Vognvalg?

Trur det blir bugaboo buffalo her [emoji4] må prøve kjøre den først på butikken, men virker god!
Utfrå det eg har lest er den god å kjøre i det meste av terreng, so det er eit stort pluss [emoji16]
 
Samme her, men det er desverre ikke noen forhandlere igjen i Norge...kjøpte ekstrautstyr brukt i 2014, men den var så stor å dra med i bil osv. Så måtte vi krype til korset og gikk over til Mountain buggy. Har den fremdeles, men vet ikke helt hvordan det er m bagdel til den.
 
Jeg hadde bebe confort til mine to første, men etter et par søk på Google ser det ut til at de ikke selges i Norge lenger.. :eek:
Brukte både bag og sittedelen til den vognen.
Noen som vet om et sted i Norge som selger de? Eventuelt en annen vogn som minner om den?
Mitt forrige innlegg skulle være svar til deg :)
 
Har mest lyst på Emmaljunga Mondal men siden mamma vil kjøpe vogna må heg nok finne noe billigere. Noen som har erfaring med vogner fra f.eks jollyroom.no?
 
Har emaljunga city cross fra første mann. Ser ubrukt ut, så her blir den tatt i bruk igjen ;) Var aldri noe fan av sportsdelen på den, så mulig jeg kjøper noe annet.
 
Har sett noen vogner som har kurven på siden av bagen/sitte delen. Er det noen som vet hva de heter? Kunne tenkt meg å sett litt på de, men husker jo aldri navnet når jeg ser de.
 
Har sett noen vogner som har kurven på siden av bagen/sitte delen. Er det noen som vet hva de heter? Kunne tenkt meg å sett litt på de, men husker jo aldri navnet når jeg ser de.

Det er vel bugaboo buffalo?
5c182617bf7e49e942edda484abe8b2c.png

Om det er denne du tenker på? :)
 
Noen som har prøvd Baby jogher city Premier? Har nå bagynt å vurdere den, siden jeg har insett at emmaljunga blir for stor i bilen vår :eek:
 
Back
Topp