst. Da gikk jeg opp fra 56 kg til 83 kg og hadde en diger mage, hehe. Antar det blir litt av det samme nå. Kjennes ubehag med buksene mine nå, og det er pyton å ha igjen knappen :-P. Best med joggis eller pysjbukse hjemme nå ja.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

I dag synes jeg at magen stikker litt mer ut, men tror det bare er jeg selv som ser det :P 8+5 :)

Huff ja, men ser nok bare ut som om jeg har lagt på meg.... Kjenner alt sitter litt strammere

❤️Desembergull 2014❤️ ❤️Lykkelita 2012 ❤️

Ej he fått "guttemage" å e 8+3 i dag hehe blir spennende å sjå om magen fortsette den fasongen når babyen bjønde å ta plass

mor til to gull, 05 og 12

Guttemage?

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har magen begynt å endre seg, men det er det bare jeg som ser. :p Men er skrekkelig oppblåst på kvelden og ser ut som fra uke 20 sist.

Ahhh... Så når magen min går helt opp til under puppene så er det guttemage? Har skikkelig guttefølelse også... :)

Når jeg skulle legge meg i badekaret i går og spente musklene litt ide jeg lente meg bakover så fikk jeg skikkelig pukkel mellom magen og puppene... Haha...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg sliter med å ha igjen knappen på dongeribuksene. Men regner me mye av det er oppblåsthet og de tre kiloene som ser ut til å ha lagt seg på hoftene... Hadde planlagt å kunne vente litt til med å pakke bort buksene.. Men nå blir de det snart! Heldigvis går jeg mye i strømpebukser og skjørt:) er 7+3

Termin 29. desember.. 32 år og gravid for første gang❤️

Tror jeg klarer å kjenne livmora rett over skambenet :D er litt overvektig så ingen babymage enda. Er bare 11+2

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Noen som er 8+ uten antydning til mage? Blir nesten litt bekymret jeg, magen er like padde flat, buksene strammer ikke noe sted. Ser så mange som har STOR mage ved 8 uker... Håper alt er bra med huleboer <3

Her har magen "eksplodert" siste uka... Prøvde bunaden min forrige tirsdag og var så lykkelig for at den passa! I går manglet det ti cm på at jeg får kneppa vesten.... Tror det er litt psykisk også... Nå er det så mange som vet det at jeg bare "slipper løs" magen:p

Noen som er 8+ uten antydning til mage? Blir nesten litt bekymret jeg, magen er like padde flat, buksene strammer ikke noe sted. Ser så mange som har STOR mage ved 8 uker... Håper alt er bra med huleboer <3

Merker nok stramming i buksene og foretrekker joggis eller knappen åpen, men vil ikke si at magen er så stor. Jeg merker forskjell men det er nok ikke så lett for andre å se at jeg er gravid enda nei. Sambo så forskjellen først på kvelden i forrige uke...
Det er nok stor forskjell på gravidmager. Ei jeg jobber sammen med er i uke 18 og hun fikk synlig mage først omkring uke 14/15 og hun er tynn. Magen din kommer nok plutselig ;-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp