Vogntråd

Bobben

Glad i forumet
Julibarna2024☀️
Noen som har tenkt på vogn, selv om det er litt vel tidlig? :happy090 Vi hadde Britax smile 2 til første, og var veldig fornøyd! Noen som har anbefalinger? Noen som har prøvd den nyeste Britax?
 
Vi har vogn allerede :laughing002 kjøpte emmaljunga mondial de lux brukt, og idag røyk jeg på en smell på twistshake. Det er ihvertfall for tidlig, men salg er salg:laughing002
 
Brukte britax smile 3 til første og var superfornøyd med den! Måtte dessverre selge og gå over til søskenvogn siden vi fikk nr 2 så tett. Så nå har jeg babyjogger city select. Den er flott å trille, men er jo litt tyngre og mer tungvinn å slå sammen. Beholder nok den uansett, da minsten bare er 1år og 2mnd og nok må sitte i vogn en stund til
 
Vi kjøpte en ny Emmaljunga mondial de lux sommeren 2020 som vi har brukt til to barn. Skal bruke den til neste også. Sykt god plass i baggen. Godt å ligge der til vinteren i voksi urban pose.
 
Vurderer den nye til Britax. Kikka på den da jeg var innom en butikk med barnevogner og den bare føltes veldig rett. Men må se litt mer på den og ev andre vogner. :)
 
Vurderer den nye til Britax. Kikka på den da jeg var innom en butikk med barnevogner og den bare føltes veldig rett. Men må se litt mer på den og ev andre vogner. :)
Er det nr 5? Likte veldig godt britax og. Det eneste var da vi byttet fra bag til sittedel, seig hun litt sammen, for det var ikke nok støtte i korsryggen.
 
Begynt å tenke litt. Skal definitivt kjøpe brukt i alle fall. Og har mest lyst på en trehjuling.
 
Last edited:
Er det nr 5? Likte veldig godt britax og. Det eneste var da vi byttet fra bag til sittedel, seig hun litt sammen, for det var ikke nok støtte i korsryggen.

Ja den ja. Hvilken hadde dere?

Flere av sittedelene som kan legges flatt kan dessverre være sånn. Vi hadde Emmaljunga mondial forrige gang, og jeg kjøpte innlegg fra easygrow så barnet skulle få litt bedre støtte. Han drukna litt i sittedelen første tiden.
 
Ja den ja. Hvilken hadde dere?

Flere av sittedelene som kan legges flatt kan dessverre være sånn. Vi hadde Emmaljunga mondial forrige gang, og jeg kjøpte innlegg fra easygrow så barnet skulle få litt bedre støtte. Han drukna litt i sittedelen første tiden.
Vi hadde Britax smile 2. Kan man kjøpe et eget innlegg som passer til britaxvognene?
 
Vi hadde Britax smile 2. Kan man kjøpe et eget innlegg som passer til britaxvognene?

Tipper den jeg hadde passer i Britaxvognene. Easygrow minimizer.
 
Blir nok Emmaljunga sin 2024 model her tror jeg. Ikke for stor, ikke for tung, lett å legge sammen og praktisk vogn. Understellet får plass på toppen av hundeburet baki også! Var å testet igår
 
Har jo vogn fra før. Men har alltid drømt om en silver cross kensington. Noen har drømmebiler, jeg har drømmebarnevogn. Også får man kjøpt den i dukkevogn også! Ser for meg - meg og datteren min - hun med sin dukkevognstørrelse og jeg med min! Koster «bare» 20 000 for vogna og 8000 for dukkevogna, haha. Man kan drømme.IMG_9538.png
 
Har jo vogn fra før. Men har alltid drømt om en silver cross kensington. Noen har drømmebiler, jeg har drømmebarnevogn. Også får man kjøpt den i dukkevogn også! Ser for meg - meg og datteren min - hun med sin dukkevognstørrelse og jeg med min! Koster «bare» 20 000 for vogna og 8000 for dukkevogna, haha. Man kan drømme.Vis vedlegget 414630
Jeg elsker slike gamle vogner. Jeg slenger med et bilde av arvegodset jeg har. Bilde ble litt dårlig fordi jeg måtte klippe ut megselv :hilarious: jeg elsker denne vognen. Den ble kjøpt på 80 tallet når søstra mi ble født og hele søskenflokken har brukt den. Jeg brukte den flittig til første mann og gleder meg til å ta den frem igjen :D:Heartred
 

Vedlegg

  • SmartSelect_20230912_223415_Capture.jpg
    SmartSelect_20230912_223415_Capture.jpg
    117,2 KB · Visninger: 157
Har en bugaboo fox som første bruker, og en bugaboo donkey søskenvogn som vi kjøpte da vi venta første vi mista. En venninne låner den nå- håper jeg får bruk for den selv.
 
Jeg elsker slike gamle vogner. Jeg slenger med et bilde av arvegodset jeg har. Bilde ble litt dårlig fordi jeg måtte klippe ut megselv :hilarious: jeg elsker denne vognen. Den ble kjøpt på 80 tallet når søstra mi ble født og hele søskenflokken har brukt den. Jeg brukte den flittig til første mann og gleder meg til å ta den frem igjen :D:Heartred
Så utrolig fin! Gamle vogner er så mye finere!
 
Har emmaljunga Nxt90 som vi er fornøyd med, men må ha søskenvogn. Blir enten twin understell til nxt vogna eller babyjogger city select tror jeg.
 
Usikker på om vi kjøper ny vogn. Synes dagens vogner ser så simple ut. Bare plastikk. Så det er mulig vi kommer til å bruke den gamle Simo-vogna jeg har etter mine barn.
Ellers så blir d å kjøpe en brukt Stokke
 
Drømmer om bugaboo donkey søskenvogn. :love017 Men må se an behovet til storebror for vogn når det nærmer seg litt mer. (22 mnd mellomrom) Noen som har tanker?:joyful:
 
Back
Topp