Vokser magen deres?

villter

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Har magen begynt å vokse enda da jenter? Og hvor mange uker der dere?

Jeg er 7 + 6 og i går skulle jeg ta på meg en olabukse jeg hadde på for en uke siden, men nå får jeg ikke igjen knappen !!:eek:

Jeg husker ikke om jeg vokste så tidlig sist, men jeg gjorde kanskje det. Den første ul jeg hadde i forrige svangerskap var i uke14 ca, da trodde legen det var tvillinger siden jeg var så stor.

Litt har den nok vokst ja :) men bruke stortsett bare joggeklær og gravidklær så legge ikkje så mye merke til det :)

babyjente 27 Juli ♡

Ikke noe særlig. Tror nok heller det er tarmene mine som blir presset utover også har jeg blitt treg i magen. Føler magen har blitt litt hardere da så innbiller meg det er gravidmage, men det er ikke det ;p er 9+5 idag :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ikke noe særlig. Tror nok heller det er tarmene mine som blir presset utover også har jeg blitt treg i magen. Føler magen har blitt litt hardere da så innbiller meg det er gravidmage, men det er ikke det ;p er 9+5 idag :)

huff ja, hard mage er nok eneste grunn. våknet i natt og da var magen virkelig spent! men det kom seg utover dagen :-p

alt vi skal stri med da ;-)

huff ja, hard mage er nok eneste grunn. våknet i natt og da var magen virkelig spent! men det kom seg utover dagen :-p

alt vi skal stri med da ;-)
Haha ja. Må si mannfolka slipper lett unna ;) men mye positivt og da! :))

Tja.. Har noen ekstra kg på magen fra før, så ikke noe som jeg ser tydelig. Men merker det er litt hardere under der og et par av buksene mine må jeg ha knappen åpen..

8+6 og merket magen første gang i går. I dag er jeg sikker :)

8 uker her, og magen var synlig større i forrige uke. I dag kjøpte jeg et par bukser jeg kan vokse i, ettersom mesteparten av buksene jeg allerede har føles for trange ut. Trodde ikke jeg skulle få slike problemer før om en stund

7+4 idag og om du hadde kjent meg hadde du avslørt meg, magen synes (uansett om det er luft eller tarmer eller noe annet). Mine vanlige bukser kan jeg bare gi opp....

Ja, 10 uker i morgen og jeg ser jo ut til å være i femte måned.. Var sånn sist gang også, så var forberedt, men ikke forberedt på at vi måtte offentliggjøre det grunnet spm fra folk. Hos meg vokser det utrolig raskt i starten men stagnerer og vokser sakte men sikkert, så hater sånne kommentarer som : oi, du kommer til å sprekke mot slutten du da! Som jeg ofte får når folk spør og jeg svarer hvor "lite" jeg er kommet.

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Ja, 10 uker i morgen og jeg ser jo ut til å være i femte måned.. Var sånn sist gang også, så var forberedt, men ikke forberedt på at vi måtte offentliggjøre det grunnet spm fra folk. Hos meg vokser det utrolig raskt i starten men stagnerer og vokser sakte men sikkert, så hater sånne kommentarer som : oi, du kommer til å sprekke mot slutten du da! Som jeg ofte får når folk spør og jeg svarer hvor "lite" jeg er kommet.

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
Skjønner ikke hva som får folk til å si sånt til gravide! Jeg fikk også mange kommentarer på stor mage tidlig i forrige svangerskap. Hvis ikke folk har noe hyggelig å si, så kan de i grunn bare droppe å si noe!
Alle har forskjellige mager, og sånn skal det også være :-)

Jeg er 7+6 og merker det godt! Er flere bukser jeg ikke får på meg lengre, og når jeg ligger på rygg i senga så ser jeg faktisk at magen "buler" litt oppover. (Det var eneste gangen den var helt flat før:-p)
Om det er tarmer, luft eller røykeslutt vet ikke jeg, men synes gjør det ihvertfall. Kun store flagrete topper fremover nå:-p

Dette er forresten nr 2, viste ikke så tidlig med nr1.....

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Ja den er jaggu blitt litt større i løpet av disse dagene . Til og med mannen merket det når han klemte meg i går ;) er bare 7+3 .

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Min vokser også. Men jeg har hørt at en ofte bør større tidligere i svangerskap nummer to fordi livmoren vokser fortere, el noe i den dur.

Kan jo også være at du har fremovervendt livmor? Jeg var på ul i går og legen sa jeg hadde fremovervendt livmor, og har lest litt om det og det virker som vi kan få mage litt før andre og så kan det være vi kjenner bevegelser litt seinere også.

Er min første så vokser nok sakte, men har merka at jeg oftere må åpne knappen på buksa for at det skal være behagelig :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her føler jeg meg stor allerede, men er nok fordi jeg er så oppblåst :p Ingen babymage enda dessverre, men håper den kommer! :)

Hadde litt mage fra før, så ser ikke noe merkbart enda, men buksene bynner å bli litt stram.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

6 uker. 3 barnet. Og ja, buksene er trange. Men får de på meg :p nekter å bruke mammaklær enda! :p

Altfor tidlig enda, 6+5. Sist kom magen så vidt i uke 18, men håper og tror at den kommer før denne gangen :)

Back
Topp