Vognvalg?

Noen som har prøvd Baby jogher city Premier? Har nå bagynt å vurdere den, siden jeg har insett at emmaljunga blir for stor i bilen vår :eek:

En venninne har den og hun elsker den!
Jeg har gamletypen, city versa. Premier er oppdatert versjon. Tror ikke den er super i skog og mark, men ellers er det en fantastisk vogn. Liten, nett og du kan snu sportsdelen begge veier :)
 
En venninne har den og hun elsker den!
Jeg har gamletypen, city versa. Premier er oppdatert versjon. Tror ikke den er super i skog og mark, men ellers er det en fantastisk vogn. Liten, nett og du kan snu sportsdelen begge veier :)

Er det jeg å tenker, at den ikke er god i skog og mark, men det får så være :/ jeg har innsett at emmaljunga er forstor, liker ikke bugaboo (+at den er for dyr) så har sett på denne, kanskje den kunne oppfylle hvertfall noen av kravene mine :)
 
Er det jeg å tenker, at den ikke er god i skog og mark, men det får så være :/ jeg har innsett at emmaljunga er forstor, liker ikke bugaboo (+at den er for dyr) så har sett på denne, kanskje den kunne oppfylle hvertfall noen av kravene mine :)

Uansett hvilke vogn man velger så troor jeg at det alltid er noe man ønsker annerledes[emoji28]. Man blir aldri helt fornøyd[emoji6].

Jeg hadde Emmaljunga til første, syns den var helt super men den ble fort alt for stor, tung og klumpete. Kjøpte en tfk, elsket den til jeg mislikte den pga dårlige løsninger og liten solskjerm. Byttet til babyjogger city elite. Beste vognen i verden, men kunne ikke ha nr. 2 snudd mot meg så solgte den og kjøpte city versa til helgebruk siden han var blitt barnehagegutt. Det angrer jeg på. City versa er ok, men siden det har kommet en oppdatert versjon så kunne den vel vært mye bedre[emoji28]. Nå trenger vi søskenvogn til nr. 3 da minsten er under 2 år når han blir storebror så ser på bugaboo donkey. Men ja, svindyr så håper å finne den brukt[emoji6].
 
Samme her, men det er desverre ikke noen forhandlere igjen i Norge...kjøpte ekstrautstyr brukt i 2014, men den var så stor å dra med i bil osv. Så måtte vi krype til korset og gikk over til Mountain buggy. Har den fremdeles, men vet ikke helt hvordan det er m bagdel til den.
Er mountain buggy like bra som bebe confort? :happy:
 
Er mountain buggy like bra som bebe confort? :happy:
Ja, jeg synes det ihvertfall :) Store, hode hjul m luft i og lett å slå sammen. Tar jo litt plass i bilen, men er så lett å trille og super på både asfalt og grusveier/stier. Det eneste jeg har å utsette på den er at de gangene jeg tok buss måtte jeg sitte og holde på vognen siden ikke krenget. Denne runden har jeg egen bil, så det går bra :)
 
Ja, jeg synes det ihvertfall :) Store, hode hjul m luft i og lett å slå sammen. Tar jo litt plass i bilen, men er så lett å trille og super på både asfalt og grusveier/stier. Det eneste jeg har å utsette på den er at de gangene jeg tok buss måtte jeg sitte og holde på vognen siden ikke krenget. Denne runden har jeg egen bil, så det går bra :)
Hva mener du med å sitte og holde på vognen siden ikke krenget?
Jeg tar veldig mye buss og bane... ;)
 
Hva mener du med å sitte og holde på vognen siden ikke krenget?
Jeg tar veldig mye buss og bane... ;)
Haha, beklager autocorrect har vært på ferde...skulle skrive "så den ikke krenget" En gang tok jeg ungen ut av vognen, festet den m det lille beltet som er på busser, og den falt over ende etter en sving. Heldigvis var babyen på fanget og ikke i vognen. :)
 
Får heldigvis plass til min Simo kombivogn som ble brukt til forrigemann! Selv med mindre bil. Er såååå fornøyd med denne <3 :love7
 
Noen som har erfaringer med Stokke trailz? Har lest litt rundt om denne og mange har så forskjellige meninger når det gjeller grusvei osv [emoji848] noen mener vogene er forferdelig og noen mener den er fantastisk! Så vet liksom ikke helt hva jeg skal tro[emoji23] skal jo sjekke ut vogner i butikker osv men greit å vite litt på forhånd [emoji4]
 
Noen som har erfaringer med Stokke trailz? Har lest litt rundt om denne og mange har så forskjellige meninger når det gjeller grusvei osv [emoji848] noen mener vogene er forferdelig og noen mener den er fantastisk! Så vet liksom ikke helt hva jeg skal tro[emoji23] skal jo sjekke ut vogner i butikker osv men greit å vite litt på forhånd [emoji4]

Har du prøvd å se litt på youtube?
Jeg tror det finnes ca like mye meninger som folk når det gjelder ca alle vogner :/
Jeg har bare sett på youtubetester når jeg har vurdert vogner, for da ser du i stede for å lese :)
 
Back
Topp